Having fun Сабақтың мақсаты

Сабақтың тақырыбы: “Having fun”
Сабақтың мақсаты:
- Саяхаттау тақырыбына сай сөздік қорлары кеңейеді;
- Еркін сөйлеуге, рөлдік ойынды образға кіріп ойнауға дағдыланады;
- Мәнерлеп және интонациямен оқу қабілетін дамытады;
Күтілетін нәтиже:
1. Топтасып жұмыс істеуге үйренеді;
2. Әр бала көрініс көрсету арқылы актерлік қабілетін шыңдайды;
3. Шығармашылық қабілеті дамиды;
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер: АКТ, СТО стратегиялары, Миға шабуыл стратегиясы, драма (рөлдік ойын) әдісі, стикерлермен диалог тәсілі, тренинг “Sun shine to…”, жазбаша тапсырма.
Дерек көздері: Мультимедиялық проекторлар, балаларға таратылған ресурстар.
Пән аралық байланыс: география
Сабақтың жоспары:

Уақыты Сабақты ұйымдастыру формасы
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
2 мин Ұйымдастыру формасы Амандасу.
Тақырып интерактивті тақтадан сурет көрсету арқылы ашылады
Сәлемдесіп, сұраққа жауап бергеннен соң сынып назары сабаққа ауады
1 мин Топқа бөлу Оқушыларға кәмпиттер таратылады. Кәмпиттердің сыртқы орамдарының түстері әртүрлі Үш түске сай үш шағын топқа бөлінеді
4 мин Үй тапсырмасын тексеру Үйге берілген тапсырма “Things to do in Central Asia” мәтінін мәнерлеп қатесіз оқу. Және жаңа сөздерді қайталау Әр шағын топтан бір - бір оқушыдан мәтінді мәнерлеп оқиды
4 мин Миға шабуыл стратегиясы Exercise1 at page149 Мектеппен саяхат тақырыбына сай білетін сөздерді тізбектеу Бұл тапсырманы тақтаға барлық оқушылар дара орындайды
6 мин Негізгі бөлім.
Драма (рөлдік ойын) Exercise2 at page 149 Кеше Думанның сыныбы көлге мектеппен саяхатқа шықты. Әр жерге 6 стикер жапсырылады Оқушылар барлығы тұрып жылдам стикерлерді алуы керек. Ер балалар ерлердің аты жазылған стикерді алып, ал қыз балалар әйел адамның аты жазылған стикерді алып, ондағы сөйлемде не жазылғанын түсініп, интонациямен оқи білуге дайындалуы керек
5 мин Тренинг “Sun shine to…” Тренинг ережесімен таныстырылады Оқушылар шеңбер құрып отырады. Бір адам ортаға орындықсыз тұрады да “Sun shine to the person who …” дейді, бұл орайда көп нүктенің орнына “love computer games” немесе “love to dance” деген сияқты келтіріп өз тарапынан бірдеңе қосады. Осы сипаттамаға сәйкес келетіндер осы кезде орындарын ауыстырады, ал ортада тұрған адам олардың орнына отырып үлгеруі керек. Сөйтіп ауысып отырады
10 мин Топтық жұмыс. Әңгіме құрастыру
Exercise3 at page 150 Қоршалған етістіктерді қолданып, Біздің сыныппен саяхатымыз тақырыбында қысқаша әңгіме құрастыру
10 мин Жазбаша тапсырма Exercise7 at page 151 Сөйлемді мағынасына сай аяқтау
2. I was so angry that I slammed the door.
3. I was so thirsty that I drank a liter of water.
4. I was so tired that I went straight to bed.
5. I was so pleased that I gave a kiss.
6. I was so upset that I started to cry.
2 мин Сабақты бағалау Бағалау өзін - өзі бағалау мақсатында шаршылар арқылы жүзеге асырылады
1 мин Үйге тапсырма Exercise4 at page150 Кэйттің хатымен танысу



Ұқсас жұмыстар

АҒЫЛШЫН ТІЛІ ГРАММАТИКАСЫҢ ЗЕРТТЕЛУІ
Ағылшын тілі сабағында практикалық грамматиканы үйретуде ойын түрлерін ұйымдастырудың мазмұны мен әдістері
Ағылшын тілі мен пәнаралық байланыстың маңызы
Сөйлеудің басты түрі монолог түріндегі сөйлеу
Ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың коммуникативті сөйлеуге үйрету
Есепті шешу алгоритмі
Қазақ тіліндегі синонимдердің және синонимдік қатарлар
Ағылшын тілі сабағын жоспарлау жайлы
Қазіргі ағылшын тіліндегі синонимия құбылысы
Оқушыларды оқытудағы ойынның рөлі
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Экранды басқаратын процедуралар мен функциялар
Қаржының мәнi, функциялары және ролi
Ақшаның атқаратын функциясы және мәні
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты
Тері және терлеу функциясы
Мақсатына жеткен жан