Өлеңді оқып жатқа жазу
Сабақтың мақсаты:
1. Етістік туралы берілген білімді жетілдіру, талдау, бекіту.
2. Сауатты, көркем жазуға төселдіру, оқушылардың сөздік қорын молайтып, тілін, шығармашылығын дамыту.
3. Әдептілікке татулыққа, өз тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жарыс сабақ
Көрнекілігі: Суреттер, сызба. бұлт, ағаш, күн.
Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру кезеңі
Әр топ бүгінгі күнге тілек айтады.
II Үй тапсырмасын тексеру
III Білімді жан – жақты тексеру.
- Қандай сөз таптарын білесіңдер?
- Өткен сабақта қандай сөз табын қайталадық?
- Етістік
Ендеше сол етістік сөзінен баспалдақ жасайық.
Етістік дегеніміз не? Ережесін сұрау?
IҮ Жаңа сабаққа даярлық:
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктемде қандай өзгерістер болады?
- Ал біздің күніміз әлі жарқырап шуағын шашпай тұр. Өйткені күннің бетін бұлт торлап тұр. Бұл бұлттардың ашылуы үшін олардың тапсырмаларын орындаймыз.
Ү. Жаңа сабақ.
1 - тапсырма.
7 - жаттығу.
1 - топ жұмбақ шешу
Түнде жортады,
Жарықтан қорқады. (Жапалақ)
2 - топ. Құстар қалай ұшады?
Көп нүктенің орнына етістік қою.
Қарға ұшар......
Шағала ұшар........
Үйрек ұшар..........
Қаз ұшар...........
2 - тапсырма
Берілген етістіктерді сұрақтарына қарай бөліп жазу.
1 - топ. Не істеді?
2 - топ. Не қылды?
Не істеді? Не қылды?
Сергіту сәті.
Ойын. Үш қапта
Әр топтағы бір - бір оқушы шығып, қимылды көрсетеді, ал бір оқушы сол қимылды сөзбен тақтаға жазады.
3 - тапсырма
Төрт түлік малдың суретін көрсету.
Мына малдың қайсысы қалай төлдейтінін айт.
1 - топ. Малдың төлдеуін айтады, етістікті табады.
Қой - қоздайды.
Сиыр - бұзаулайды.
Жылқы - құлындайды.
2 - топ. Малдардың дыбыстауын айтады, етістікті табады.
Қой - маңырайды.
Сиыр - мөңірейді.
Жылқы - кісінейді.
Ешкі - маңырайды.
4 – тапсырма: Ұйқасын табу.
1 - топ. Тастан тасқа секіріп,
Жем тереді...............(кекілік)
2 - топ. Айбат шегер алыстан,
Аң патшасы......(арыстан)
5 – тапсырма: Өлеңді оқып жатқа жазу.
Әр топтан бір - бір оқушы өлеңді жатқа айтып, етістіктерді тауып, қай сөзбен байланысып тұрғанын айтады. Сөздік жұмысы.
Төскей – таудың қия беткейі.
6 – тапсырма: Шығармашылық жұмыс.
1 - топ. Көктем туралы өлең шығару.
2 - топ. Көктем туралы шығарма жазу.
ҮI Қорытынды.
Етістік ағашына етістік туралы білгенімізді жазайық.
Балалар сендер бұлттардың барлық тапсырмаларын дұрыс орындадыңдар.
Міне күніміз жарқырап шыға келді.
ҮII Бағалау.
ҮIII. Үйге тапсырма:
Поэзиялық шығармаларды оқыту
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Тәрбиешінің кіріспе әңгімесі
Көркем шығарма бойынша оқушылармен пікір алмасу
Тіл төңірендегі кейбір ойлар
Мұқағали поэзиясын мектепте оқыту жолдары
Бастауыш сыныпта көркем шығармалардың түрлерін оқыту
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ЛИРИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Мәнерлеп оқудағы тіл заңдылықтары
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Орман шетінде домаланып бара жатқан кірпіні аш қасқыр бас салады
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Абылай қалмақтарға жорықпен келе жатқанда қалмақтан жеті адам елші келіп, қалмақ ханы Серен хан
Біз ешбір елге тәуелденбей, қой үстіне жұмыртқалаған заманда өмір сүріп жатқанымыз - Тәуелсіздіктің арқасы
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Қазақстан Жазушылар және Журналистер одағының мүшесі
Қазір Жазушы баспасының директоры
мЖарық (hernіa) - іш қуысында жатқан органдардың немесе олардың бөліктерінің әдеттегі орнынан іш пердесімен бірге тері астына шығуы