Адасқан сандар ойыны
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: 10 санын қосу және азайтуды бекіту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 10 көлеміндегі кестелік қосу бойынша алған білімдерін, санды өрнектер, сандарды салыстыру, есеп шығару, берілген есепке кері есептер құрастыру
Тәрбиелік: Сыныптастарына, қасында бірге отыратын достарына көмектесуге тәрбиелеу Оқушылардың бойында елжандылық, еңбексүйгіштік, адамгершілік пен адалдық, шапшаңдық пен тазалық қасиеттерін қалыптырастыру. Бірінің пікірін бірі тыңдауға тәрбиелеу
Дамытушылық: Оқушылардың өзін - өзі бағалауын, есептеп шығару арқылы логикалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Коммуникативтілік құзыреттілігін қалыптастыру
Сабақтың типі: алған білімді тәжірибеде қолдану сабағы
Технологиясы: дамыта оқыту
Сабақтың әдіс - тәсілі: Көрнекілік: демонстрация, иллюстрация, сұрақ - жауап, әңгімелесу, түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: суреттер карточкалар, слайд беттері
Пәнаралық байланыс: дүниетану, әдебиеттік оқу
Пайдаланған әдебиеттер: 1 сынып математика әдістемелігі, Т. К. Оспанов Математика , Алматы, Ойнайық та, ойлайық! 2007ж Алматы, Ұстаз үні №18, 2009ж
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
А) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Ә) Сынып тазалағына мән беру
Б) Құрал - жабдықтарын түгендеу
ІІ. Психологиялық дайындық
Қуан шаттан,
Қуанатын күн бүгін.
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін!
ІІІ. Тақырып бойынша практикалық жұмыстар:
Адасқан сандар ойыны
1. Сандарды 1 - ден 10 - ға дейін рет - ретімен тақтаға орналастыру
2. Сандарды 10 - нан 1 - ге дейін орналастыру
Оқулықпен жұмыс
№1
Өрнектерді пайдаланып, теңсіздіктер құрастыр
№2
Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыру
а) Сыныпта 6 қыз бала бареді, оған 3 қыз бала келіп қосылды. Сыныпта барлығы қанша қыз бала болды?
ә) Сыныпта 8 ер бала бар еді. Оның 2 - уі басқа сыныпқа ауысты. Сыныпта қанша ер бала қалды?
№3
Қобдишаны ашып, ішінде тұрған хатты алып оқып беремін.
- Балалар мен орманшы едім. Міне қыс айында ормандағы жан - жануарлардың басында баспанасы жоқ. Соған сіздер үйдің кірпішін қалауға көмектессеңіздер екен деп келдім.
- Я, көмектесеміз
(Әрбір кірпіш 1 тапсырмадан тұрады)
7+0*7 - 0 6+0*6+2 3+2*3+0
5 - 5*5 - 2 4+4*4+0 8+0*8 - 8
4 - 3*2+1 8 - 7*4+2 9 - 9*10 - 1
Орманшы алғысын білдірді. Оқушылар үйдіңкірпішін қалап берді.
Ойын “Кім жылдам”.
Интерактивтік тақтаға шеңберлер беріледі. Оқушылар шеңбердің артында берілген тапсырманы орындап, аққала құрастырады.
№4
- Балалар біз жеміс бағына саяхатқа барамыз ба?
- Ал біз қандай жемісті жақсы көреміз?
- Олай болса, бұтақтың басында тұрған шиені алып жеу үшін төмендегі тапсырмаларды орындауымыз қажет.
Сергіту сәті
Қысқы табиғат құбылыстарын бейнелеу. Аяз, жел, боран құбылыстарына байланысты жаттығулар жасату.
Өзіндік жұмыс
3+1= 3 - 3= 4+2=
10 - 7= 8 - 6= 9 - 4=
8+1= 7+1= 10 - 8=
ІҮ. Үйге тапсырма беру
Үйге тапсырма ретінде №5 140бет.
Ү. Бағалау
Сабаққа белсене қатысып отырған оқушыларды мадақтап, бағалау
ҮІ. ҚОРЫТЫНДЫЛАУ
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабақтарында пайдаланатын дидактикалық ойындардың түрлерін саралау
Балаларды санға үйретуге ақыл-ойдың әдістері
Қазақ тілі сабағында ойын түрлерінің қолдану тиімділігі
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛА ТІЛІН ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
Оқушылардың танымдық белсенділігін еске ала отырып, қазақ тілі сабағында оқу - тәрбие үрдісін жетілдіру
Балаларды сөйлеуге үйрету
Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Танымдық белсенділік теориясы
Дамыта отырып оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептің оқыту процесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Қазақстан Республикасы, туризм, туристік нысандар
«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны
Сандармен амалдар орындау
Рационал сандарға амалдар қолдану
Екібастұз қалалық Отарқа газетінің 1998 жылғы 31 шілдедегі 31, 32 сандары Дархан даланың данышпан ұлы Мәшһүр Жүсіп Көпеев 140 жаста деген айдармен жарық көрді
Үстел ойынын дайындау
Баймырзаұлы Балуан Шолақ (Нұрмағанбет) (1864 - 1916) - қазақтың халық композиторы, ат ойынының түрлі тәсілін меңгерген өнерпазы, күш өнерін көрсеткен спортшысы, жауырыны жерге тимеген балуаны
Рационал сандар
Тіршілік нысандарының эволюциясы