Қазақ әдебиеті нешінші сабақ
Қазақ әдебиеті 7 сынып
I. Сабақтың тақырыбы: Сұлтанмахмұт Торайғыров Шығамын тірі болсам адам болып , Мен - қазақ өлеңдері (слайд№1 - 2)
II. Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Өлеңге арқау болған С. Торайғыровтың Шығамын тірі болсам адам болып , Мен - қазақ өлеңдеріндегі ақын арманы, өмірлік мұраты, оның өз шығармаларында надандық пен қараңғылықты сынауы.
2. Дамытушылық: ақынның өлеңдерін мәнерлеп оқыту барысында балалардың тілдерін дамыту.
3. Тәрбиелік: ұлы тұлғаның өлеңдері арқылы адамгершілікке, мейірімділікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, оқу - білімнің маңыздылығын ұғындыру. (слайд№3)
III. Сабақтың түрі: жаңа сабақ
IV. Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, оқулық.
V. Оқыту әдістері: Түсіндіру, сөздікпен жұмыс, мазмұндау, талдау, мәнерлеп оқу.
VI. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы
VII. Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: функционалды сауаттылығын жүзеге асыру мақсатында, оқушылармен сұхбаттасуы: - Оқушылармен сәлемдесу - тілдесу.
А) Кезекшімен сұқбаттасу:
- Бүгін кезекші кім?
- Қазір қандай сабақ?
- Қазақ әдебиеті нешінші сабақ?
- Кеше қазақ әдебиеті сабағы болды ма?
- Бір аптада қазақ әдебиеті неше рет болады?
VIII. Үй жұмысын тексеру:- Ал, балалар, сендерге алдын ала тапсырма берілген. Сендер іздену жұмысы барысында, өздерің Сұлтанмахмұт Торайғыровтың өмірбаянымен танысып, бүгінгі сабаққа мазмұнын айтуға дайындалдыңдар.
- Енді өмірбаянына шолу жасайық. Кім ақынның мазмұнын айтады? (слайд№4) (Бірнеше оқушы өмірбаянын қысқаша айтып береді)
IX. Жаңа тақырып:
1.- Бүгін біз лирикалық ақын Сұлтанмахмұт Торайғыровтың Мен - қазақ және Шығамын тірі болсам адам болып.. деген өлеңдерімен танысамыз. (слайд№5 - 6)
- Бұл өлеңнің қандай түріне жатады? (көңіл - күй)
2.- Ақынның өлеңіндегі мына жолдары сабағымыздың ұраны болады, (слайд№7)
X. Сөздікпен жұмыс:
Жиһан - әлем, дүние - мир
Надан - невежда, неуч
Белді буу - решиться
Толған ай - полная луна
Асылық - лишнее
Егес - вступить в единоборство (слайд№7)
XI. Мұғалім өлеңді мәнерлеп оқиды. (слайд№10) Өлеңді талдау.
– Ақынның екінші өлеңі Мен – қазақ
- Қалай ойлайсыңдар бұл өлең кім туралы?
- Бұл өлең қандай сезім тудырады?
Өлеңді оқушылар мәнерлеп оқиды. Бір шумаққа талдау жасайды.
XIV Сабақтың қорытындысы:
1. Біз бүгін кімнің өлеңімен таныстық?
2. Қандай өлеңдерімен таныстық?
3. Өлеңге байланысты сөздерді айтып беріңдерші.
4. Осы өлеңдері бізді неге үйретеді?
XV. Бағалау.
XVI. Үй тапсырмасы: Мен - қазақ өлеңді жаттау
Бастауыш мектепте сан есім мен етістікті байланыстыра оқыту
Сөз таптары орыс
Бастауыш сыныпта сауат ашу барысында оқушылардың тілін дамыту және сөз қорын арттыру
Бастауыш сынып оқушыларының сөздік қорын дамыту туралы
Есімдікті оқытудың ерекшеліктері
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ГРАММАТИКАЛЫҚ ОЙЫН ЖАТТЫҒУЛАР
Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқыту
Әліппеден кейінгі кезең
Проблемалық оқыту үрдісі
Қазақ тілінде сөздердің жіктелуі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары