Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу ережесін айтып бер

Павлодар облысы, Екібастұз қаласы.
Математика пәні мұғалімі
Ашимова Алмагуль Тлегеновна

Қысқа мерзімді жоспар
Математика 5 сынып

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшек және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Жалпы мақсаттар: Ондық бөлшек және жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыптарын қайталау. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлай білу дағдыларын дамыта отырып, ондық бөлшек және жай бөлшектерге амалдар қолдануды өмірде пайдалана білуге дағдыландыру.
Шапшаңдыққа, сыйластыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу
Ресурстар: Оқулық, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс - тәсілдер: жеке, жұппен, топпен
Оқыту нәтижесі: Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.
Түйінді идеялар: Ондық бөлшектер, жай бөлшектер, ортақ бөлім, толықтауыш көбейткіш, үтір, бөлшек, натурал сандар, аралас сан, ондық бөлшекті 10; 100; 0, 1; 0, 01; 0, 001... санына көбейту, бөлу. Ондық бөлшек және жай бөлшектерге амалдар қолдану

Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс – әрекеті
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.
Оқушыларды топқа бөлуге тапсырма береді.
Қызығушылықты ояту
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.
Сабақ үстінде қолданылатын әдіс - тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.

Негізгі бөлім
Білу.
Мұғалім кубизм әдісі бойынша өткен материалды еске түсіру үшін сұрақ қояды.
Оқушылар кубизм әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
1. Жай бөлшектерді қосу және азайту ережесін айтып бер.
2. Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесін айтып бер.
3. Жай бөлшектерді көбейту және бөлу ережесін айтып бер.
4. Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу ережесін айтып бер.

Түсіну.
Оқушылар дәптерге Математикалық диктант орындайды.
Оқушылармен алдын ала карточкаға дайындалған тапсырма бойынша
математикалық диктант жүргізеді.

Қолдану.
Мұғалім деңгейлік тапсырмаларды топтарға таратады
Ресурс парақтарымен жұмысты топ ішінде орындайды, шығару жолын тақтада көрсетеді, әр топ тексеріп анализ жасайды.
І деңгей. Көбейту мен бөлуді орында:
4, 56 ∙ 100;
6, 568: 10;
7. 26: 0. 001;
6, 678 ∙0. 01;



Ұқсас жұмыстар

Бөлшек сандарды оқыту
Бөлшек сандарды оқыту реті
Бастауыш сыныптарда үлес ұғымдарын оқытудың әдістемесі
Жай бөлшекті алу
Алгоритмді үйретудің бастапқы кезеңдері
Аралас сандарды көбейту
Бөлшек ұғымы
Теріс Сандар арифмет
Мысыр математикасы. Александрия ғылыми мектебі
Математика тарихы және методология пәні
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету