Жауаптарына қарай сабақтың мақсатын ашу

Қысқа мерзімді жоспар.

Сабақтың тақырыбы: He’s from Kazakhstan
Мақсаты:
He’s from Kazakhstan лексикалық тақырыбы негізінде to be етістігінің жасалу жолдарын меңгеру.
Күтілетін нәтижелер:
А) Мәтін бойынша жаңа сөздерді біледі және to be етістігінің жасалу жолдарын меңгереді.
В) to be етістігін қолдана отырып жаңа сөздермен сұраулы сөйлем құрастырады.
С) to be етістігін қысқарған формасында есімдіктердің түрлерін қолданып, сұраулы сөйлем құрастырады.
Керекті жабдықтар:
Электронды оқулық, видеоролик, интерактивті тақта.
Сабақ барысы:
Кіріспе:
Қазақстан мозайка техникасы бойынша топқа бөлу.
Қазақстан қалалары суреттері бойынша топтарға бөлінеді.
Оқушылар мозайка әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.
Тұсаукесер:
Уақыт шеңбері әдісімен үй тапсырмасын бекіту.
- How do you spell your name?
- How do you spell your surname?

Стикердегі 10 сауал әдісі арқылы жаңа сабаққа көпір жасау.
Бір оқушының маңдайына Қазақстан сөзін жазып, стикермен жапсырамын. Оқушыға бір елдің аты деген мағлұмат беріледі. Стикері бар оқушыға қалған оқушылар сұрақ қояды:
- London?
- Kazakhstan?
Оқушылар Yes немесе No деп сұраққа жауап береді.
Жауаптарына қарай сабақтың мақсатын ашу.

Негізгі бөлім:
Жаңа сөздермен таныстыру:
A boy, a girl, a man, a woman

Зерттеушілік әңгіме:
Ойлануға түрткі сұрақтар:
- What is you name?
- Where are you from?
- What is the capital of Kazakhstan?

АББҚ бар балаға:
What is your name?
My name is _______.
Where are you from?
I am from in Kazakhstan.

Ex 3 p46
Ben: Who’s that boy?
Carol: That’s Omar.

Жаттығулар орындау.
1 - топ
Ex 4 p 46
Talk to your friend about your relatives.

a)- Who’s that boy? (man, woman, girl)
- That’s my brother. (father)
b)- That’s my sister. (mother)

2 - топ. Ex 5 p 46
Ben: Where’s he from?
Carol: He’s from Kazakhstan.

3 - топ. Ex 6 p 46
- Where is Omar from?
- He’s from …….
Omar Andy Mark Ben Boris
Kazakhstan London Leeds Bristol Moscow

Бағдар картасымен жұмыс. Оқушылар жеке Бағдар картасы бойынша берілген тапсырмаларды орындайды.

Бағдар картасы
Moving on map
Name: ____________________
He’s from Kazakhstan
1. You need: a pen, a dictionary.
2. Repeat verb: “to be”. 3 min
3. Write the sentences with verb “to be”: 4 min
I_______ from France.
We _______ from Kazakhstan.
They _________ from Italy.
4. Answer the questions: 5 min
- Where’s Abai Kunanbaev from? _________________________.
- Where’s Toktar Aubakirov from? _________________________.
- Where’s Alla Pugacheva from? _________________________.
You are good!

Criterias:
1. Working as quickly.
2. Make up sentences without mistakes.
3. Answer the questions.

АББҚ - сы бар балаға:
Exercise 7 p46

Топтық тапсырмалар: Оқулықтағы 2 диалогты оқып, ойлан – бірік - бөліс әдісі бойынша диалог құрастыру.
Топтардың жұмыстарын бағдаршам әдісі бойынша бағалатуды ұйымдастыру.
Топтар бір - бірінің диалогын тыңдай отырып, олардың түсіндіру дәрежесін бағалайды.
Бағалау критерийі:
Диалог мазмұны нақты, дәлелді, түсінікті, жүйелі болса Жасыл түс
Диалог мазмұны түсінікті, бірақ нақты болмай, қиын тілде баяндаса Сары түс
Диалог мазмұны мүлдем түсініксіз болса Қызыл түс

Қорытынды бөлім: Оқушыларға жеке жұмыс арқылы білімдерін жүйелеуге деңгейлік тапсырмаларды беруді ұйымдастыру:

A1. Ex 10 p 47
Talk to your friend about your classmates.
Where’s Arman from?
He’s from Tastak.

B1. Ex 9 p 47
Talk to your friend about these girls.
- Where’s Ann from?
- She’s from …..
Ann Asel Mary Kate
London Almaty Washington Kiev

С1. Ex 11 p 47
Talk to your friend about coutries and cities.
- Where’s Astana?
- It’s in ……
Жадыны дамытуға арналған ойын әдісі.
Әр топқа ағылшын әліпбиі беріледі. Оқушылар әріптерден бүгінгі сабақта кездескен сөздерді құрастырып жазады.
Жеке жұмыстарының нәтижесін аңдатпалы мысалдар (идеалды шешім) стратегиясы бойынша бірін - бірі бағалатуды ұйымдастыру.
Home work: exercise 12 p 47, new words.
Рефлексия. Бүгінгі сабақ бойынша өзіңді бағалау ағашының қай жерінде тұрмын деп ойлайсың? (қорша) Неге?
Үй тапсырмаларын жазып алу



Ұқсас жұмыстар

Жаратылыстану пәнін оқытуда оқушының өзіндік жұмысының формалары мен міндеттері
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Тілді жоғары мектепте оқытудың ғылыми негізі
Пәнге қызығушылықтарын білімді сынау арқылы арттыру (білімнің тексерудің әр түрлі түрлері)
Оқушылардың биологияны оқуға қызығушылығын арттыру жолдары
Компьтерлік окыту технологиясы
Ғылыми байқау және әңгімелесу әдістерін пайалну мақсаты мен міндеттері
Диалог - адамгершілікке үйренудің негізгі құралы
Қазіргі кездегі білім берудің деңгейлері және балабақшадағы тәрбие үрдісі
ОҚЫТУДЫҢ ҮШ ӨЛШЕМДІ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҮЙЕСІ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІ
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Мақсатына жеткен жан
Ашу процесіндегі биохимиялық өзгерістері
Кенет клоун тасты бұлғап - бұлғап тұрып адамдарға қарай лақтырып жібергені
Сабақтың міндеттері
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Құлатай үйге кірген соң, бойы бір тұтам ашулаңды
Жұқпалы емес иммунологиядағы жетістіктер Ф. Бернетке иммунологиялық бақылау концепциясын ашуға мүмкіндік берді
Сабақтың тақырыбы
Василиса Егорға ашулы пішінмен күдіктене қарап