Ендігәрі бірліктен айрылмасқа, Тышқандар ант етіпті бір кең сайда
Даладан екі тышқан май тауыпты,
Шығынсыз екеуі де жай тауыпты.
Жанжалдасып бұл майды бөлісе алмай,
Маймылға бөлдіруге көңілі ауыпты.
Білдірді бұлар барып маймылға өзін,
Айтысты арадағы жанжал сөзін.
Қош келдің, таразым бар, өлшейін,— деп,
Жоғалтуға ойлапты майдың көзін.
Өлшепті бір жағына майды салып,
Анжағы көтерілді босқа қалып.
Бос жағы мен май жағын теңгеруге
Маймыл тықты аузына майдан алып.
Ақырын жеп бітіріп майлы басын,
Безбеннің тегістепті екі басын.
Безбеннің бірдейлігін көзбен керіп,
Тышқан кетті ағызып көздің жасын.
Сорлының жанжалдасқан майы қайда:
Бермейді ешбір уақыт жанжал пайда.
Өз ара қосылмаса ынтымағың,
Жем болдық көрінгенге әрбір жайда.
Ендігәрі бірліктен айрылмасқа,
Тышқандар ант етіпті бір кең сайда.
Ант сөзінің семантикалық өрісі
Айбынды қолбасшы, акылды саясаткер Бейбарыс сұлтан
Батыр Баян поэмасындағы антропонимдер
Қимыл-қозғалыс ойындары
Бұқар жырау жырларының көркемдік қуаты
ҚАЗАҚСТАН РЕСЕЙ ИМПЕРИЯСЫНЫҢ ОТАРЫ БОЛДЫ
Қазақстан бойынша саяхат
Кетбұға
«Абай жолы» романындағы тұрақты тіркестер
Төле бидің сөзге тоқтауы
СЕЙІТҚҰЛҰЛЫ ЖАЛАҢТӨС БАҺАДҮР
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
НАЙМАНТАЙҰЛЫ БАЙҒОЗЫ
XIXғ. аяғ – XXғ. бас. Францияда ІІІ республиканың саяси-әлеуметтік және экономикалық дамуы
ҚАСЫМҰЛЫ КЕНЕСАРЫ ХАН
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
ДҮКЕНҰЛЫ ЫҚЫЛАС
ӘЗІРБАЕВ КЕНЕН
СӘКЕН СЕЙФУЛЛИН туралы
ШӘКЕН АЙМАНОВ