Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу

Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу.
Сабақтың типі: интербелсенді
Сабақтың түрі: жаңа білім беру
Сабақтың әдіс - тәсілі: диалог; топтық және жұптық жұмыс; метатану
Талантты және дарынды балалар: Дамира, Дәулет, Ақжол, Хава
Сыни тұрғыдан бағалау үшін зерттеуге алынған: Дамира, Әсия, Қанағат,
Жалпы мақсат: 1. Балаларды екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің қосу тәсілін меңгеруге баулу.
2. Өзі үйрене отырып, өзгені де үйрету дағдысын қалыптастыру.
3. Балаларды ұйымшылдық, сыйластық, ойын еркін де ашық жеткізуге баулу
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу.
Сабақтың типі: интербелсенді
Сабақтың түрі: жаңа білім беру
Сабақтың әдіс - тәсілі: диалог; топтық және жұптық жұмыс; метатану
Талантты және дарынды балалар: Дамира, Дәулет, Ақжол, Хава
Сыни тұрғыдан бағалау үшін зерттеуге алынған: Дамира, Әсия, Қанағат,
Жалпы мақсат: 1. Балаларды екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің қосу тәсілін меңгеруге баулу.
2. Өзі үйрене отырып, өзгені де үйрету дағдысын қалыптастыру.
3. Балаларды ұйымшылдық, сыйластық, ойын еркін де ашық жеткізуге баулу
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 44 – 49 беттер
Математика Т. А. Алдамұратова, Т. С. Байшоланов

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: - Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілін қолданып шеше білу.
Негізгі идеялар: Теңдеулер жүйесін өз бетінше қиындықсыз шеше білу.
Ресурстар: Слайдтар, ноутбуктер, плакаттар, бағалау фигуралары
Дерек көздері: Нұсқаулық, бағдарламаның модульдері 12 - 14 беттер
А. Әлімов Блум таксономиясы (147 бет)
Математика оқыту әдістемесі Алматы Атамұра 2011ж

Сабақтың бөлімдері Орындалатын тапсырмалар Іс - әркеттер Қолданылатын модульдер мен әдіс - тісілдер
Топқа бөлу 1. Топ номерлері жазылған боялған асықтарды таңдау арқылы
2. Бір - бірінің ең жақсы қасиетін айту Топқа бөлу, көтеріңкі көңіл сыйлау Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Білім. Тапсырмалар:
Ауызша, ой түрткі:
1. Бұл тақырыптың мақсаты қандай деп ойлайсың?
2. Осы сабақта өз алдыңа қандай мақсат қоясың? 3. Осы тақырып бойынша не білесіңдер? Балаларды ойлануға және ойларын еркін айтуға бағыттау
Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту

Түсіну.

3. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешуде Қосу тәсілін қалай қолданамыз? Сабақта сұрақтар сұрақ қоюдың үлгісі: "бастама - жауап - кейінгі әрекет" нысаны бойынша дайындалып, осы сабақта оқушыларға қойылды:
- Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің ғана коэффициенттері қарама - қарсы сандар болса, теңдеулер жүйесін қалай шешеуге болады?
- Айнымалылардың сәйкес коэффициенттері өзара тең болса, теңдеулер жүйесі қалай шешіледі?
- Айнымалылардың сәйкес коэффициенттері өзара тең де, қарама – қарсы сандар да болмаса, теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен қалай шешеді?

Қосу тәсілін түсінгендіктерін байқау Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтік тәсіл.

Қолдану.
4. Есептер шығару:
№1534
5х+у=20 2х - 3у=9 2х+3у=2
2х - у=1 4х+3у=27 - 2х+5у=18
№1535;
7х+2у=9 9х - 2у=- 17 х+7у=19
5х+2у=11 х - 2у=7 х+5у=13
№1547
2х+7у - 44=0 х - 8у - 17 =0 15х+11у - 47=0
2х - 3у=- 36 3х+4у - 23=0 5х - у+17=0 Оқушылардың қосу тәсілін қолдану жолдарын схемамен көрсетуі Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
АКТ
Сергіту сәті: Қаражорға жаттығуын жасау
талдау 5. В бөлімі. №1540. Асхат қорадағы жайылып жүрген лақтардың және тауықтардың аяқтарын санағанда, барлығы 46 аяқ болды. Олардың бастарын санағанда, барлығы 17 болды. Асхаттың қорасында неше лақ, неше тауық жайылып жүр
Осы тақырыптың өмірдегі қолданысын түсіндіру Талантты және дарынды балалармен жұмыс
Жинақтау. 7. Өз ойларынан екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу жүйесін құруға есеп құрастыру және оны шешу.
Постермен жұмыс.

Үйге тапсырма: №1536 (2, 4, 6)
№1537
400 бет Балалардың шығармашылық қабілетін байқау Талантты және дарынды балалармен жұмыс.

Сыни тұрғыдан ойлау
АКТ
Бағалау.формативті бағалау Топ мүшесі бағалау критерий лері бойынша пікірін білдіреді
1. Белсенділік танытулары
2. Өз ойларын жеткізе білуі, сұрақтарға толық жауап беруі
3. Тақырып бойынша ең негізгіні түсініп, ажырата білуі, есепті дұрыс шығаруы
4. Барлық топтар бойынша тәртіп, сыйластық, ұйымшылдықтың болуы. Балалардың мына критерийлер бойынша өздерін бағалауы 1. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
2. Көшбасшылықты анықтау
Рефлексия. Сабақ туралы өз ойларын білдіру
• Нені үйрендім?
• Не ұнады?
• Неліктен ұнады?
• Нені білгім келеді? Кері байланыс орнату



Ұқсас жұмыстар

Теңдеулер жүйесі
Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге үйрету
Теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу әдістері
Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерімен таныстыру
“Алгебралық сызықтық теңдеулер жүйесін шешу” тақырыптары бойынша дәрістік, зертханалық сабақтарды жүргізуде қолданылатын әдістемелік құрал жасау
Мәтіндік есеп және оны шешу
Интеграцияланған сабақ бірнеше пәннен білімдерін біріктіріп жинақтап сабақтың мақсатына жететін, бірнеше пән бойынша мәселелерді қарастыруға мүмкіндік беретін арнайы ұйымдастырылған сабақ
Бөлшек-рационал теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуді оқып үйрету әдістемесі
Теңдеулер жүйесін шешу
Модуль таңбасымен берілген теңдеулер мен теңсіздіктер
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
БАРАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы