Ана өмір тірегі

Мұғалім: Б. Елекенова
Сабақтың атауы: М. Дулатов Шешенің балаларын сүюі
Мақсаты: Ананың құдіреті мен қасиеті туралы дерек беру. Оқушылардың ой - өрісін, тіл байлығын, жүйелі сөйлеуге, өз ойын айта білуге баулу.
Қазақтың ұлы адамдарына сүйіспеншілікпен, мақтанышпен, құрметпен қарау сезімдерін тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың жабдығы:
Оқушыларды ақын өмірбаянымен таныстыра отырып, берілген өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді игерту.
Сабақтың формасы: топтық сыни тұрғысынан ойлауды қалыптастыру, сызбамен жұмыс, сұрақ - жауап, өлең шығару, эссе жазу.
Сабақтың көрнекілігі: флипчарт, музыка
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық.
Сендерге табыс тілеймін,
Жарық пен жылу, денсаулық!
Біріңе - бірің сендер де, денсаулық тілеңдер! Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Бүгін біз М. Дулатов туралы білетін боламыз. М. Дулатов кім? (Оқушылар тақтаға өздері жазады)
М. Дулатов

Ақын, жазушы, Алаш қайраткері, аудармашы, драматург
Міржақып Дулатұлы 1885 жылғы 25 қарашада бұрынғы Торғай облысы, Жанкелдин ауданындағы Қызылбел елді мекенінде дүниеге келген.
1935 жылы 50 жасқа 1 ай қалғанда Ақ теңіз - Балтық каналының бойындағы Сосновец станциясындағы түрме ауруханасында ауыр науқастан қайтыс болды.
Міржақып Оян, қазақ кітабында ұран салып халқын өнер - білімге шақырған. Қазақ елінің басқа жұртпен терезесі теңеліп, іргелі ел болуын көксеген.
Міржақып шығармалары
Өлеңдері:
Алашқа
Зар заман
Мектепке
Елім - ай
Жас қазақ, қайдасың?
Шешенің балаларын сүюі т. б
Әңгімелері:
Жазғы кеш.
Оқымысты бала.
Күз.
Қасқыр қысты қалай өткізеді?
Шалдың үш баласы.
Ешкімге жауыздық қылма. т. б.

Роман:
Бақытсыз Жамал

Аудармасы:
А. С. Пушкиннен
Абу Фирас Шиллер.
Лермонтовтан т. б.
Олай болса, балалар, бүгін біз осы өлеңдердің ішінен өзімізге ең жақын адам ана туралы, анасы балаларын қалай жақсы көретіндігі туралы Шешенің балаларын сүюі деп аталатын өлеңімен танысамыз.
Анаға баланың алалығы жоқ - демекші әр ана өз баласын жақсы көреді. Сендерді әрдайым ойлап, үлгілі, әдепті, білімді болғандарыңды қалайды.
Операциялық - орындаушылық кезең
Постер қорғау
І топ М. Дулатовтың өмірі
ІІ топ өлеңдері
ІІІ топ кімдерден аударған аударма жасаған
ІҮ топ кітабы мен әңгімелері
Оқулықпен жұмыс ДЖИКСО әдісімен
Шешенің балаларын сүюі өлеңін әр топқа бөліп беру. Өлеңді оқу талдау.
І топ 1 - шумақ
ІІ топ 2 - шумақ
ІІІ топ 3 - шумақ
ІҮ топ 4 - шумақ
Өлеңнің ішінен сұрақ - жауап үлгісінде жазылғанына назар аудар.
Бала дүниеге шыр етіп келгеннен бастап, анасының қасында болады. Біз ана туралы өз ойымызды айтайықшы.
- Ең жақын адам
- Ең қымбат адам
- Тілекші
- Қамқоршы
- Жарық өмір сыйлаушы.
Сөздікпен жұмыс.
Көз жасын көлдету - қатты жылау.
Төбесі көкке жету - қуану.
Топқа тапсырмалар:
Мағынаны тану
Ой толғаныс 1. Бүгін кімнің өмірбаянымен, қандай өлең шумағымен таныстық.
2. Өздерің аналарың туралы қандай жылы сөздер айтар едіңдер.
Шығармашылық жұмыс. Анашым әні орындалып тұрады.
1 - топ Ана туралы эссе жазу
2 – топ өлеңді кешенді талдау
3 – топ бес жолды өлең құрастыру.
4 - топ жануарлар арасындағы ана мен бала махаббаты
Рефлексиялық - бағалау кезеңі
Ана өмір шырағы,
Ана өмір тірегі.
Ана – деген жылы есім,
Жан тербетер ұлы есім.
- Балалар, анамызды біздер өзіміздің жақсы қылығымызбен, жақсы сөздерімізбен қуанта аламыз. Олай болса қазір жылдың қыс мезгілі болғанымен тақтада тұрған құшақ жайған ананың суретіне гүлді жылы тілек айту арқылы көңілдерін жаз етейік.
Үйге тапсырма Өлеңді жаттап алыңдар.
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.



Ұқсас жұмыстар

Менің отбасым
Әйел қызметі
Отбасындағы балалар рөлі
Отбасы – отанымыздың ошағы
Имандылықтың сыры
«Ана тілі» - тіл жанашыры
«Тіл туралы» заң- ана тіліміз қазақ тіліне мәртебе берілді.
Отбасы – табиғат сыйлаған кереметтердің бірі
«Жанұя мектебі-тұлға мен қоғамды байланыстырушы»
Сүйіспеншілік түсінігі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ДОМАЛАҚ АНА
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
ӨМІРҰЛЫ ЖАСЫБАЙ
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы