Бүгін сабаққа екі қызыл әдемі алма алып келдім
Бүгін сабаққа екі қызыл әдемі алма алып келдім. Балалар мұны көрмеді, бірақ алманың біреуін білдіртпей, бірнеше рет еденге ұрып алдым, ал сыртынан олар бірдей болатын.
Мен алманы қолыма алып (еденге құлағанын), оның қандай сұрықсыз екенін айта бастадым: қисық және түсі де жаман дедім. Кейін балаларға маған қосылуын сұрадым (олар мені есінен адасты деп ойлап қалды, білем) және алманы бірдеңе деп келемеждеулерін сұрадым. Оған қандай ғана ат қоймадық десеңші: Сасық алма , Сені кім жейді дейсің және т. б. Менің тіпті оған жаным ашып кетті.
«Мектепке дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктері.»
Дәрілік өсімдіктер туралы зерттеулер жүйесі
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Балалар және олардың ата-аналарының әрекеттесуімен қазақ тілін меңгерудің тиімді моделін әзірлеу
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер жайлы ұғымдарды қалыптастыру ерекшеліктері жұмысының мазмұны
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Қазақ тілінің негізгі салалары
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ МЕН ТӘСІЛДЕРІ
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың әдістері мен тәсілдері
Математика сабағында халықтық педагогиканы пайдаланудың әдістемесі
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Валюталық жүйе және валюта бағамының қалыптасуы
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
ҚР -ғы нарықтық экономиканың қалыптасуы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы