ЖИКСО әдісі арқылы әңгіме мазмұнын түсіну

Қазақ тілі 8 сынып
Сабақтың атауы: Қ. Жұмаділов Қаздар қайтып барады
Сілтеме: Қ. Жұмаділовтің өмірі мен шығармалары 8 - сынып әдебиеті, Қ. Әбдезұлы, Г. Рыскелдиева, С. Тұрсынғалиева. 2014.
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Жалпы мақсаты: Қ. Жұмаділов Қаздар қайтып барады әңгімесін сын тұрғысынан талдай отырып, әр оқушының өз тапсырмасын орындауына қолайлы орта туғызу, оқушыларға туған жердің қасиеті туралы ұғындыру; туған жердің адам өмірінде алатын орнын түсінуге, адамның ішкі жан дүниесін түсінуге, өз бойларында осы қасиеттер болуы үшін күресе білуге, Берілген үзіндідегі ойды түсінулерін, сөйлеу, талдау дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттер: Мазмұнына байланысты: 1. Шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу, мәтіннің танымдық сипатын, құрылымдық бөліктерін өздері байқап алатын, түсіне алатын нәтижеге жеткізу, көркем мәтінмен жұмыс істей білу дағдысын жетілдіру, оқып - түйгендері жайлы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру; бір - біріне түсіндіру арқылы ұжымдық шығармашылық жұмыс жүргізе білуге баулу;
2. Жазушы әңгімесі арқылы патриоттық сезімдері жоғары, білімді меңгерген көкірегі ояу азамат болуға баулу.
3. өз бетінше ізденуге баулу.
Деңгейлік бағдарламаға байланысты байланысты: - кейіпкер әрекетін бағалай білу; әңгімені бүгінгі өмірмен байланыстыру; өзіндік көзқарас, пікірін қорғауға бағыттау;
Топқа байланысты: - әр оқушының жеке, жұптық, топтық жұмысы, өз пікірін қорғайды, бір - бірінің нұсқауларын орындайды.
Сабақта туындаған негізгі идеялар: Топқа бөлу, сыни ойлану, ой қорыту, өз ойларын дәлелдей алуға дағдыландыру

Мұғалімнің әрекеті

Оқушылар Атамекен, Тарбағатай, Арғынаты, Етікші асуы сөздері арқылы топтарға бөлу.
Неліктен бұл сөздер топтың аты болып тұр деп ойлайсың?
I кезең:
Осы кезеңде ойлауды Блум бойынша жіктеудің Білу мен Түсіну тәсілдері жүзеге асырылады.

Ой шақыру стратегиясы бойынша:
1. Жұмбақ сурет Термин сөздер не сурет беріледі. Қабдеш Жұмаділов Шекара, Карта Қытай, Қазақстан, ақсақал, топырақ. қаздар
2. Жұмбақ қонақтар Қайрат, Қилымбек, Мирахан, Гүлнар
І. ЖИКСО әдісі арқылы әңгіме мазмұнын түсіну.
Жанұя 1, 2, 3, 4.
Жұмыс тобына бару
Жанұя тобына оралу.

II кезең(Мағынаны тану) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар Қолдану , Талдау , Жинақтау тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері орындайды (20 минут); ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды. Нәтижесі ауызша марапатталады.

Ойды қорытындылау тәсілі 1. Үзінді. Мәтіннің негізгі идеясын ашатын 2 - 3 сөйлемнен тұрады үзінді келтіру керек. Келтірілген сөйлемдер мәтіннен көшірілмей, өзіндік түсінік тұрғысынан беріледі. 2. Дәлел. Келтірілген үзіндінің неліктен мәтіннің негізгі идеясын ашатындығын 3 - 4 сөйлеммен дәлелдеу керек. Мұнда басқа ақпарат көздеріне не көп таралған пікірлерге сілтеме жасалғаны орынды. 3. Сұрақ. Мәтін бойынша 1 проблемелық сұрақ келтіру керек. Жан - жақты ашылмаған, ерекше толғандырған, назар аударған, қызықтырған, т. с. с. Мәселе бойынша - 1 сөйлем. 4. Жауап. Қойылған сұраққа бірнеше сөйлеммен 2 - 3 сөйлем жауап беру керек. Жауапта бұл мәселенің неліктен өзіне назар аударғандығын және оны қалайша шешуге болатындығын көрсету керек. 5. Қорытынды. Мәтін бойынша туындаған ойларды қорытынды шешім 3 - 4 сөйлеммен келтіру керек.
2. Анкета сұрақтары
Есімі:
Үш сөзбен сипатта:
Туыстық қатынаста басқаларға кім болады?
Өмірде неден қорқады? Басынын өткен 3 - 4 жағдай: Басынын өткізгісі келетін 2 - 3 жағдай:
Өмірдегі мақсаты:
3. Сәйкестендіру әдісі бойынша шығарманы құрылысына қарай талдау.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ әдебиеті сабағында қолданатын әдіс-тәсілдерінің жалпы сипаты
Білім беру технологиялары негізінде мектеп жасына дейінгі білім алушылардың қабілеттерін дамытып қалыптастырудағы педагогика ғылымындағы зерттелу теориясы
Биологияны оқытуда гигиеналық тәрбие жұмыстарын жүргізу
Тіл дамыту жұмыстарының түрлері
Тіл дамыту жұмыстары
Оқыту әдістерін жіктеу проблемалары
Бастауыш мектепте дамыта оқыту концепциясын оқу үрдісінде пайдаланудың тиімділік дәрежесі
Заманауи білім беру технологиялары негізінде оқушылардың шығармашылық іс-әрекетін қалыптастырудың педагогикалық негіздері
Оқытудың тиімді инновациялық әдіс-тәсілдері мен педагогикалық технологиялар
Бастауыш мектеп дидактикасының оқыту принциптерін қолдану жұмыстарын жетілдіру
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
Күйлердің шығу тарихы туралы аңыз - әңгімелер