Екі баған ортасында таған, Ұқсайды оған қай әріп
Сауат ашу
Сабақтың тақырыбы Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 1. 9. 1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1. 1. 9. 2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну
1. 1. 9. 3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау
Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері: Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба, таныстырылым.
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Көзді салып қараңыз,
Былай қанат қағамыз.
Б. Бөрiбаев
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Сабақтың ортасы
№1 Тыңдалым.
Екі баған ортасында таған,
Ұқсайды оған қай әріп? (Н әрпі)
Әліппе дәптермен жұмыс.
- Балалар, дәптердегі суреттерді атап жіберейікші.
САНДЫҚ, НАР, КҮН
Сандық сөзінде н дыбысы қай жерде келіп тұр?
Нар сөзінде ше?
Күн сөзінде ше? Дұрыс айтасыңдар, Н дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі.
Н дыбысына дауысты дыбыстар қосып буындар құрау.
Н -- А НА, Н -- О НО, Н — У НУ
Сергіту сәті
Тереңдет ойыңды,
Тiк ұста бойыңды.
Құстарға ұсайық,
Қалықтап ұшайық.
Шық алға оң қанат,
Шық алға сол қанат,
Шаршаған кездерде
Қонайық жорғалап.
Б. Бөрiбаев
Мұғалімі: Баймырзаева Т. К.
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі. жүктеу
Тіл – уақытты (минут пен сағатты) көрсетіп тұратын көрсеткіш
Сауат ашу кезіндегі жұмыстар
Үйірме жұмыстарына гипстен музыкалық аспаптар жасау әдістемесі
Қасбеттерді әрлеу жұмыстары
Бастауыш сынып оқушыларын жазбаша байланыстырып сөйлеуге үйрету әдістемесі
Қасбет әрлеуге арналған сатылар
«Информатика» пәнінен практикалық жұмыстар
Мүсін немесе барельеф
MS Access деректер қорында кесте құру
Үйірме жұмыстарына гипстен музыкалық аспаптар жасау әдістемесі. «Саз сырнай»
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
ШОҚАЙҰЛЫ МҰСТАФА
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы