Суретті аяқтау, бояу

Ақмола облысы, Бұланды ауданы,
Макинск қаласы, Балуан Шолақ атындағы мектеп-лицей
Бастауыш сынып мұғалімі
Матышева Гульмира Айдархановна

"Көркем жазу - өнер" сайысы
Мақсаты: Оқушыларды сауатты, мәнерлі, көркем жазуға машықтандыру. Өнерге құштарлықтарын, эстетикалық талғамдарын, ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікке баулиды.

Міндеттері:
- Жазу нақтылыққа баулиды;
- Жазу ойды жүйелейді;
- Жазу барысында көптеген идеялар туындайды;
- Бала мінезінің тұрақтылығын, ұстамдылығын қалыптастыра отырып, бастаған ісін аяқтай білу, өзіндік шығармашылығын дамытады.
Көрнекілігі: Интербелсенді тақта, шарлар
Түрі: сайыс
Қатысатын сыныптар: 3 - 4 сыныптар

Жүргізуші:
- Қош келдіңіздер, құрметті ұстаздар мен қонақтар, оқушылар! Сіздер "Көркем жазу - өнер" сайысын көруге келіп отырсыздар.

Жүргізуші:
Жарыстың бірінші кезеңінде оқушылардың математика, қазақ тілі дәптерлерінің жүргізілу деңгейі, тазалығы көркем жазуы арқылы оқушылар іріктеліп алынды.

Жүргізуші:
Бүгінгі күні сайысқа қатысушылар өздерінің қалай көркем жазатындарын көрермендер алдында дәлелдейді.

Жүргізуші:
Сайыскерлер өнерін салыстырып,
Бәйге үшін терлетер шабыстырып.
Әділдікті қолдайтын баға беріп,
Жіберейік әділқазыларды таныстырып.

Әділқазы алқаларымен таныстырады.
Сайыс 5 - бөлімнен тұрады. Әділқазылар критерийлер арқылы бағалайды.
1. Таныстыру. Байқауымыздың бұл бөлімінде сайыскерлеріміз өзін - өзі таныстырады.
Таныстыру бөлімінің критерийлері: (5 ұпай)
- өзін толық таныстыруы;
- шеберлігі;
- шығармашылығы.

2. Суретті аяқтау, бояу . Бұл бөлімде сайыскерлер суретті аяқтап салып, бояйды.
Суретті аяқтау, бояу бөлімінің критерийлері: (5 ұпай)
- Суреттің симметриялығы;
- Бояуды дұрыс таңдай білуі;
- Жұмыстың ұқыптылығы.

3. Сурет бойынша шағын әңгіме жазу Бұл бөлімде сайыскерлер сурет бойынша әңгімеге ат қойып, шағын әңгіме жазады.
Сурет бойынша шағын әңгіме жазу бөлімінің критерийлері: (10 ұпай)
- тақырыптың суретке сәйкестігі;
- жоспарының болуы;
- әңгіменің жүйелігі;
- тақырыптың ашылуы;
- каллиграфия нормасын сақтай отырып жазуы.

4. Мәтінді көшіріп жаз Домбыра мәтіні көшіріліп жазылады.
Мәтінді көшіріп жаз бөлімінің критерийлері: (5 ұпай)
- сауаттылығы;
- әріп элементтерін дұрыс қосып жазуы;
- каллиграфия нормасын сақтай отырып жазуы;
- тазалығы.

5. Үй тапсырмасы . Бұл бөлімде дайындап келген жұмыстары жайлы, қалай жасағанын айтып қорғайды.
Үй тапсырмасы бөлімінің критерийлері: (20 ұпай)
- Өмірмен байланысы;
- Баланың өз жұмысы;
- Ата - анасымен бірігіп орындаған жұмысы;
- Істеген жұмысына презентация жасау;
- Істеген жұмысының құндылығы.

Жүргізуші:
Сайысымыздың алғашқы бөлімі Таныстыруға кезек берейік.
Өнер қуып сайыскерлер өтер дейміз,
Бір басына өнері жетер дейміз.
Сайысқа түскендер кезектесіп,
Өздерін таныстырып өтер дейміз.

Жүргізуші:
Екінші бөлім Суретті аяқтау, бояу . Бұл бөлімде сайыскерлер суретті аяқтап салып, бояйды. ( Тапсырмалар таратылады) Музыка ойналып тұрады.
Жүргізуші:
Келесі бөлім Сурет бойынша шағын әңгіме жазу Бұл бөлімде сайыскерлер сурет бойынша әңгімеге ат қойып, шағын әңгіме жазады. 15 минут уақыт беріледі.

Жүргізуші:
Төртінші бөлім Мәтінді көшіріп жаз Домбыра мәтіні көшіріліп жазылады.
Сергіту сәті өткізіледі.
Жүргізуші:
Үй тапсырмасы . Бұл бөлімде дайындап келген жұмыстары жайлы, қалай жасағанын айтып қорғайды.
Жүргізуші:
Жүзден жүйрік мыңнан тұлпар демекші бүгінгі сайысымызды таразылап әділ бағасын береді деген оймен келесі сөзді әділқазылар алқасына береміз. Жеңімпаздарды марапаттау.



Ұқсас жұмыстар

Бейнелеу іс-әрекетінің негізгі міндеттері, әдістері мен жұмыс тәсілдері
Графиктерді орналастыру принциптері
Оқушылардың өзіндік жұмыстары
Corel Draw графикалық редактор
Батик өнерінде табиғат көрінісін бейнелеу
MS Word ортасында суреттермен диаграммалар мен жұмыс істеу
Бейнелеу өнерінің оқу курсы
Батик өнерінде табиғат көрінісін бейнелеу әдісі
БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ САБАҒЫНДА ГОБИЛЕН ТОҚУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Пейзаж жанры туралы түсінік және оларды живопись технологиясында бейнелеудің теориялық ерекшеліктері
Ересек балаларға шығармаға байланысты қажетті суретті шығарма оқылған соң берген дұрыс
Микроорганизмдерді бояудың жай әдістері
Микроорганизмдерді бояудың күрделі әдістері
ФИГУРАЛЫҚ МӘТІННІҢ АБРИСІ МЕН БОЯУЫ COREL DRAW ФИГУРАЛАРЫ
Кірпігіңді бояуды ұмытпа
Ертегі кейіпкерлерін құрастыр Бояу ханшайымы
Суретті әңгіме әдісі
Сабаққа жақсы қатысқан балаларды атап өтіл, сабақты аяқтау
Шәкәрім Құдайбердіұлы өлеңіБояулы суырБiр суыр адасыпты оттап жүрiп, Кез болды бiр ауылға көп қаңғырып
Майлы бояумен құмыраны бояу