Мұғалім мен оқушы арасындағы диалог

Пәні: әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Егінші мен қасқыр (Литва ертегісі)
Сабақтың мақсаты: Ас атасы - нан, нан адам өміріндегі ең маңызды ас екендігін, оның оңайшылықпен келмейтіндігін ертегі мазмұны арқылы айтып ұғындыру.

Сабақтың міндеттері а) Өмірден алған білімдерін, түсініктерін шығармашылық тапсырмалар арқылы жетілдіреді.
ә) Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін шыңдалып, дүниетанымы кеңейеді.
б) Нанды ысырап етпеуге, еңбекшіл болуға, маман иелерінің еңбегін бағалай білуге үйренеді.
Сабақтың типі: Білімдерін дамыту
Сабақтың түрі: Аралас
Әдіс – тәсілдері: Мозайка , ой қозғау, диалогтық оқыту, РАФТ, Аялдама әдісі, Автор орындығы әдісі

Оқудың нәтижелері: Нанды құрметтеуді, ысырап етпеуді, маман иелерінің еңбектерін бағалай білуге үйренеді.
Негізгі дерек көздер: Ғаламтордан алынған материалдар, нұсқаулық
Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, тақырыпқа байланысты слайд, плакат, стикерлер.
Сабақ барысы:
Сабақ бөлімдері
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Білу 10 мин Мозайка әдісі арқылы дәнді дақылдардың суреттерімен оқушыларды топтастыру.

Үй тапсырмасын сұрау:
Автор орындығы әр топтан бір - бір оқушы эссе оқиды.
Адамның жақсы, жаман қасиеттері туралы мақал - мәтел айту.

Жаңа сабақ:
Егінші мен қасқыр (Литва ертегісі)
Ой қозғау Ертегі деген не?
Ертегінің қандай түрлері болады?
Қанда ертегілерді білесіңдер?
Мұғалім мен оқушы арасындағы диалог:
1. Дастарқанға ең бірінші не қоямыз?
2. Неге нанды қасиетті тағам дейміз?
3. Нан дастарқанға қалай келеді? Берілген суреттер аркылы 4топқа болінеді:
1 - топ бидай
2 - топ арпа
3 - топ жүгері
4 - топ тары

Өткен сабақты еске түсіреді.
Адамның жақсы, жаман қасиеттері туралы мақал - мәтел айтады.
Эссе оқиды.
Мұғаліммен диалогқа түседі.
Түсіну 5мин. Оқулықпен жұмыс: Ертегіні іштей, рөлге бөліп оқу.
Қолдану 10мин
Сергіту сәті: Бауырсақ ертегісі
Аялдама әдісі: сөздер дұрыс орналастыру:
Тұқым себу, тырмалау, жайқалған егін, тұқымды әзірлеу, жер жырту, егін жинау.
Сөздерді істің орындалу ретіне қарай орналастыруды аялдама арқылы топтар бір - бірінің жұмысын тексереді.
Талдау 5 мин РАФТ әдісі.

1 - топ: Роль - диқаншы
Аудитория - жер
Форма - алғыс хат
Тема - көп өнім алған
2 - топ: Роль - бидай
Аудитория - арам шөп
Форма - хат
Тема - қорлық көрген.
3 - топ: Роль - нан
Аудитория - адам
Форма - өтініш хат
Тема - жерге шашылған
4 - топ: Роль - бидай
Аудитория - жаңбыр
Форма - хат
Тема - шөлдеген
Жинақтау
10 мин Жеке жұмыс: Нанды құрметтеу ережесі:

Оқушылар әр қайсысы ережелерді жазып шығады.
Бағалау
Кері байланыс 3 мин Екі жұлдыз, бір тілек
Топ басшысы бағалауының қорытындысын жариялайды.
Үйге тапсырма беру 2 мин Ертегіні оқу. Дәнді - дақылдардың пайдасы туралы ізденіп келу.
Дүниедегі ең дәмді ас тақырыбына эссе жазу.



Ұқсас жұмыстар

Шетел тілі мұғалімі
Диалогтік оқыту технологиясы
Мектептегі химия сабақтарында жоғары деңгейдегі диалог ұйымдастыру мәселесі
Әңгіме дебат
Оқытудың инновациялық тәсілдерді пайдалану ерекшеліктері
Мұғалім мен оқушы қатынасы
Оқушыларды ағылшын тілінде тыңдап түсінуге үйрету
Оқушылардын сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
Диалог сөзді оқыту кезіндегі көрнекіліктер
«Сөйлеуді жетілдіру жолдары»
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі