Түрлі - түсті суреттер арқылы балалардың сурет салуға қызығушылығын арттыру

Мақсаты:
Білімділік: Балаларға балық туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Түрлі - түсті суреттер арқылы балалардың сурет салуға қызығушылығын арттыру. Қағаз бетіне сурет салуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Суретті бейнелеу барысында ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Дельфин, кит, аққайран, шортан, теңіз кірпісі, әліппе дәптер, 5 түрлі үлгі, қызыл, қара уылдырық, түрлі – түсті бояу, орамал, ақ бет, жұмбақ, сандар.
Әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелеу.
Пәнаралық байланыс: Тіл дамыту. Математика.
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Шаттық шеңбері
Тәрбиеші балаларды шеңберге жинайды.
Амансыңдар ма, балалар!
Балалар, қанекей бәріміз менің артымнан мына өлең жолдарын қайталап айтайық.
Мынау менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау басым ақылды,
Бәрін өзі атқарған.
Мынау менің оң қолым,
Мынау менің сол қолым,
Барлық істі атқарған.
ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Балалар амандасады. Шеңберге жиналап өлең жолдарын бірге қайталап қимыл қозғалыс арқылы жасайды.
Сабаққа назар аударады.
Ұйымдастырушы, ізденуші
II. жаңа сабақ
- Балалар, қазір сурет салу сабағы болады. Әдемі отырамыз, мұқият тыңдаймыз. Қазір мен сендерге жұмбақ жасырамын. Ал, шешуін қол көтеріп жауап бересіңдер.
Суда өседі.
Сыртқа шықса өледі.
Әдемі отырып мұқият тыңдайды.
Жауабы: балық.
Дұрыс!
- Бүгінгі өтетін тақырыбымыз
балықтар туралы.
- Балалар балықтар қайда өмір сүреді?
Суда, өзенде, көлде, мұхитта өмір сүреді.
- Дұрыс!
Балықтардың қайда түрін білесіңдер?
Шортан, алтын балық, аққайран, теңіз кірпісі, кит.
- Жақсы!
Балалар, балықтар көктем уақытында көбейуі үшін уылдырықтарын шашады. Ол уылдырықтардың саны шексіз, өте көп, оның әрқайсысы бір - бір балық. Бірақ, өкінішке орай көп уылдырықтан 5 - 6 немесе 10 шақты балық пайда болуы мүмкін, өйткені оларды басқа жыртқыш балықтар жеп кетеді.
Мұқият тыңдайды.
Сергіту сәті
Суда балық жүзеді,
Қанатымен еседі.
Үйірімен топтасып,
Көлден - көлге көшеді.
Қимыл - қозғалыс арқылы жасайды
Әліппе дәптермен жүмыс: 64 бет.
Балалар, балықтардың көлеміне қарай әр балықтың басы, аузы, денесі, көзі, құйрығы, қабыршақтары, үстіңгі, астыңғы қанаттары болады.
Әліппе дәптерлерін ашады. Үлгіге қарайды. Мұқият тыңдайды.
III үлгімен жұмыс
Бірінші үлгі ақ бетті көлбеу қойып алайық.
Тапсырманы бірге орындайды.
Екінші үлгі белгіленген нүктелерді бір - бірімен қосамыз үшбұрыш, ромб фигуралары шықты.
Үшінші үлгі ромб фигурасының ішіне сопақша фигурасын сызамыз, сопақша фигурасының ішіне үлкен, орташа, кіші дөңгелектер сызамыз.
Төртінші үлгі аузын, қабыршақтар, астыңғы, үстіңгі қанат, құйрықтарын сызамыз. Артық сызықтарды кетіргішпен кетіреміз.
Қарайды, көреді қайталайды.
Енді балығымызды бояймыз. Түстерді атап шығайық: қызыл, ақшыл көк, сия көк, қара.
Рефлексивті
- Балалар, бізде қандай сабақ өтіп жатыр?
- Біз не салдық?
- Сурет салу сабағы ұнады ма?
Сұраққа толық жауап береді.
Дайын болған еңбектерін балықпен бағалау.
Күтілетін нәтиже: Балық туралы барлық мағұлматтарды білу.
Білуі керек: Түстерді, балық атауларын, уылдырық(қара, қызыл), ақ қағазға дұрыс бейнелей білу.
Нені қолдана алды: жұмбақ шешті, үлгіге қарап қызығушылықпен балық суретін сала алды.



Ұқсас жұмыстар

Шығармашылық қабілетін дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың сурет салу қабілетін дамыту
Ересектер тобында сурет салу арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың жаңаша бағыттары
Мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу өнеріне үйретудің дидактикалық принципі
Дәстүрден тыс сурет салу арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Далаппен сурет салу
Мектеп жасына дейінгі балалардың сурет салу ерекшеліктері
Дамыта оқыту технологиясы - баланы оқыта отырып, дамыту
Бастауыш сынып оқушыларына графикалық суреттерді салдыру жолдары
Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін арттырудағы ұлттық қолданбалы өнер
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Тынық мұхиттағы соғыс кезіндегі Оңтүстік Шығыс Азиядағы Жапонияның сыртқы саясаты
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы