Геометриялық фигуралардың атаулары туралы білімін пысықтау, сандарды тура және кері санауға үйрету
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет түрі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Тақырыбы: 1 - ден 5 - ке дейінгі сандар. Тура және кері санау
Мақсаты: 5 - ке дейін санау қабілетін күшейту, реттік санау дағдысын қалыптастыру, 5 көлемінде сандық есептеуге үйрету. Геометриялық фигуралардың атаулары туралы білімін пысықтау, сандарды тура және кері санауға үйрету.
Қолданатын көрнекілік: сандар, зымыран суреті, шар, геометриялық пішіндер, (үшбұрыш, төртбұрыш, тіктөртбұрыш), үлестірмелі материалдар
Іс - әрекет кезеңдері
Мотивациялық - қозғаушылық
Ұйымдастырушылық – ізденістік
Рефлексиялық - түзетушілік
Тәрбиешінің іс – әрекеті
- Саламатсыздар ма, балалар!
- Балалар, бүгін ерекше күн, себебі бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық!
Біз әдепті баламыз
Алдыменен қонақпен
Амандасып аламыз.
Сәлем!- дейік үлкенге
Жылулық шеңбер.
- Қане, балалар барлығымыз бір - біріміздің қолымыздан ұстап күн жасайықшы.
- Балалар, мынау ненің суреті?
- Күн жарқырап шыққан кезде адамдарға шуағын шашады.
- Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын деп орнымызға отырайық
- Бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдар туралы ашық оқу - іс әрекеті.
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі.
- Бір жылда неше мезгіл бар?
- Кәне, атап шығайық
Бұл шарлардың түсі де сол төрт мезгілді белгілейді.
Ақ шарды көрсету
Мына шардың түсі қандай?
- Бұл шардың түсі қай мезгілді білдіреді?
- Қыста жер қандай болады
Сары шарды көрсету
Мына шардың түсі қандай?
Бұл түс қандай жыл мезгілді білдіреді.
- Себебі күзде ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі.
Жасыл шарды көрсету.
Мына шардың түсі қандай?
Бұл түс қандай жыл мезгілді білдіреді.
- Табиғат көктемде оянып, жер беті жасыл шөпке толады.
Математиканы оқытудың теориясылық негізі
Арифметикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
І сынып оқушыларының білім, білік және дағдысын математика сабағында бақылау, бағалауға арналған педагогикалық іс-тәжірибе
Жүз көлеміндегі сандарды оқыту
Ондық жүздіктен неше есе кем
Бастауыш мектеп математикасында арифметикалық ұғымдар және оны оқыту
МАТЕМАТИКАНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫ туралы
Математиканы Бастауыш сыныптардаоқыту технологиясы
Қарапайым түсініктер заттарды санау
Бастауыш кластарда математикасында дайындық кезеңін оқыту әдістемесі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
ҚОРҚЫТ туралы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы