Әріп және сөз ойыны

Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға б дыбысы мен әрпін таныту, б дыбысының әріптік таңбалануын, айтылу мен жазылуын таныстыру. Б әрпі бар сөздер құрастырып, сөзге дыбыстық талдау жасауға, дұрыс буынға бөлуге үйрету.
2. Танымдық қабілеті мен қызығушылығын арттыру.
3. Шапшаң оқуға, әдемі, сауатты жазуға машықтандыру. Елжандылыққа, ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік, ойын.
Көрнекілігі: кеспе әріптер, буындар, мазмұнды суреттер, жаңа әріптің баспа және жазба үлгісі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық.
Әріп, буын, сөз, сөйлем,
Оқып, құрастыра жазуды.
Үйренеміз қай сабақта? сауат ашу.
ІІ Өткенді қайталау.
Ойын Ұйқасын тап
- ша - ша - ша - өсіп тұр арша
- ай - ай - ай – қайнады шай
- ра - ра - ра – келді ұшып ара
- ла - ла - ла – араның үсті ала
- уа - уа - уа – таза екен ауа
Оқулық бойынша оқу. 60 бет
Топпен жұмыс.
Сөздер таратып беру, оған сөйлем құрастыру.
- Дыбыстан не құралады?
- Буыннан не құралады?
- Сөзден не құралады?
- Дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Дауыстылар нешеге бөлінеді?
- Дауыссыздар нешеге бөлінеді?
Шортан, шапан, қалам, тамақ, орамал сөздерімен сөйлем құрау. Шортан сөзінен келіп жаңа сабаққа түсу.
Шортан деген не? – балық
Балық сөзінде бірінші қай дыбыс естіліп тұр?
- Б б дыбысы
Хормен айту
Бб дыбысының артикуляциясы.
Б – еріннің әуелі бір - біріне нық тиіп, артынша кілт ашылуынан пайда болатын, қазақ тіліндегі ұяң дауыссыз дыбыс. Б - сөздің тек қана басы мен ортасында кездеседі.
- Балалар, қане б дыбысынан келетін сөздер айтқызу, оларды буынға бөлгізу
ІІІ Сергіту сәті.
Бала - бала, балақан,
Қане, қайсы алақан.
Саусақтарың әйбәт,
Былай, былай ойнат
ІV. Оқулықпен жұмыс.
1. Суретпен жұмыс.
2. Оқып беру.
3. Баба , бала сөздерінің мағынасын түсіндіру.
Баба – үлкен кісі, ата - бабамыз.
Бата – ас қайыру, тойларда берілетін бата, тілек.
4. Оқушыларға тізбектеп оқыту.
Қане, қанат жазайық,
Қарлығаш боп ұшайық.
Ұшып - ұшып алайық.
Орнымызға қонайық.
Әдемі етіп жазайық
V. Дәптермен жұмыс.
Әріп және сөз ойыны.
а) жоғалған әріп:
Там…қ, мақт…, Арм…н, мат…, қ…й.
ә) Шашылған әріп, сөз құрастыру:
1) б, а, т, о (бота)
2) б, р, о (бор)
3) б, л, а ( бал)
4) б, қ, а (бақ)
5) б, қ, а, а (бақа)
VІ. Қорытындылау.
Сұрақ - жауап арқылы
VІІ. Мадақтау



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларын сауатты жазуға үйрету
Бастауыш сынып оқушыларының оқу мен жазу дағдыларын қалыптастыру жолдары
Сауатты жазуға үйрету мәселелері
Ұлттық ойындарды қазақ тілі пәнінде пайдаланып, жүзеге асырудың әдіс-тәсілдері және оқу сабақтарында пайдалану
Сөз тұлғасын оқу барысындағы жаттығулар
Тіл дыбыстарының түрлері
Дауысты дыбыстар кестесеі
Халық ойындар теориясы мен проблемасының педагогикалық, психологиялық, әдістемелік әдебиеттерде зерттелуі
Қазақ тілі сабағында ойын түрлерінің қолдану тиімділігі
Бастауыш сыныптардың 4-сыныбында синтаксистік материалдарды оқыту
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару