Түлкі мен қоян ертегісін сахналау

Тақырыбы: Түлкі мен Қоян
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Көркем әдебиет
Мақсаты: ертегінің мазмұнын түсіндіру, ауызекі сөйлеулерін дамыту; сұраққа жауап беру қабілеттерін дамыту; балаларды батырлыққа, өжеттілікке, достыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: ертегі ге сай безендіру, қоян, түлкі, сәбіз суреттері.
Сөздік жұмыс: айлакер, қорқақ.
Пән аралық байланыс: ұзын - қысқа. Сенсорика

Тәрбиеші: Балалар мен сендерге жұмбақ қойғым келіп тұр. Жұмбақтың жауабын суретте көрсетілген. Суреттің көмегі арқылы жұмбақтың жауабын табайық.
Жұмбақ
1. Құйрығымен бұлаңдап,
Қандай аң ол алдайтын?
2. Көзі тостақ, өзі қорқақ.
Балалар жұмбақты тыңдап, жауабын айтады.
- Түлкі.
- Қоян.
Түлкі мен Қоянға сипаттама беру.
- Балалар, түлкіні жыртқыш аң десек, ал қоян жыртқыш аң емес. Қоян – өте қорқақ аң, қоянды үйде де асырауға болады. Қазір осы қоян мен түлкі туралы орыс халқының ертегісімен танысамыз.
Түлкі мен Қоян.
Әуелде түлкінің құйрығы жоқ еді. Қасқырмен тату тұрмаған соң үнемі қашып жүреді екен. Жүрген ізін жасыра алмай қиналыпты. Сол үшін қасқыр түлкінің артынан еріп, аңдып жүріп, оның ініне түсіпті. Түлкі інінің екінші тесігінен шығып кетіпті. Шығып кетпесе, қасқыр түлкіні өлтіріп тастар еді. Түлкі орманда келе жатып ағаш түбінде отырған қоянды көреді. Ол мезгілде қояндардың құйрығы ұзын, жүгірулеріне кедергі келтіреді екен. Сол жерде қоянды түлкі ұстап алып:
- Ә бәле түстің ба қолыма, мен сені жеймін.
Өзін ұстап алған түлкіге қоян:
- Мені өлтірме, құйрығымды сыйға берейін , – деп жалыныпты. Міне, содан бері түлкінің құйрығы ұзын болыпты, ал қоянның құйрығы қысқа болып қалыпты.

Сұрақ қою арқылы ертегі мазмұнын сұрау.
- Ертегі сендерге ұнады ма?
- Иә, ұнады.
- Ертегіде нелер туралы айтылған?
- Түлкі, қасқыр, қоян туралы..
- Әлден соң ағаш арасына кірген түлкі нені көреді?
- Ағаш түбінде отырған қоянды көреді.
- Иә, балалар, содан бері түлкінің құйрығы ұзын болыпты, ал қоянның құйрығы қысқа болып қалыпты.

Сергіту сәті:
Т. Бердияровтың Сұр қоян
Ұзын құлақ, сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы - қырлы жерлермен
Ытқып - ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
Өлең мазмұнына сәйкес қимыл - қозғалыстар жасайды.

Түлкі мен қоян ертегісін сахналау.
Топқа қасқырдан қашып келе жатқан түлкі келеді, ол талдың түбінде отырған қоянды көреді......
Түлкі қоянның құйрығын алып шығып кетеді.
- Балалар ендеше қоянның көңілін көтерейік. Балалар қоянға сәбіз жинауға көмектесейік.

Дидактикалық ойын: Тез жина
Ойынның шарты: жерде егілген сәбізді жинау.
Балаларды марапаттау.



Ұқсас жұмыстар

Балалар театрының түрлері
Мектеп жасына дейінгі балаларға ертегіні пайдалану әдіс тәсілдер
3- 4 жастағы балалармен өтікілетін тіл дамыту сабағы
Театр бала өмірінде
Адамгершілікке тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Елжандылыққа тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Мектеп жасындағы балаға ертегі арқылы адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларға ұлттық тәрбие беру
Бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін халық ертегілері негізінде тәрбиелеу
Ерте жастағы (1 жастан бастап 3 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «алғашқы қадам» бағдарламасы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары