Жұпта талқылау стратегиясы

Тақырыбы: Абай. Ғылым таппай мақтанба.
Мақсаты: білімділік: оқушыларды Абай атамыздың өлеңімен таныстыру; негізгі ойды ашу
Дамытушылық: сөздік қорын, ой - өрісін дамыту, байланыстыра сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
Тәрбиелік: оқуға деген құлшыныстарын ояту, өз бетімен білім алуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: жұппен, жеке дара, топпен жұмыс
Пәнаралық байланыс:
Сабақтың көрнекілік: Абай Құнанбаевтың суреті, отбасының фото - суреті, мақал мәтелдер, үнтаспа

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал туғызу саусақтарымен жұмыс істеу
Мен бүгін өзіме жақсылық тілеймін
Мен бүгін саған жақсылық тілеймін
Мен бүгін бәріне жақсылық тілеймін топта үлкен шеңбер құруға болады
ІІ - Ой қозғау
Оқу туралы, білімге шақырған кімдердің, қандай шығармаларын оқыдық соңы еске түсіру
1топ І. Жансүгіров Күн шыққанда
2 топ Ы. Алтынсариннің Кел, балалар, оқылық өлеңдерін жатқа айту
3 топ жақсы іске не жатады
4 топ жаман іске нелер жатады
ІІІ - Қызығушылықты ояту Сөзжұмбақ шешу тігінен шыққан сөзді оқу
А
Б
А
й
Өлең жазатын адам кім?
Батыл, ер сөздеріне мағынасы жуық сөз?
Республикамыздың бас қаласы?
Түнде аспанда не шығады?

IV. Мағынаны тану

Абай кім? Жұпта талқылау стратегиясы. өз білетінін қағазға түсіру, көршісімен бөлісу, жаңа білім жайлы ақпарат жинап, оны байырғы білімімен ұштастырады
Мұғалімнің кіріспе сөзі Абай Құнанбаев туралы толықтыру
Оқулықпен жұмыс Өлеңді мұғалім мәнерлеп оқиды
INSEPT стратегиясын қолдану арқылы өлеңді іштей оқу барысында V - білемін,- білмеймін,+ мені жұмбақтандырады,? Мені таңқалдырады белгілерін қойып отыру тапсырылады.
Сөздік жұмыс бекер мал шашу, өсек, талап, қанағат, рақым

Өлеңді талдау
- Біз нені білеміз? – Бұл өлеңнен қандай жаңалық аштым?

- Не түсініксіз болды?
V. Дәптермен жұмыс тапсырмалар орындау
Абай ата сөздері
Бес асыл іс Бепс дұшпаның
VI. Мақал - мәтел жарысы
VII. Ой толғаныс
Бес жолды өлең құру
Не? Ғылым
Қандай? Қызықты, қиын,
Не істеді? үйренді, ашты, оқыды
Не үшін? сырын білу үшін
Синоним білім

VIII. Үйге тапсырма 30бет 6 тапсырманы орындау сызбаны дәптерге толтыру Бойымдағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарым , өлеңді мәнерлеп оқу
IX. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

СТО технологиясының стратегиялары
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – педагогикалық технология
Сабақта қолданылатын Жаңа технологиялардың әдіс - тәсілдері
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын биологияда қолданудың маңызы
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
Сыни ойлау туралы түсінік
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын оқытуда ұсынылатын әдіс - тәсілдер
«Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту» жобасының ерекшеліктері
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Мемлекеттік сыртқы қарызды басқару стратегиясы қаржы-экономикалық тетіктері және құралдары
Ақпаратты қорғау мен оның құпиялық стратегиясы
Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыруда инновацияның рөлі
Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму стратегиясы
Шығармашылық стратегиясы
Білім жүйесін дамыту стратегиясының басты мақсаты - ұлттық білім моделін жасау
Қазақстан - 2050 Стратегиясы осынау мәңгілік жолдағы буындар бірлігінің, ұрпақтар сабақтастығының көрінісі