Жеті ата өлеңін оқыту
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Киелі жеті саны.
Оқыту нәтижесі: Киелі сандар туралы ұғымдарын кеңейту. Сөздік қорларын молайту. Өлеңді оқи отырып, өз сөздерімен баяндай білу, идеясын ашуға дағдылан Дереккөздер: Интернет материалдары. Газет - журналдар, кітаптар.
Көрнекіліктер: Тақта, интерактивті тақта, постер, флипчарт, маркерлер
Сабақтың жүрісі.
Жалпы мақсаттар: Оқушылардың ұлттық - дәстүрде сөйлеу тілін дамыту, сауаттылығын Танымдық қызығушылықтарын дамыту. Үлкенді сыйлау, құрметтеу, ата тегінің тарихын құрметтеуге тәрбиелеу. Негізгі идеялар: Жеті ата, жеті байлық атты ұлағатты ұғымдардан хабардар
І Ұйымдастыру кезеңі.
Сыныппен сәлемдесу. Әр топқа көшбасшы сайлап алу.
Бағалау критериімен таныстыру.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру.
Қайта бағыттау сұрақтары:
- Сөздер туралы не білеміз?
- Шешендік сөздер дегеніміз не?
- Сырымның шешендік сөздерін жатқа айтып мағынасын түсіндір.
- Бала би мен Сырымның шешендік сөздерін салыстыр.
- Тағы қандай шешендерді білесіңдер?
Қызығушылығын ояту.
Түстер бойынша топқа бөлу.
Сұрақ – жауап.
- Кім нешеге дейін санап біледі?
- Санның шегі барма?
- - Соның ішінде негізгі сандар қайсысы?
- 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Сандарды қайда қолданамыз? Осы сандардың әрбіреуінің тәрбиелік мәні, саналы орны, қасиеті болған. Мысалы...
1 санының киелілігі
2 санының киелілігі туралы мағлұмат беріледі.
Алдындағы смайликтердің артында сандар салынған соған байланысты топтарға бөлу. Мысалы,
І топқа -- 3 саны
ІІ топқа -- 4 саны
ІІІ топқа -- 5 саны
Тапсырма: Әр топ өз сандарының киелілігі туралы жазып, қорғайды.
Мағынаны тану
Тақтаға сурет шығады. Онда 7саны бейнеленген. Оқушылар өздері табады. Олай болса бүгін біздің жаңа сабағымыз не туралы болуы мүмкін?(Ауызша болжау арқылы)
- 7 саны туралы
- 7санын қандай сан деп атайды?
- Киелі сан.
- Олай болса бүгінгі біздің сабағымыз "Киелі жеті саны" деп аталады.
Ой толғаныс.
7 саны қандай сан? Байлық дегенді кім
Ол туралы не білеміз? І топ. ІІ топ
Оқулықтан "Жеті байлық" өлеңін оқыту.
І топ - І, ІІ байлық
ІІ топ - ІІІ, ІV байлық
ІІІ топ - V, VІ байлық
Әр топ өздеріне берілген байлықтарды өз сөздерімен түсіндіреді.
Ойлан - жұптас - талқыла.
Болжау кестесін толтыру.
Қалай ойлайсыңдар? Олай ойлауларыңа не себеп болды? Дәлелде.
ІІ өлең "Жеті ата" өлеңін оқыту.
Фостерге 7 атаны топтастырады.
Мен... тұжырымдамасы бойынша төмендегі кесте толтырылады.
баламын ---------...
... немеремін ---------...
Мен... шөберемін ---------...
... шөпшекпін ---------...
... неменемін -----------...
Ой толғау. Сонымен 7 ата дегенді қалай түсінесің?
Бүгінгіге 5 тапсырма
1 Бүгінен бастап...
2 Бүгінен бастап...
Бағалау.
Топ мүшелері
Жалпы бағалау критерийлері:
1 Сандарды топтастыру.
2 Байлық сөзін қалай түсінесің?
3 Кесте толтыру.
4 Жеті атаны топтау.
5 Сөйлемді аяқта...
Рефлексия.
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
Абай шығармаларын мектепте оқыту
Естияр топтағы балалардың сөйлеу дыбыстық мәдениетіне тәрбиелеу
Ертегі бала жанын қоректендіретін - рухани қор
Мағжан Жұмабаев шығармашылығын мектепте оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Әдебиеттің оқу пәні ретіндегі білімділік маңызын дамыту
Бастауыш сыныпта Абай шығармаларын оқыту туралы
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамытуда этнопедагогика материалдарын пайдалану жолдары
18-19 ғ. соңы аралығындағы қазақ мәдениеті
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Бастауыш сынып оқушыларында еңбек тәрбиесін қалыптастырудың ерекшеліктері
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру