Оқушылардың білімдерін тексеру

Сабақ тақырыбы: Екі өрнектің квадратының айырымы.
Сабақтың мақсаты: а) Көпмүшені көпмүшеге көбейту арқылы қысқаша көбейту формулаларын мысалдар арқылы түсіндіріп, қорытып шығару, түсіндіру.
б) Дамыта - тереңдетіп топтық әдіспен тақырыптың мәнін түсіндіру, қысқаша көбейту формуласын қорыту, ережені жатқа айту.
в) Математикалық диктант , Жекпе - жек , Күш сынасу , Бәйге ойыны арқылы топтық, ұжымдыққа, батылдыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу.
Математикалық ойлауды қалыптастыру арқылы оқушыны өздігінен оқытуға үйрету.
Сабақтың типі: жаңа білім беру сабағы.
Сабақтың түрі: топтық сайыс сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, дидактикалық тапсырмалар, электронды оқулық.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру, үй тапсырмасын тексеру.
2. Оқушылардың білімдерін тексеру.
3. Жаңа сабақты түсіндіру;
4. Түсінгендерін тексеру;
5. Бекіту;
6. Үйге тапсырма беру.
Сабақ үш кезеңді қамтиды:
Бірінші кезең – жаңа білімге ие болу және оны қолдану;
Екінші кезең – алған білімді түрлендіру.
Үшінші кезең — жаңа білімді өздігінен меңгеру.
Сынып үш топқа бөлінеді.
І. Білімдерін тексеру үшін әр топ өз аттарын қорғайды.
Бірмүше , Көпмүше , Ұқсас мүше
ІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Үш топтан бір - бір оқушы шығып көпмүшені көпмүшеге көбейту амалын орындайды.
(а - в)(а+в) = а²+ав - ав – в²= а²- в²
(х - у)(х+у) = х²+ху - ху – у²= х²- у²
(m - n)(m+n) = m²+mn - mn – n²= m² - n²
Ереже: екі өрнектің айырмасы мен олардың қосындысының көбейтіндісі сол өрнектердің квадраттарының айырмасына тең болады.
1) (5а - 4в)(5а+4в) = 25а²+20ав - 20ав – 16в²=25а²- 16в²
2) 57*63= (60 - 3)(60+3)= 60² – 3² =3600 – 9=3591
Ауыспалы ҚР туы жеңімпаз топта.
1. Математикалық диктант (Әркімнің өзі шығар биігі бар)
1.(а - 3)(а+3) = а²- 9 2.(m - n)(m+n) = m²- n²
3.(1+c)(1 - c) = 1 – c² 4. (10x - 7y)(10x+7y)= 100х²- 49y²
2. Бәйге (Шапқан озар, жатқан қалар)
1.(а - 5)(а+5) =
2.(2х - 1)(2х +1) =
3. (8с - d)(8c+d) =
4. (7 - 3y)(7+3y)=
5.(a2 - 3)(a2+3)=
3. Жекпе – жек (Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар )
1.(3m - *)(3m+ *) =9 m²- 4n²
2.(*+4х)(*- 4х) =25а² – 16х²
3.(144а²- 4в²) =(12а -*)(12а+*)
4. (100 - 1)(*+1)= * - 1
4. Күш сынасу. (Жұмыла көтерген жүк жеңіл)
№158 есеп
5. Сабақты бекіту:
1 өрнек 2 өрнек Екі өрнектің айырмасын оның қосындысына көбейту Екі өрнектің квадраттарының айырмасын жаз
3а b
0, 3 4а
аb 5
Үйге тапсырма: 8 - тарау №152(жұп нөмірлері) №154
Оқушыларды бағалау.
Жансен Кереев атындағы орта мектебі.
Математика пәнінің мұғалімі: Жанбауова Маруан Сакеновна



Ұқсас жұмыстар

Дүниетану және жаратылыстану пәндерінен сыныптан тыс білім беру
Оқушылардың білімін, дағдыларын бақылау және бағалаудың маңызы мен міндеттері
Тексерудің әдістері
Тексеру әдістері, түрлері
Оқыту үдерісіндегі бақылау әдістері
Білім мен дағдыны бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттері
Физика сабағында білімді бекітуде оқушылардың ойлау қабілетін дамыту
Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі
Білімді бағалаудың критерийі
Ауызша тексерудің жетілдірген түрі жаппай тексеру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Ғимараттарды техникалық тексеруі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту