Орыс тілі. Ұйымдастыру кезеңі

ШҚО, Аягөз қаласы,
"№3 ЖОББМ" КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Кошкенбаева Меруерт

Мақсаты: Білімділік: тіл қарым - қатынас құралы екендігін, тілдің өзіне тән ерекшеліктерін, күнделік оқушының айнасы екендігін, баға оқушы білімінің нәтижесі екендігін түсіндіру;
Дамытушылық: сөздік қорын молайту, өз ойларын еркін жеткізе білуге жеткізу;
Тәрбиелік: ұқыптылыққа, мәдениетті сөйлеуге, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: слайд, сурет,
қима қағаз
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі. топпен жұмыс, сұрақ - жауап, ойын

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Ой түрткі кезеңі
4. Жаңа тақырып
5. Үйге тапсырма
6. Қорытындылау
7. Бағалау

Жаңа сабақ.
Дүйсенбі
Қазақ тілі
Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қой.

Мен... ң к.. нделігім б... р. М... н оғ... н с... бақ кест... сін жазам... н. Күндел... гіме м... ғалімдер менің ба... аларымды қояды. Ата - ан... м күнделігімнен көріп от... рады. Ол... р күнделікке қ... л қояды.
Орыс тілі. Аударып жаз.

1) Все - бәрі,
Лекарство -...
2) Ювелир - зергер
Врач -...
3) Народ - халық,
Рыба -...
4) Родинка - қал,
Мёд -...

Сейсенбі
Математика (Мына сандарды дұрыс атаңдар...)
1) 9, 6, 8, 5, 6, 40, 6
2) 5, 10, 4, 6
3) 1000, 6, 80, 60
Ағылшын тілі (Осы сандарды ағылшынша айт)
Дүниетану (... сандардың басқы әріптерінен жануарлардың атын құра)

Сәрсенбі
Дене шынықтыру (Сергіту сәті)
Қолды белге қоямыз,
Басты оңға бұрамыз,
Басты солға бұрамыз,
Бір отырып, бір тұрып,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз демалып қаламыз.
Ән - күй (“Ұшты - ұшты” ойыны. Жаңылысып қалған оқушы ән айтады.)
Торғай ұшты, ұшақ ұшты, бұлбұл ұшты, сауысқан ұшты, қарындаш ұшты т. б.

Бейсенбі
Әдебиет (Сөздерді буынға бөл, буын түрлерін ажырат)
Сөз, сөйлем, әңгіме, ертегі, шығарма, мазмұндама.
Бейнелеу өнері (Төмендегі сөздердің бейнесін тап. Суреттер арасынан табады.)
1 - топ: қарлығаш, сүт, шұжық, тауық, түлк.
2 - топ: нан, қасық, әтеш, тасбақа, жұмыртқа, торғай.

Жұма
Еңбекке баулу (Сөзжұмбақты шеш)
1. Урок (сабақ)
2. Класс(сынып)
3. Предмет (пән)
4. Квадрат (шаршы)
5. Тетрадь (дәптер)
6. Доска (тақта)
7. Топор (балта)
8. Начерти (сыз)
(Тігінен "Сыныптас" сөзі шығады)
Өзін - өзі тану (Сабақтан алған өз көңіл - күйіңді, әсеріңді смайлик арқылы көрсет)

Сенбі
“Менің күнделігім” шағын шығарма жазу
Жексенбі
Оқушылардың білімдерін Бағалау



Ұқсас жұмыстар

ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДА ДӘСТҮРЛІ ЕМЕС САБАҚТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
XVIII ғасырлардағы қазақ ресми
Құжаттарды мемлекеттік тілде ұйымдастыру және жүргізу ұйымдастыру
Орта мектепте оқыту процесінде көптілділікті дамыту мәселелері
Шағын жинақты мектеп мұғалімінің сабаққа дайындығы
Қазақ тілі сабағының түрлері
Қазақ тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың тиімділігі
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың қиыншылығы
АҒЫЛШЫН ТІЛІ ГРАММАТИКАСЫҢ ЗЕРТТЕЛУІ
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Несиенің ақшаларының қажеттілігі мен маңызы
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)