Физикалық тәжірибе
Тақырыбы: Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы. (слайд)
Өткен тақырыпты қайталау.
Физикалық шамаларды өлшем бірліктерімен тұтастырыңдар.
Еркін түсу үдеуі g
Тұрақты шамалар V 9, 8 Н кг
Дене көлемі м3
Жылдамдық t кг м3
Күш ϑ м с
Уақыт ρ м
Ұзындық F с
Тығыздық ℓ Н
Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы.
(Суретпен жұмыс)
Себебі шаңғы бетінің ауданы адамның табанының ауданынан жиырма еседей үлкен. Сондықтан ол шаңғымен тұрғанда қар бетінің ауданын шаңғысыз тұрғандағыдан гөрі жиырма еседей аз күшпен басады.
Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды.
Физикалық тәжірибе.
Сіздердің алдарыңызда тәжірибе өткізу үшін бірнеше құралдар бар.
Піскен жұмыртқа, қағаз, сіріңке, бөтелке. Қағазды жағып, бөтелкенің ішіне саламыз да, үстіне жұмыртқаны қоямыз. Жұмыртқа бөтелкенің ішіне кіреді. Неліктен?
Жауабы:
Қағаз жанғанда ауа қызып, қысым ұлғаяды да, ауаның жарты бөлігі жұмыртқаға шығады.
Қатты денелер, сұйықтар және газдар өзіне түсірілген қысымды қалай жеткізеді?
Ойлан тап ойыны арқылы білімдерін тексеру
1. Елеуішпен су әкелуге бола ма?
(Болады. Қар мен мұз күйінде)
2. Мұз қандай күйге жатады?
(Қатты күйге)
3. Егер кеседегі судың бәрін ішіп қойсақ не қалады?
(Ауа)
4. Ауа қандай күй?
(Газ күйі)
5. Қандай ыдысқа су құйылмайды?
(Су толы ыдысқа)
6. Ал су қандай күйге жатады?
(Сұйық күйге)
7. Орнынан қозғалмай не өтіп бара жатыр?
(Уақыт)
Демонстрациялық тәжірибелерді таңдау
Эксперименттік есептерді шығару жолдары
Физикалық зертханалық жұмыстардың міндеттері
Физика сабақтарында виртуалды эксперименттерді қолдану тәжірибесі
Физикалық оқу эксперименттің түрлері
Эксперименттік есептер
Зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру
Электродинамиканың көрнекілік тәжірибелерінің әдістемесі
Қышқылдардың химиялық қасиеттерін зерттеу
Физика сабақтарында оқушылардың шығармашылық дарындылығын дамыту бағыттары
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Жүйенің логикалық және физикалық құрылымын жасау
Диплом алдындағы іс-тәжірибе
ДИПЛОМДЫҚ ІС – ТӘЖІРИБЕНІҢ МАЗМҰНЫ туралы
Адам ресурстарын басқарудағы шетелдік тәжірибе
Іс – тәжірибенің мақсаты мен міндеті
Үздіксіз педагогикалық тәжірибе (ҮПТ) міндеттері
ДИПЛОМДЫҚ ІС – ТӘЖІРИБЕНІҢ МАЗМҰНЫ
Кәсіптік іс-тәжірибенің мазмұны