Өмірмен байланыстыру

Сауат ашу 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Су мен Балық
Осы сабақтың оқу мақсаты: 2. 2. 5. 1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (салыстыру, кейіптеу) табу
Бағалау критерийі Барлық оқушылар:
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды табады.
Оқушылардың көпшілігі:
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырады.
Кейбір оқушылар: Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.
Тілдік мақсаттар: Пәндік лексика мен терминдер
Кейіптеу, салыстыру, теңеу, жанды, жансыз
Алдыңғы оқу: Мәтін бойынша негізгі ойды анықтай алады
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығулар
Басы
Ширату: қағаз қиындыларындағы сөйлемдерді байланыстыру арқылы топқа бөлінеді.
Ортасы
Сюжетті суретпен жұмыс жүргізу.
Балалар суретке қарап, онда мысалдағы оқиғаның қай тұсы бейнеленгенін анықтайды. Теңіз бен Балықтың диалогын құрастырады. Балық өзінің сусыз өмір сүре алатынын айтқанда Су не деуі мүмкін деп ойлайсың?

Білу
Түсіну
Топтық тапсырма
1-топ. Мысалдағы күлкілі және аянышты сәттерді оқы.
2-топ. Балықтың тәкаппарлығы неге соқтырды?
3-топ. Балықтың мінезін сынау арқылы автор не айтпақ болды? Өмірмен байланыстыру.
4-топ. Оқиға ішінде Балықтан басқа тағы қандай кейіпкерлер бар?



Ұқсас жұмыстар

Кеңес дәуіріндегі Ресей мектебі мен педагогикасы туралы
Қазіргі қоғамдағы маманның ролі
Интербелсенді әдістерді қолдану сатылары
Тәрбиенің принциптері және оларға сипаттама
PISA әдісін математика пәнінде қолдану
Педагогиканың теориялық, методологиялық негіздері. Тұтас педагогикалық процестің теориясы мен практикасы
Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Математика сабағында оқушылардың математикалық сауаттылығын дамыту
Бастауыш мектепте музыка пәнін оқытудың маңызы
физика пәнін ағылшын тілінде жүргізу арқылы үш тілді оқыту
Өткен тарихтың шаң баспас, жоғалып жойылмас өмірмен бірге жасай берер мәңгілік ізі
Адамгершілік рухани білім беруді іске асыру негізінде өзін - өзі тану сабақтарын сын тұрғыдан ойлау стратегиясымен байланыстыру
Бейнелеу өнерімен байланыстыру
Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру кезеңі
Бүгінгі күнмен байланыстыру Суреттеңіз Ыбырай өмірінің елеулі кезеңдерін ата
Вектормен байланыстыру
Пәнаралық байланыс арқылы өмірмен байланыстыру
Математикалық ерекшеліктердің арқасында ол үшін пәнаралық қатынастардың жүзеге асырылуы өмірмен тәжірибенің, оқытудың байланысының қағидасы талаптарының бірі болып саналады