Жас ұрпақтың бойына адамгершілік қасиеттерді сіңіру ата - ана мен тәрбиешінің басты міндеті
Балаларды ізеттілік дағдыларымен қарапайым мәдени ережелерді үйрету арқылы адамгершілікке тәрбиелеу.
Тәрбиенің негізі мақсаты – дені сау, ұлттың сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар - ожданы мол,
еңбекқор, іскер, бойында басқа да игі қасиеттер қалыптасқан ұрпақ тәрбиелеу.
Адамгершілік тақырыбы - мәңгілік. Ол ешқашан ескірмейді емес. Жас ұрпақтың бойына адамгершілік қасиеттерді сіңіру ата – ана мен тәрбиешінің басты міндеті. Адамгершілік әр адамға тән асыл қасиеттер. Адамгершіліктің қайнар бұлағы – халыққа, отбасында, олардың өнерлерінде, әдет-ғұрпында. Әр адамгершілікті күнделікті тұрмыс - тіршілігінен, өзін қоршаған табиғаттан бойына сіңіреді.
Көрнекті педогог В. Сухомлинский: Егер балаға қуаныш пен бақыт бере білсек, ол бала солай бола алады ,- дейді. Демек, шәкіртке жан жақты терең білім беріп, оның жүрегіне адамгершіліктің асыл қасиеттерін үздіксіз ұялата білсе, ертеңгі азамат жеке тұлғаның өзіндік көз қарасының қалыптасуына, айналасымен санасуына ықпал етері сөзсіз.
Халқымыздың әдептілік, имандылық, мейірімділік, қайырымды - лық, ізеттілік, қонақ жайлылық секілді асыл да абыройлы қасиет - терін жас ұрпақтың ақыл – парасатына азық ете білу тек тәрбиешінің ғана емес, жанұяның да міндеті.
Ата – ананың болашақ тәрбиесі үшін жауапкершілігі ұрпақтан – ұрпаққа жалғасуда. Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі дегендей, ата – ананың күн сайын атқарып жүрген жұмысы үлкен сабақ. Балаларды тәртіптілікке, мінез – құлық мәдениетіне тәрбиелеудің неғұрлым маңызды шарты – тәрбиеші мен ата – аналардың беделі мен мәдениеті.
Адамгершілік тәрбиесі ерекшеліктері
Адамамгершілік сапаларының тұлға дамуындағы рөлі
Отбасымен балабақшаның педагогикалық байланысы
Ертегі бала жанын қоректендіретін - рухани қор
Рухани адамгершілік білім беру және тәрбие негіздері
Адамгершілік — рухани тәрбиенің маңыздылығы
Мектеп жасына дейінгі балаларды патриоттық тәрбиелеу
Оқушыларды тәрбие құралдары арқылы тәрбиелеудің жолдарын анықтау
Халықаралық қарым-қатынас тәрбие
Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ДОМАЛАҚ АНА
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Жаңа заман талабы
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде