Әдепті бала ата анасын мақтатар, Әдепсіз бала ата анасын қақсатар

Сабақтың тақырыбы:Әдепті қыз. Әліпби.
]Сабақтың мақсаты:
а) Оқушыларға әліпбидегі әріптердің ретін меңгерту, мәтінді түсініп, мәнерлеп оқуға төселдіру.
ә) Оқушыларды сөйлеу мәдениетіне жетелей отырып, сөздік қорын молайту, әдептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Әліпби кестесі. Әдептілікке байланысты суреттер.
Сабақтың түрі: Саяхат сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, топтастыру.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылардың ойын жинақтап, назарын сабаққа аудару.
ІІ. Өткен сабақ бойынша:
Балалар бүгін біз сендермен Білім еліне саяхатқа шығамыз.
- Балалар білім деген не?
- Білімді қайдан алады?
- Білім – бұл оқу, білім кітапта. Алғаш білім алу балабақшадан, мектептен басталады. Білім – кітапта, оқулықта болады.
- Қане, енді білім туралы қандай мақал білеміз?
Білім таусылмайтын байлық , Білім теңіз түбі де, шегі де жоқ , Кітап оқығандікі, білім тоқығандікі , Білегіңе емес, біліміңе сен т. б.
ІІІ. Енді, Білім еліне бару үшін бізге оқу құралдары керек болады.
Олай болса, мына сөз жұмбаққа қараймыз. Мына жолдарға оқу құралдарының атын қойып жазып көрелік.

д Ә п т е р
қ а Л а м
к І т а п
П а р т а
с а Б а қ
кан И к у л

Сөзжұмбағымызды шешіп келгенде ортада қандай сөз пайда болды.
ІV. Үй тапсырмасы Әліпби өлеңін жатқа айту.

Әліпбиде әліппе оқулығынан танып білген әріптердің ретті тізімі орналасады.
Сұрақтар:
1. Әріп деген не? Дыбыс деген не?
2. Әліпби неше әріптен тұрады?
3. Дыбыстар неше түрге бөлінеді?
4. Дауысты дыбыс деген не?
5. Дауысты дыбыс неше түрге бөлінеді?
6. Дауыссыз дыбыс деген не?
7. Дауыссыз дыбыс неше түрге бөлінеді?
8. Буын неден құралады?
9. Сөз неден құралады?
10. Сөйлем неден құралады?

V. Фильмнен үзінді.
Оқушылар назарымызды экранға аударайық.
- Бұл фильмді көргендерін бар ма? Кім бұл кинонын атын біледі?
Менің атым Қожа фильмі. Бұл балалар жазушысы Бердібек Соқпақбаевтың жазған кітабы желісі бойынша шығарылған кино.
- Осы көріп отырғандарыңыздай фильмдегі Қожаның мінез - құлқы, тәртібінен не байқадыңдар балалар?
Қожаның жасаған іс әрекеті әдептілікке жата ма?
- Жоқ, әрине. Жасап жүрген ісінің бәрі тәртіпсіздік, әдепсіздік.
VІ. Оқулықпен жұмыс.
107 - жаттығу. Әдепті қыз мәтінін ашамыз.
1. Мәтінді оқу.
2. Жалғастыра тізбектеп оқушыларға оқыту.
VІІ. Мәтінмен жұмыс.

1) Мәтін кім туралы?
2) Маржан қандай қыз?
3) Маржанды әжесі неге үйреткен?
4) Әжесі Маржаннан не деп сұрады?
5) Маржан әдептілігін кімдерге көрсетіп жүрді?
6) Ол атасына таңмен не деп айтады?
7) Атасы не деп жауап қатады?
8) Ертеңгі астың алдында атасына не дейді?
9) Атасы қандай бата береді?

Сонымен, әдептілік деген - ең әуелі сәлемдесіп, амандасудан басталады. Сәлем – сөздің анасы деп бекер айтпаған. Қандай орындарда болмасын, өзіңнен үлкен адамға сәлемдесу керек.
Ал өзіңнен кішіге қамқор болу керек. Бұл әдептіліктің ең бастысы.

VІІІ. Сөздікпен жұмыс.

Тілі шыққаннан бастап – сөйлей бастағаннан
Құшып – құшақтап
Әдептілік – ізеттілік, сыпайылық
Тәбет – тамаққа ықыласы

Қане, әдептілік туралы қандай мақалдар білеміз?
Сіз деген - әдеп
Біз деген – көлік.

Әдепті бала ата анасын мақтатар,
Әдепсіз бала ата анасын қақсатар.

Әдептің не екенін –
Әдепсіз адамды көргенде білерсің.

Әдепті бала, арлы бала
Әдепсіз бала, сорлы бала.

ІХ. Дәптермен жұмыс.
1. Мақалдардың жалғасын тап.

2. Кішіпейілділікті білдіретін сөздерді жаз.
Ғафу етіңіз, кешіріңіз, сәлеметсіз бе? Айып етпеңіз,

Х. Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрамыз
Қолды белге қоямыз
Бұрыламыз оңға
Бұрыламыз солға.

ХІ. Тақтамен жұмыс. 108 - жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөздерді әліпби ретімен жазу.
Аңшы, бұтақ, жылға кептер, құмырсқа, толқын.

ХІІ. Топпен жұмыс.
1. Өз орныңды тап ойыны бойынша екі топқа үлестірме қағазда сөздер беріледі. Сол сөздер ішінен 1-ші топ әдепті балаға қатысты әрекет мінездерді, 2-ші топ әдепсіз балаға қатысты әрекет мінездерді өз орындарына апарып ілу керек.

Әдепті бала. Әдепсіз бала.
Ізеттілік ақылсыз
Сыпайылық тәртіпсіз
Сәлемдесу салақтық
Ақылды жалқау
Білімді өсекшіл
Тәртіпті өтірікші
Ұқыпты мақтаншақ
Сыйлау еріншек

2. Кестеден жуан және жіңішке айтылатын сөздерді белгілеу.
І - топ
Әдепті қасиеттер Жуан жіңішке
Ізеттілік
Сыпайылық
Сәлемдесу
Ақылды
Білімді
Тәртіпті
Ұқыпты
Сыйлау

ІІ - топ
Әдепсіз қасиеттер Жуан жіңішке
Ақылсыз
Тәртіпсіз
Салақтық
өсекшіл
өтірікші
Мақтаншақ
Еріншек
жалқау

ХІІІ. Сабақты қорыту.
1. Тілек айту. Біз бір сынып оқушыларымыз. Мектеп біздің екінші үйіміз. Біз бір отбасы балалары сияқтымыз, бір бірімізді сыйлап әдептен озбай достықта, бірлікте боламыз. бір – бірімізге қамқор боламыз. Сондықтан сабағымыздың соңында бір - бірімізге тілек айтып, тілектеріміз жүректен орын алсын.
Оқушылар бір бірінің қолдарынан ұстап, сабағыңды беске оқы, денсаулығың жақсы болсын, бақытты бол, ата ана айтқанын тыңда, сен менің досымсың, сыпайы бол, ұқыпты бол, оқуды жақсы аяқта деген тілектер айтады

2. Мен әдепті баламын әні орындау.
ХІV. Үйге тапсырма. Әдепті қыз мәтіні оқу, мазмұндау.
109 – жаттығу орындау.
ХV. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Отбасы және мен
Сын есім түсінігі
Оқушыларға адамгершілік тәрбие берудің теориялық мәселелері
Отбасы – көркем әдебиетте
Бастауыш сынып оқушыларына адамгершілік тәрбие берудің теориясын негіздеп, әдістемесін ұсыну
Адам құқығы бала құқығы
Мақал - мәтелдердің оқытылуы
АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС
Ұрпақ тәрбиесі – ұлт болашағы
Бастауыш сынып оқушыларына адамгершілік тәрбие берудің теориясымен танысу
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру