Үлестірмелі суреттермен жұмыс жүргізу
Тақырыбы: Ы дыбысы және әрпі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: жаңа Ы дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру; Ы дыбысы бар сөздер айтып, талдау; сөйлем, сөз туралы ұғымдарын кеңейту.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын, тілін дамыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, еңбекке баулу.
Сабақтың әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: кеспе әліппе, текшелер, сюжетті суреттер, үлестірмелі суреттер.
Сабақтың барысы.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларға оқу құралдарын алғызып, сабаққа дайындалту.
II. Өткен дыбыстарды қайталау.
“Кім білгіш?” ойыны арқылы өтілген дыбыстарды қайталау.
Ойын шарты: Мен дауысты дыбысты атасам, екі қолдарыңды жоғары көтеріп шапалақтайсындар, ал дауыссыз дыбысты атасам, еңкейіп тізелеріңді шапалақтайсындар.
III. Жаңа сабақ
Сюжетті суретке қарап әңгіме құрау
2 сурет
Ы - ДЫС
Кеспе әріппен ыдыс сөзін буынға бөліп жазып оқыту.
V. Сергіту сәті
VI. Үлестірмелі суреттермен жұмыс жүргізу.
Оқушыларға балық, домбыра, мысық, сабын және т. б. суреттер таратылады. Оқушы әр суреттегі заттың атын атап, сөйлем құрастыруы керек. Тақтаға схема бойынша жазғызылады.
Сұрақтар қою.
VII. Қол жаттықтыру жұмысы
1. Ауада және тақтаға жазу.
2. Дәптерге жазу:
Ы ы, ыс, ы - дыс
VIII. Қорыту
“Сөз ойла, тез ойла” ойынын ойнату.
Оқушылардың отыруларына қарай екі командаға бөлу. Ы дыбысына қай команда көп сөз ойласа, сол команда жеңеді.
IX. Бағалау
Оқушыларды берілген жұлдызша, төртбұрыш арқылы жауаптарын бағалау, марапаттау.
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту ерекшелігі
Мектеп жасына дейінгі балалардың үйлесімді сөйлеуін дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану
Үйлесімді сөйлеуді дамыту балалардың сөйлеу тәрбиесінің басты міндеті
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытудағы көрнекі - құралдар
Математикадан оқушылардың өзіндік жұмыстары мен сынаптан тыс жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу әдістері
Бастауыш сынып оқушыларын есептер шығаруға үйрету
Мектептегі тарих кабинетінің оқыту процесіндегі рөлі
Информатика сабағында бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруда дидактикалық материалдарды пайдалану
Балабақшада сауат-ашуды түсіндірудің әдістері
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже