Күлгін түсті балық

ШҚО, Семей қаласы,
№25 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімдері
Жетимекова Анаргүл Жексенбекқызы
Калембекова Толқын Сейілқызы

Интегрированный урок познания мира и трудового обучения
Сабақтың тақырыбы: Балық. Fish. Aquarium. Аппликация Аквариумдағы балық .
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды табиғи материалдардан Аквариумдағы балықтар композициясын құрастыруды үйрету. Оқушылардың композиция туралы білімдерін кеңейту, Аквариумдағы балықтар композициясын құрастырудың әдіс - тәсілдерін көрсету. Оқушыларды ұқыптылыққа, белсенділікке, шапшаңдыққа, тазалыққа тәрбиелеу. Оқушылардың ойлауын, дүниетанымын арттыру шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Түрлі түсті қағаздан балық жасауды үйренеді, аквариумдағы балықты күтуді, табиғатты сүюге үйренеді.
Сабақ түрі: аралас
Пәнаралық байланыс: дүниетану, еңбекке баулу, ағылшын
Сабақтың көрнекілігі: Балықты танып білуге арналған тест. Түрлі түсті қағаз, қайшы, желім және балықтың шаблоны.
Сабақтың барасы:
Hello boys and girls. How are you?
Қуан, шаттан балақай
Жарқырайды аспанда
Күн алақай!
Атқан таңға, шыққан күнге
Сәлем беріп,
Тілейік бақыт, баршаңызға осындай.
Қайырлы таң апайлар!
Біз - ерекше боламыз,
Біз еңбекқор боламыз!
- Жарайсыңдар, балалар, орындарыңа отыра қойыңдар
- Бір бірімізге сәттілік және жақсы көңіл күй тілейік
Б) ориентировка
- К какому уроку вы приготовились?(позн. мира и труд. обучение)
- Сабаққа қалай дайындалдық?
- Какой это урок по счёту?
- Бұл сабақты біз Анаргүл Жексенбекқызымен бірге жүргіземіз
В) Взаимопожелания
- Давайте пожелаем друг другу удачи и хорошего настроения до конца урока.
- Good luck and meet you best herouse.
2. Работа по календарю природы.
- Опишите состояние погоды сегодняшнего дня. Сравните с погодой вчерашнего дня)
- Бүгінгі күннің құбылысын суреттейік. Кешегі күннің айырмашылығы бар ма?
3. Проверка д з.
- Что было задано на дом?
- Үйге берілген тапсырма
(Повторить материал о птицах и выполнить творческое задание).
- Итак, блиц - опрос в парах по теме: Птицы .

1. Птицы - это …
а) курица, пингвин, белка
б) воробей, голубь, сорока
в) лиса, летучая мышь, ласточка
Құс бұл...
а) тауық, пингвин, тиін
б) торғай, көгершін, сауысқан
в) түлкі, жарғанат, қарлығаш

2. Үй құстары бұл…
а) тауық, стриж, үйрек
б) торғай, тауық, қарға
в) тауық, үйрек, қаз.
2. Домашние птицы - это…
а) курица, стриж, утка
б) воробей, курица, ворона
в) курица, утка, гусь.
3. Жыл құстар бұл…
а) торғай, қарға
б) қараторғай, қарға
в) ұзақ, көгершін
3. Перелётные птицы - это…
а) воробей, ворона
б) скворец, ласточка
в) грач, голубь
4. Какую птицу называют вестником весны ?
а) скворца
б) кукушку
в) сороку
4. Қандай құстар көктем хабаршысы?
а) тырна
б) көкек
в) сауысқан
5. Зимой птенцы поя
а) көкекте
б) торғай
в) қайшыауыз

5. Зимой птенцы появляются у:
а) кукушек
б) воробьёв
в) клестов
7. Қыста құстарға қанжай жем беруге болады?
а) қарбыздың дәні
б) қуырылған шемішке және нан
в) дәнді дақылдар
7. Чем нельзя подкармливать птиц зимой?
а) арбузными семечками
б) жареными семечками, ржаным хлебом
в) семенами сорных растений
8. Қандай құс ұя салмайды?
а) шымшық
б) сұр қарлығаш
в) көкек

8. Какая птица не строит своего гнезда:
а) дрозд
б) стриж
в) кукушка
9. Қандай құс орман емшісі?
А) тоқылдақ
Б) торғай
В) қарға
9. Какую птицу называют лесным доктором?
А) дятел
Б) воробей
В) стриж
- Думаю, каждый понял, что птицы - наши друзья, младшие братья, и мы их как старшие должны беречь и охранять их.
- Құстар біздің - досымыз екенін барлығымыз түсінген болармыз, оларды қорғап қамқорлық танытуымыз керек.
4. Объявление темы урока. Сабақтың тақырын таныстыру
- Барлығымыз глобусқа зер салып қарайық. Қандай түс басым кездеседі? Бұлар мұхиттар, өзендер мен көлдер. Біздің жер шарын көп бөлігін су алып жатыр. Суда тіршілік ететін не?
- Біз бүгін балықтармен танысамыз. Олардың тіршілігі мен маңызы туралы деректермен танысамыз. Аквариумға қағаздан балықтар жасаймыз.
– Посмотрите внимательно на глобус. Какого цвета на нём больше? ( Голубого. ) Это океаны, моря, реки. Большая часть поверхности нашей планеты покрыта водой. А кто всю жизнь проводит в воде? ( Рыбы.)
- Сегодня на уроке мы познакомимся с рыбами, местом их обитания и изготовим рыбок из бумаги для нашего аквариума.
Repeat the words.
Fish Aquarium small aquarium large aquarium big fish little fish

5. Объяснение нового материала.
- 200 мыңға жуық балық түрлері бар екен. Олардың
- Существует около 200 тысяч видов разных рыб и рыбы так же как и животные имеют свое место обитания. Рыбы водятся в море, реке, озере.
- Как вы думаете, какие рыбы обитают в море - … (морские.)
В озере - … (озерные.)
В реке - … (речные.)
- Речных и озерных рыб называют пресноводными, потому что живут в пресной воде.
(просмотр слайдов)
- В море вода солёная, в ней обитают другие рыбы. (Просмотр слайдов)
- Өзендер мен көлдердің суы тұщы болады. Тұщы су балықтары өмір сүреді.
- Теңіз су ащы болады осыған ащы су және теңіз балықтарының өмір сүреді
6. Проверка творческого задания. Шығармашылық жұмыс
Подготовьтесь в проверке творческого задания.
Шығармашылыққа тапсырма берілген. Берілген өлеңге ұйқасын табу.
По готовому началу вы вместе родителями должны были придумать конец стихотворения.
Ночью темень. Ночью тишь.
Рыбка, рыбка, где ты спишь?.
One fish, two fish, red fish, blue fish
Black fish, blue fish, old fish, new fish
Say, howmanyfish.
(Ребята зачитывают свои стихотворения.)
- И как же вы думаете, где спят рыбки?
- Балықтар қайда ұйықтайды?
– Да, ребята, одни рыбки прячутся между камней, другие зарываются в песок, а третьим нравится прятаться в водорослях.
- Ия, балалар, олар тастың тасасында немесе құм астында жасырынады. Кейбірі балдырлар арасында тығылады.
7. Экологическая минутка. Экологиялықминут.
Рыбы прячутся не только от хищных рыб. Врагом рыб может быть и человек. Сегодня к нам на урок пришли рыбки, но они очень грустные. Давайте послушаем, какая беда с ними случилась.
Балықтар жауынан ғана тығылмайды. Жаулары адам болу да мүмкін. Бүгін сабағымызға балықтар келіп қалыпты. Олардың көңіл күйі жоқ неліктен? Сұрап көрелік.
К доске выходят ребята и рассказывают. ( на головах коронки с рыбками)
Тақтаға оқушылар шығып айтыда.
Красная рыбка.
- Живу я в реке. На берегу нашей речки построили завод и провели к воде две трубы. Одна берёт на завод чистую воду, а другая сливает в неё грязную. От грязных вод я стала красной, и мои друзья не могут меня узнать.
Қызыл балық
- Мен теңізде мекендеймін. Теңіздің жағалауына зауыт тұрғызылды. Сол зауыттан екі құбыр тартылды. Бірінші құбыр теңізден таза суды алса, екіншісі зауыттан шыққан лас суды құяды. Сол зауыттан шыққан химикаттардан менің түсім қызылға боялды. Мені достарым танымайтын хәлге жеттім.
Фиолетовая рыбка.
Видели бы вы, ребята, какой на мне лежал груз? Накидали на меня банки, брёвна, даже колёса. Еле - еле выбралась из - под мусора. От тяжести я и краснела, и синела, и зеленела, пока не стала фиолетовой.
Күлгін түсті балық.
- Менің түсім күлгінге айналды. Маған қалбырлар мен бөренелер тіпті қоқыстарды лақтырды. Бұндай ауыр заттар тигеннен менің үстім көгерді.
Тёмная рыбка.
А я была такой красивой. Но в нашей реке разлили нефть. Нефть тонкой плёнкой покрыла воду, стало нечем дышать, нечем питаться. От этой нефти я и почернела.
Қара балық
- Балалар, мен өте әдемі едім. Теңізге мұнай көккеннен менің түсім сұқытсыз, демалуға қолайсыз, қорегіміз де жоқ.
– Ребята, а как мы можем помочь морю, реке, озеру остаться всегда чистыми? (не бросать в воду мусор, не мыть в водоёмах машины и т. д. )
- Балалар, Біз өзен көлдер және мқтаза болу үшін не істеу керекпіз?

(Ответ: аквариум) (модель аквариума прикреплена к доске из двух квадратов потолочного покрытия)
Аквариум - су жануарларын өсіруге және зерттеуге арналған шыны ыдыс. Аквариум балықтардың табиғи жағдайына сәйкес жабдықталады. Онда өімдіктер өсіріледі. Арнай құралмен Аквариумға ауа жіберіледі. Суы жиі ауыстырылып тұрады. Арнай Аквариумда өсірілетін өсімдіктер сәнберіп қана қоймай, суды балықтар дем алатын оттегімен қанықтырады.

- Аквариум можно сравнить с маленьким искусственным водоемом, домашним озером, на дне которого насыпан грунт и мелкие камешки, растут водоросли, которые выделяют кислород. Им дышат рыбы.
- У нас есть модель аквариума, мы в него заселим аквариумных рыбок, которых мы сделаем сами.
2. Жұмыс жасауға дайындық
- шаблон
- қайшы
- қағаз
- желім
- қауіпсіздік ережесі
- балықтың құрлысы түсінік
- балық жасау тісілдерімен танысу

2. Подготовка рабочего места к уроку.
* шаблоны
*ножницы
*цветные фломастеры
*клей
4. Инструктаж по ТБ.
5. Ознакомление со строением рыбы.
6. Составление поэтапного плана работы.
7. Практическая работа учащихся (под звуки моря).
- Сделаем бумажных морских и речных обитателей – рыбок из цветной бумаги.
А) вырезание круга по шаблону из цветной бумаги.
Б) вырезание угла на круге, это будет рот рыбки (по пунктиру).
В) вырезание хвоста и плавников по шаблонам.
Г) приклеивание плавников и хвоста к туловищу рыбы.
Д) рисование чешуи по туловищу рыбы (кругу) чёрным фломастером.

8. Заселяем рыбок в аквариум!

9 Итог урока. Рефлексия.
- Оцените свою работу на уроке по карте достижений.(потом оценка учителя)
- Кімнің үйінде аквариум бар?
- Қандай балықтарға қүтім қажет?
- Аквариумдыға суды ауыстырып тұру қажет пе?
- Балықтарды үнемітамақтандырып тұру қажет
- Аквариумдағы судың температурасын өлшеу керек пе?
- Балықты асырау аса жауапкершілікті қажет етеді
- У кого дома есть аквариум?
- Как нужно ухаживать за аквариумными рыбками?
- Аквариум нужно периодически чистить, регулярно менять воду.
- Рыб надо кормить постоянно.
- Надо следить за температурой воды в аквариуме
- Нельзя заводить рыбок и других домашних животных из - за минутного желания.
- Ухаживать за животными - это большая ответственность.
10 Д з. Сочинить сказку об обитателях изготовленного вами аквариума.
Үйге тапсырма: Аквариудағы балықтар туралы шығарма жазу



Ұқсас жұмыстар

Перилланың өзі көпжылдық өсімдік
Жапондық коя балықтарын өсіру ерекшеліктері
«Балықты зертханалық зерттеу»
ТҮСТЕР БОЙЫНША ЕМДӘМ
Бұршақ тұқымдасы жайлы жалпы түсінік
Ет және ет өнімдерінің тағамдық және биологиялық құндылығы. Тағамдық майлар туралы ақпарат
Аңшылық өнімдерін өңдеу
Амур жалған теңге – балығының (Abbottina rivularis) морфобиологиясы
Ет және ет өнімдерінің тағамдық және биологиялық құндылығы
Жайық өзені: «табиғаты- халқы- шаруашылығы» мектеп жобасы
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Тынық мұхиттағы соғыс кезіндегі Оңтүстік Шығыс Азиядағы Жапонияның сыртқы саясаты
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Оңтүстік Қазақстан облысы
Қарағанды облысындағы түсті және қара металлургия туралы
Қарағанды облысындағы түсті және қара металлургия жайлы
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН