Әріп таңбаларын өрнектеп жазу мүмкіндіктерімен танысу
Сабақтың тақырыбы: Әріп таңбасын өрнектеп жазу мүмкіндіктерімен олардың сипаттамалары. Біздің өміріміздегі әріп таңбалары.
Сабақтың мақсаты: 1. Әріп таңбаларын өрнектеп жазу мүмкіндіктерімен танысу. Сөз мағынасын сезіну және әріп таңбасы көмегімен оны жеткізе білуге үйрету. 2. Өрнектеп жазуды, әсерлі жаза білуді дамыту. 3. Бейнелеу өнеріне деген қызығушылықтарын арттыру. Ұйымшылдыққа, оқушылар арасындағы бір - біріне деген жолдастық қарым - қатынасты нығайту.
Көрнекілік: қағаз, жай қарындаш, түрлі түсті фломастер. газет - журналдар
Пәнаралық байланыс: еңбекке баулу.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар. Бүгін біз әріптер еліне барамыз. Естеріңде болса, біз "Еңбекке баулу"сабағында да әріптерді өлшеп сызып үйренген болатынбыз. Ол сабақта біз әріп теруші болғанбыз.(Өздері жасаған жұмыстарға шолу жасау.)
Біз қандаймыз, қандаймыз
Шұғылалы таңдаймыз
Күлімдеген күндейміз
Еш уайымды білмейміз.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Тақтада ілініп тұрған қандай суреттер?
пейзаж, портрет, натюрморт.
Үйге натюрморт штрихпен салып келуге берілген. Тексеру.
3. Жаңа сабақ.
- Ал бүгін біз пейзаж да, натюрморт та, портрет те салмаймыз. Біз әріптер саламыз.
Әріптерге мән бере қарап, олар туралы қызықты оқиғалар айтайық. Мысалы: "Я" әрпін алайық. Ол неге ұқсайды?
- Тұрған адамға ұқсайды.
- үлкен қарынды адамға ұқсайды.
- балыққа ұқсайды.
- К әрпі ше?
- К"- өзіне - өзі қызыға айнала - айнала қарай "Ж"- ға айналды.
- Р әрпі ше?
- "Р"- тісі ауырып, жағы ісіп, "Ф"- ға айналды.
- Алдарыңда жатқан 10*10 см кішкентай қағаз текшелерге әріптер салу. Оларды фломастермен бояу. Көрмеге қою.
Оқулықпен жұмыс. 28 - 29беттер -"А"әріптері неге ұқсайды?
- Оны тағы қалай салуға болады?
- Әріптерден сөздер құралады. Сөздер де әріптер тәрізді әсерлі болады.
Оқулықтың ішінде сендерге тапсырма бар. Тауып алып, сол тапсырманы орындаңдар.(Оқулықтың ішінде сөздер жазылған карточкалар бар. Сол сөздерді жазу. )
Жұмыстарын тақтаға ілу.
4. Қорытындылау
- Әр адамның жазуына қарап, оның мінезін мен көңіл күйі жайлы мағлұмат алуға болады. Оны зерттейтін ғылым графология деп аталады. егер жазу жолдары жоғары көтерілсе, жазу иесінің көңіл күйі көтеріңкі, ал егер жазу жолдары төмен қисайса, көңіл күйінің құлазып тұрғанын білдіреді. Сүйір бұрышты, сорайған әріптер күйгелек және талапшыл мінезді білдіреді. Сенімді, нық әріптермен біркелкі жазылған жазу батыл, салмақты мінез жайлы сыр шертеді.
5. Үйге тапсырма
Өз достарыңның жазуларын олардың мінез - құлықтарымен салыстырып көр.
6. Бағалау
Алгебра жалпы ұғым ретінде
Алгебра элементтерін дамыта оқыту (4-сынып)
Әріп пен ен-таңба арасындағы бұлдыр сағым
Сөзді әріптен бұтарлау
Әліпби тақырыбының қазақ баспасөзінде жазылу мәселелері
Сапалы білім беру - өмір талабы
Бастауыш сынып оқушыларының көркем жазу дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру жолдары
Файлдарды архивтендіру
Зерттеу жұмысының гипотезасы қазақ жазуының даму тарихын көрсете отырып, жазудың маңызы мен бүгінгі қызметін көрсету
Қазақ тіл ғылымының атасы
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Matlab компьютерлік бағдарламасымен танысу
Delphi ортасымен танысу
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Қазақстан Жазушылар және Журналистер одағының мүшесі
Қазір Жазушы баспасының директоры
Жазушы, драматург, ақын, аудармашы, зерттеуші Жүсіпбек Аймауытов Баянауыл ауданы, Қызылтау атырабында туған
1979 жылғы Монғолия Жазушылар одағы сыйлығының иегері
1973 жылдан Жазушы баспасы поэзия редакциясының редакторы
Ахмет Байтұрсынұлы - мемлекет қайраткері, ақын, публицист, қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымдарының негізін салушы ғалым, ұлттық жазудың реформаторы, ағартушы