Әлияның ерлігі
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Әлияның ерлігі. Ж Жұмақанов
Жалпы мақсаты: - Мәтіндердің мазмұнын түсіну, идеясын ашуға мүмкіндік беру.
- Оқушылардың таным мүмкіндіктерін қалыптастыру.
- Мәтіннің мазмұны, ондағы ой түйіні
Күтілетін нәтиже: - Әлия туралы толық мағлұмат білу,
- Мәтіннің идеясын аша отырып, өмірде пайдалана білу
- Мәтіндегі айтылатын ойға сыни ойлана отырып
Негізгі идеялар: - оқушылардың шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін - бірі оқытуын қалыптастыру,
- тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену,
- өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру
Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру оқушылардың назарын сабақ мақсатына аудару, топқа бөлу. Смайликтер арқылы көңіл күйлерін анықтап дәптерлеріне жапсыру
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Activote арқылы
Тест арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.
3. Жаңа сабақ.
Қызығушылығын ояту. "Мастер класс"
Жіберілген бейне фильм арқылы белгісіз кейіпкерді табады
(Ол Әлия еді.)
Жаңа сабақ.
Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жаздыру.
Мағынаны тану.
Автор туралы мәлімет беру. Жекен Жұмақанов
Топпен жұмыс.( топтарға бетшелер таратылады)
І топ - І үзінді
ІІ топ - ІІ үзінді
ІІІ топ - ІІІ үзінді
Үзінділерді әр топ іштей оқып шығады.
"Әлия" киносынан үзінді жүріп жатады.( Кинодағы үзінді қай топтың мағынасына сәйкес келетінін әр топ өзі тауып алуы керек, сол бойынша пікірі тыңдалады.)
Әр топ үзіндідегі Әлияның бойындағы қасиеттер анықтайды.
Оқулықпен жұмыс
Мәтінді мәнерлеп оқу.
Сөздік жұмыс
Автор орындығы...
Сергіту минуты
Жұппен жұмыс Жұптас - ақылдас - талда.
І - жұп Сілтеме табушылар ( мәтіндегі негізгі ойды анықтап тұрған, оқиғаның ең қызықты жерін табу)
ІІ жұп - Сұрақ қоюшылар (мәтінге байланысты сұрақ қояды)
ІІІ жұп - Ізденушілер( мәтінге қатысты ақпарат ұсынады)
ІV жұп - Сипаттаушылар (Әр кейіпкерді танып сипаттайды)
V жұп - Сөз тапқыштар (Әлияға хат жазады)
VІ жұп - Дәнекер жұп (Мәтіндегі оқиғаны қазіргі өмірмен байланыстырады)
VІІ жұп - Бейнелеуші, суреттеуші (тақырыпқа байланысты сурет салу)
VІІІ жұп - Ақындар жұбы (5 жолды өлең не өлең құрастырады)
Әр жұп өз тапсырмаларын орындайды, қорғайды.
Ой қорыту.
"Блум" таксаномиясы
Бағалауы Бүгінгі сабақта не өттік?
Әлия туралы өту мақсатымыз не?
Ақын жазушылар сендерге қандай үміт артты?
Сендердің мақсаттарың қандай?
Халқың сенен не күтеді?
Қалай ойлайсыңдар, біз бүгін арманымызға жеттік пе?
Біздің сабақ қалай аяқталды деп ойлайсыңдар?
Батырлық, ерлік туралы өлеңдердің бүгінгі таңда маңызы бар ма?
Бағалау
Смайликтер арқылы өздерін өздері бағалау. Топ басшылары бағалайды.
Қорытынды бағаны гүл арқылы мұғалім бағалайды.
Үйге тапсырма.
Рефлексия (Стикерге жазу.)
Ә.Молдағұлова,М.Мәметова,Х.Доспанова
ӘЛИЯ НҰРМҰХАМЕДҚЫЗЫ МОЛДАҒҰЛОВА
Әлия Молдағұлова Нұрмұхамедқызы
Тағызым етем, естен кетпес ерлігіңе туралы
Қазақтың қаһарман қызы Әлия Молдағұлова
Қазақ қызы - Әлия
Қазақтың батыр қыздары
Еліміздің батыр қыздары
Әлия Молдағұлова (1924-1944)
Әлия Молдағұлова Нұрмұхаммедқызы
Австралияның тектоникасы
Мамандық шеберлігін игеру
Әуезовтің үлкен суреткерлік шеберлігінің терең ашылып көрінетін айқын тұсы - адам кескіндерін бейнелейтін шақ
Мұғалімнің кәсіби шеберлігі - сапалы білім кепілі
Дауымшар Құттықадамұлы (1770 - 1810) - Ресей отаршылдығына қарсы күресте қазақ жерінің тұтастығын сақтауда көрсеткен ерлігімен, табандылығымен танылған батыр
Кәшке - Жетісу өңірін жоңғар шапқыншылары мен Қоқан хандығы басқыншыларынан азат ету үшін болған шайқаста ерлігімен көзге түскен батыр
Жүрегінде ұлт намысы ұялаған қазақ жастарының ерлігі - ұлтымыздың Ұлы мақтанышы
Хабарсыз кеткен боздақтың ескерусіз ерлігі - Танылмай қалған тарихта ерліктің ұлы мектебі
Басты талаптар: өзінің жүргізушілік шеберлігін, дикциясын және студиядағы келбетін көрсету
Қазақ батырларыМақтанамын ерлігімен батырлардың, Ақпан батыр Қарақозы ерлігімен