Мың бір мақал

Целиноград ауданы, № 10 орта мектеп
Өткізген: Бастауыш сынып мұғалімі:
Кусаинова Жанар Кайратовна

Математикалық сайыс
Мақсаты: оқушылардың білімдердің тексеру, математикадан алған білімдерін өз өмірлерінде қолдана білуге үйрету, логикалық ойлау қабілетін дамыту білім, білік, дағдыларын жетілдіру.
Көрнекілігі: шарлар, нақыл сөздер, шырпы, фигуралар.
Түрі: жарыс – сайыс.
Барысы: Ұйымдастыру.
Жарысқа 3 сынып қатысады. 2, 3, 4 сынып оқушылары қатысады.
1 - топ. 2 сынып Бестіктер
2 - топ. 3 сынып Жұлдыздар
3 - топ. 4 сынып Тапқырлар
Жарыс - сайыс сабақтың кезеңдері.

1 – кезең. Таныстыру. Әр топ өз аттарын қорғауы керек. Толық әрі нақты қорғаған топқа 5 ұпай, жартылай қорғаса 4 - 3 - 2 ұпайдан беруге болады.

2 - кезең. Мың бір мақал.
Құрамында сан есімдер мақалдар айтып жарысу.
• Бас екеу болмай мал екеу болмайды
• Піл күшті, піл күшті емес тіл күшті
• Бірлік болмай, тірлік болмас
• Бір тал кессең, он тал ек.

3- кезең. Ойлы болсаң тауып көр.
Әр топқа түрлі фигуралар беріледі, тапсырма жазылған?
1 топ. - Неше үшбұрыш бар?
Ш.( 20 үшбұрыш)
2 топ. - Неше шаршы бар?
Ш:( 30 шаршы)
3. топ.- Неше тіктөртбұрыш бар?
( 36 шаршы)

4- кезең. Ойлан тап
- Мына әріптерден математикаға байланысты сөздерді тап.
к ғ а і з в ц а ы ұ к ғ ң
з ф с ы р п у з н ө ө ү һ
у і ғ с ы р е а д қ б қ І
а й ы р м а ң й ы о е о ы
я п б ы в а н ғ ғ с й с Л
а ғ ө а й ы р ы м ы т ы ғ
б ө л і н г і ш г н к л Ы
ә й і й т қ ы ш ә д і ғ ш
н а н а з а й т қ ы ш ы В
Д ө д ө а й ы р ғ қ ғ ш ц
і а і й ю р ь м ы х ы щ қ

Шешуі: ( азайғыш, көбейткіш, қосылғыш, қосынды, бөлінгіш, бөлінді, азайғыш, айырма)
- Суретте сіріңке шиімен құрылған тор бейнеленген. Өзге шилерге тиіспей,
4 шиді алып тастағанда, 5 шаршы қалу керек.

5- кезең. Жүзден жүйрік
Әр топ капитандарына сұрақтар қойылады.
- Фигураның периметрін қалай табамыз?
- Шаршы дегеніміз не?
- Көбейту дегеніміз не?
- 1 м - де қанша см бар?
- 1 сағатта қанша минут бар?
- 1 жылда қанша күн бар?
- Алынған бірнеше заттың құны қалай табамыз? (заттың бағасын оның санына көбейтуіміз керек)
- Бұрыш түрлерін атаңдар?
- 1 т қанша кг бар?
- Сұйық заттың өлшем бірлігі?
- 1 тәулікте қанша сағат бар?
- 1 км қанша метр бар?

6 кезең. Суретшілер.
Мына фигураларды пайдаланып (төртұрыш, үшбұрыш, шеңбер, т.б.)
1 топ. Адам
2 топ. Үй
3 топ. Машина құрастыру

Әр фигураға 1 ұпайдан беріледі.
Қорытынды және марапаттау кезеңі
Оқушылар, болашақта бұдан да жоғары сайыстарда өз білімдердің көрсетеді деп сенемін. Өйткені жарқын келешектің тізгіні сендердің қолдарыңда екені даусыз. Сонымен Зияткерлік олимпиада атты сайысымызды аяқтаймыз.



Ұқсас жұмыстар

Сан компонентті мақал-мәтелдердің ұлттық мәдени ерекшелігі
Мақал-мәтелдер құрамындағы сан есімдердің этнолингвистикалық сипаты
Құрамында киелі сандары бар мақал-мәтелдерді зерттеу, жіктеу, талдау
Сандар тарихынан
Мақал - мәтелдердің оқытылуы
Қазақ паремиологиясының тіл білімінде зерттелуі
Қазақ мақал-мәтелдерінің тәрбиелік мәні
Қазақ мақал - мәтелдерінің табиғаты
ТҮРКІЛЕРДІҢ ЭТНОДИДАКТИКАЛЫҚ ДҮНИЕБЕЙНЕСІНІҢ ҰЛТТЫҚ КОДЫ
Ағылшын тіліндегі мақал - мәтелдердің зерттелуі
МЫҢЗЫҚҰЛЫ ЕДІЛ ҚАҒАН
БУМЫН ҚАҒАН
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақша айналымын реттейтiн заңдылықтар
Қылмыс қүрамының түсінігі және маңызы
Коммерциялық банктердің қаржы айналымында бағалы қағаздармен жүргізілетін операциялары
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Валюталық жүйе және валюта бағамының қалыптасуы