Оқушылардың өзін - өзі анықтай алуына, алдына қойған мақсатына психологиялық жағынан көмек беру, жас жеткіншектердің болашақта тұлғалық дамуына жол ашу
Мақсаты: Оқушылардың өзін - өзі анықтай алуына, алдына қойған мақсатына психологиялық жағынан көмек беру, жас жеткіншектердің болашақта тұлғалық дамуына жол ашу.
Әдіс - тәсілі: кездесу, әңгімелесу, психологиялық жаттығу, сұрақ - жауап.
1 - жүргізушісі
Қай елде, қай кезде болмасын, бала тәрбиесін ерекше дамытушы да, ілгері апарушы да - балалар, яғни бүгінгі ұрпақ - ертеңгі елдің болашағы. Баланың танымдық іздемпаздығы мен белсенділігін шығармашылық бағытына негізделген жұмыс түрлерін пайдалану олардың танымдық қажеттіліктерін қанағаттандыра алады.
Сондай – ақ мектептегі пәндік олимпиадалар, сайыстар, көркемөнер және техникалық көрмелер, түрлі шығармашылық кештер оқушылардың ізденіс қабілетін ұштап, дарындылықтарын дамытуға ықпал етуде.
Дарындылық - бұл адам психикасының өмір бойы жүйелі түрде дамып, басқалармен салыстырғанда адамның бір немесе бірнеше іс - әрекет төңірегінде әдеттен тыс, сирек кездесетін жоғары нәтижелерге жету мүмкіндігі.
Дарынды оқушы дегеніміз - өз қатарларынан әлде қайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі бір іс - әрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып жоғары жетістіктерімен дараланатын бала!
2 - жүргізуші
Армысыздар, бойында Абайдың ақылы, Бұхардың батасы дарыған, Абылайдың ары, Жамбылдың жаны, Қасымның қаны бар дархан қауым!
Бүгін дарынды оқушылар арасында өткізілетін Жетістікке жету өз қолыңда! атты кездесуімізге қош келіпсіздер!
1 - жүргізуші
ОЛ оқушылар әр түрлі үйірмелерге қатысып, өздерінің, бойларындағы өнерін, білімін дамытып, шыңдап жүрген балалар.
Үйге нұр, ұяға көрік, тұрмыс ажар, көңілге базар сыйлайтын ол әрине - бала. Ал егер бала дарынды болса ол тіпті, нұр үстіне нұр болары ақиқат. Ғұламалар: Адам баласының бойындағы дарындылық тек бір ғана пайызды. Ал қалғаны оның тәрбиесі мен өзінің өсіп жетілгеніне байланысты дейді. Бұған қарағанда, адам бойындағы дарындылық қасиет барлық адамда болса керек. Көп жағдайда ол адамның өз қолыңда секілді. Осындай өздерінің бойына табиғат берген талантын шыңдап жүрген оқушыларды қошеметпен ортаға шақырайық.
2 - жүргізуші
Өздеріңізді таныстырып өтсеңіздер:
Қатысушы балалар өздерін таныстырып өтеді.
Сұрақ - жауап
Қонақтарға көрермен оқушылар сұрақ қояды.
- Неліктен бұл өнерді таңдадың?
- Сабақ оқуға кедергі болмай ма?
- Көшбасшы болу үшін адамда қандай қасиеттер болу керек?
- Жетістікке жету өз қолыңда деген сөзді қалай түсінесіз?
- Кімге еліктейсің?
1 - жүргізуші
Презентация
Психолог: рахмет, өте жақсы. Қараңыздаршы, біздің алдымызда 4 білімді адам тұр:
Олар ақылды, белсенді, тәуелсіз, тәрбиелі, ғылым мен оқуды сүйетін патриоттар. Мен ойлаймын, біз өзімізді толық білімді адамбыз деп әлі елестей алмаймыз, біз тек сондай болуға ұмтылыс үстіндеміз, сол идеалға жету жолындамыз.
Идеалдан қашықтық жаттығуы
Қазір орнымыздан тұрып, әрқайсысымыз өзіңізді идеалдан қандай қашықтықтамын деп есептейсіз, сол жерге барып тұрасыз. Дәл қазіргі кезде білімді адамнан әр түрлі қашықтықта тұрмыз. Ал енді біз қазір бәріміз бірігіп осы қашықтықта тұрмыз. Енді менің қасыма келіп бір кірпіштен аласыз(қызыл түсті қағаздан жасалған). Осы кірпіштерден біз идеалымызға дейін жол саламыз.
Жол салу жаттығу
Енді әрқайсысымыз қасиет жазылған кірпішімізді дауыстап айтып жерге қойып білімді адамға жол саламыз. Бүкіл кірпіштер салынып болғанда оқушылар дәл тақтаның алдына жетеді. Сонымен бізге білімді адамға жету үшін
Мақсат, ниет, ынта, еңбекқорлық, табандылық, оптимизм, жігер, батылдық, шыдамдылық, ақылдылық, жүйелілік, алға ұмтылушылық қызығушылық, білуге ұмтылу, қайрат, төзімділік, намыс қасиеттер қажет екен: Сонымен біз жеттік, жолымыз ауыр болды - ау.
Ия білімді адам болу оңай жұмыс емес екендігіне көзіміз жетті.
2 - жүргізуші
Ендігі кезекті біздің өнерлі оқушыларымызға берейік. (өнерлерін көрсету)
Өнерліге қашан да есік ашық
Өнерлі бала қашан да сүйкімді.
Қыз еркем кестесімен көркем. Ұл еркем өнерімен көркем - дейді қазақ атамыз. Ендігі кезек сегіз қырлы, бір сырлы оқушылардың өнерлерін тамашалайық.
Қорытынды
1 - Жүргізуші
Құрметті дарынды түлектер, табиғат берген ерекше сыйды қастерлеп, дамыта біліңдер. Кемері толған кемелді ой мен білікті білімдеріңді, өнерлеріңді туған елдің керегіне жаратыңдар. Келешектің кілті өздеріңде - деп елбасымыз айтқандай білімдерің мен өнерлеріңді ары қарай шыңдап, табиғат берген талантты қадірлей біліңдер.
2 - жүргізуші
Бойларыңда от бар екен байқадық
Жүректеріңде шоқ бар екен байқадық
Әрқашанда осы шоқты өшірмей
Жалындатып шарықтаңдар әрдайым дей отырып осымен бүгінгі жетістікке жету – өз қолыңда! атты кездесуіміз аяқталды.
Келесі кездескенше сау болыңыздар.
Соңы.
Мінез-құлқында ауытқуы бар жеткіншектердің өзіндік сана-сезімдерінің ерекшеліктері
Формативті бағалаудың әдістері
Жеткіншек шақта өзіндік бағалау
Қиын бала кім
Жеткіншек жас кезеңіндегі мінез ауытқулары және оларға көмек көрсету жолдары
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ДАМУЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ ТЕОРИЯЛАРЫ
Мектеп психолог қызметінің ерекшеліктері
Орта мектеп химиясы бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, сыныптан тыс жұмыстарда жеткіншектердің адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың педагогикалық шарттары
Қарым – қатынастың құрылымы мен психологиялық функциялары.
Мінез - құлықтарында ауытқулары бар жеткіншектердің талаптану деңгейінің ерекшеліктері
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау