Біреулерін айға, біреулерін күнге бардыңдар
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы,
№100 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Бердешева Жадыра Молыбекқызы
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигуралар
Сабақтың мақсаты:
1) Оқу материалын қайталау,негізгі тақырыптар бойынша алған білімдерін тереңдете түсу.
2) Оқушылардың жұмыс істеулерін, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3) Оқушыларды алғырлыққа тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
1 Ұйымдастыру кезеңі
2 Қазір бізде математика сабағы
Сабағымыздың ұраны: Ақыл ойды тәртіпке келтіретін математика сондықтанда оны оқу керек .
Бүгін сабақта біз 1) Ауызша есеп шығарамыз
2) Кім жылдам ойын ойнаймыз
3) Кім тапқыр фигуралар сайысы
4) тест сұрақтары
Менің көңіл күйім
- Балалар мен сендердің көңіл күйлеріңді білгім келеді. Мына сүретке қараңдар. Мұнда балалардың көңіл күйлері белгіленген. Енді өздерін қандай көңіл-күйдемін деп ойлайсыңдар, алдарыңдағы парақтарға соны саласыңдар (өте жақсы, жақсы, орташа).
2) Енді балалар қазір ауызша мен сендерден көбейту кестесін сұраймын:
Кім жылдам ойын ойнаймыз
3) Қазір дәптерлерімізді ашамыз, қаңтардың 20 сі.
Тапсырма: тақтада геометриялық фигуралар бұл қандай фигуралар. (төртбұрыш және үшбұрыш). Оның периметрін ауданың табу.
4) Өнім бе әлде түсім бе?
5) Енді қоларыңды партаға қойып көздеріңді жұмыңдар.Сендер ұйықтап жатырсыңдар,,ұйықтағанда түс көресіңдер, түстерінде айға , күнге және т. б планетаға сапар шегесіңдер. Біреулерін айға,біреулерін күнге бардыңдар. Ондағы өмірді көріп, дем алдыңдар сергіп күш жинадыңдар. Ал енді мектеп планетасына келдіңдер.
Тапсырма: ЕД – кесіндісінің ұзындығы әр түрлі тәсілмен тап.
(2+3)*2 2*2+2*3
Кім тапқыр сайысы Фигуралар сайысы
Тақтада а) ненің сүреті?
Осы фигураларды нүктелерін айтыңдар
Кесіндісің атандар
Бұрыштарын ата
5) Келесі сүрет (адамның сүреті). Бұл сүретте қандай геометриялық фигуралар бар.
(үшбұрыш дөңгелек) үшбұрыш
дөңгелек
Тест сұрақтары:
6) Келесі тапсырма тақтада кесте. Осы кестені толтырамыз , тек қана жауабын жазамыз.
7*2
8*5
9*9
Карточкамен жұмыс:
Сөз есеп 1) Әуежайда -18 ұшақ
Тік ұшақ -6 есе кем
Әуежайда қанша тікұшақ бар
18:6
2) Бір кесіндінің ұзындығы 40см, ал екіншісінде одан 3 есе ұзын. Екінші кесіндінің ұзындығы неше см 40*3 120
Бекіту:
Үй тапсырмасы.
Бағалау:
Күнтізбе. Уақытты есептеу жүйелері. Байырғы қазақ күнтізбесі
Имам Сабунидің Сахих Бухариге жазған шархындағы жаратылыстың басталу бабына салыстырмалы анализ
Теріс сандардың дамуы
Жылуэнергетикалық қондырғылардың атқарушы механизмдері мен реттеу құралдары
Туризмнің түрлері,ерекшеліктері және перспективасы
Туризмнің түрлері, ерекшелігі және даму перспективасы
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
70-80 жж. реформалар және тоталитарлық жүйе
Мұнаралы кран
Қайта өрлеу мен Реформация дәуіріндегі саяси- құқықтық ілімдер мен гелиоцентризмнің мемлекет пен қоғамды басқарудағы рөлі
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ
Қазмұнайгаз компаниясының тұрақты дамуы, компанияның болашақтағы табыстарының негізі
Үкілі Ыбырай. Тайгадағы түс. “Қалдырған” әні
МҰНАЙГАЗ ҰҢҒЫМАЛАРЫН БҰРҒЫЛАУ
Вейтли нағыз айғайшыл
Шайға кел
Нұрпейіс Байғанин - халық ақыны, жырау
Кәмилә - Шәкерімнің екінші әйелі Айғаншадан туған Ғафурдың қызы, Шәкерім атаның туған немересі
Айғаным Есіл бойын мекен еткен отырған атақты Мәлім қажының ұлы Сарғалдақтың қызы
Өздерімен соғысқан дұшпаны Садырдың бір баласын ертедегі достығы үшін өлтіртпей, ханнан өтініп сұрап алуы соның айғағы