Семантикалық карта толтыру
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Кедей
Мақсаты:
Білімділігі: Мәнерлеп оқу арқылы өлеңнің ( мазмұнға байланысты) мазмұнын ашады. Поэзияға қызығушылығын арттыру.
Сыни ойлау: Өлеңдегі оқиғаны өз түсінігімен жеткізе білуге дағдыландыру.
Топтық міндет: Топтық жұмыс арқылы меңгерген ақпараттарын қажеттілігіне жарата білуге, өз пікірін еркін білдіріп, дәлелдеуге үйрету.
Бағалау: Өзін өзі бағалау( топ басшылары арқылы)
Қолданылған стратегиялар: Венн диаграммасы, 5 жол өлең, Ұқсастық пен даралық, көрнекілік, БҮҮ, салыстыру, " Елес жетелеу"
Сабақтың түрі: Жаңа білімді хабарлау сабағы.
Көрнекіліктер: Семантикалық карта, үнтаспа, слайдтар, суреттер.
Сабақтың барысы.
Үй тапсырмасын тексеру. 3 бөлік арқылы сурет салу.
Галлерияны шарлау.
І бөлік Күлпаш пен Қали
ІІ бөлік Күлпаштың зары
ІІІ бөлік Әке мен бала
Әр топ өз суретін қорғайды.
Қызығушылығын ояту.
Үнтаспадан үзінді тыңдау.
Бейшараның бөз көйлегі жырым - жырым, қолдары қарғаның тұяғындай қап - қара, ерні тілінген....
М Әуезов (Ананың арашасы)
Үзіндіде кімнің өмірі суреттелген? Жаңа тақырыпты шығарып алу.
Мағынаны тану.
Семантикалық карта толтыру.( Автор өмірінен)
Оқулықпен жұмыс.
"Кедей" өлеңін мәнерлеп оқу.
"Елес жетелеу" стратегиясы.
Көз алдарыңа не елестеді?
Топтық жұмыс.
І топ І шумақты оқиды. Тірек сөздерді жазады. Осы сөздер арқылы өлеңнің мазмұнын айтады.
ІІ топ ІІ шумақты оқиды. Тірек сөздерді жазады. Осы сөздер арқылы өлеңнің мазмұнын айтады.
ІІІ топ 2 мәтінде қандай жыл мезгілдері берілген? Тақырыпта сәйкестік бар ма?
І шумақ тірек сөздер - күзгі түн, ызғар, қырау, бұлт, қараңғы ел ұйқыда т. б.
ІІ шумақ - ұзақ түн, иттен басқа, жаурау, талай жас т. б.
ІІІ топ І әңгімеде қыс қатаң кедей өмірі
ІІ әңгімеде күз ызғарлы, жағымсыз солай болған. БҮҮ кестесін толтыру.
І топ "Күлпаш" пен "Кедей" өлеңдерін салыстыру
ІІ топ Авторларды салыстыру.
Бейімбет Майлин
Сұлтанмахмұт Торайғыров
ІІІ топ 5 жолды өлең құру.
Ой қозғау.
- Осындай өмірге біздер қалай жеттік?
- Қандай көтерілістерді білесіңдер? ("Ұлт азаттық", "Желтоқсан")
"Ұқсастық пен даралық" стратегиясы арқылы салыстыру.
Әдебиет теориясы.
Жанры
Идеясы
Бағалау.
Өздерін өздері бағалау.( топ басшылары арқылы)
Үйге тапсырма. " Кедей" өлеңін жаттау
Азот және Фосфор элементтерін және олардың қосылыстарын жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша оқыту әдістемесі
Мектепте үстеуді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерді қолданудың тиімділіктері
Оқытудың инновациялық технологияларын қолдану арқылы көркем шығармаларды талдау жолдары
Туынды түбір үстеу тудыратын жұрнақтар
Тұрақты сөз тіркестері
Жазуға үйретуде көзделетін тағы бір мақсат - балаларды шапшаң жазуға үйрету
Географиялық карталарды топтастыру
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Maplnfo Professional - геоақпараттық жүйе (ГАЖ) аумақтар, аудандар, қалалардың картасын, жоспарын талдайды және анықтап құрастырады
АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ЛЕКСИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Бейнекарта компьютердің жадысында орналасқан бейнені түрлендіріп мониторға бейне сигнал ретінде жіберетін құрылғы
Генетикалық карталар туралы
СССР-ДІҢ САЯСИ-ӘКІМШІЛІК КАРТАСЫ
Генетикалық карталар
Қартайғанда асығудан қорқады екенсің
Географиялық карталар
Тақырып Географиялық карталар
Құл Алшын Қартайұлы, Құл батыр (1673 - 1742) - шектінің алғашқы ұраны, Бақтыбай батырдың ұстазы