Бүгінгі жастар - халқымыздың болашағы, еліміздің ертеңі
Интеллектуалды ойын
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларды қазіргі заман талабына сай терең білім алуға ынталандыру.
Дамытушылық: Жас ұрпақтың танымдық көз қарасын, ой - өрсін, дүние танымын кеңейту, іскерлік қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Логикалық ойлау, сөйлеу қабілеттерін шындау оқушылар бойына ұлттық мәдени құндылықтарды сіңіру.
Сабақ түрі: Танымдық ойын
Барсы.
Мұғалім: Армысыздар құрметті ұстаздар, оқушылар!
Бүгінгі жастар - халқымыздың болашағы, еліміздің ертеңі. Оқушылардың ой - өрсін кеңейтіп, есте сақтау қаблетін шыңдайтын, білімді жастарды анықтайтын сайысымызды бастаймыз.
Ақыл - таңдағанға тозбайтұғұн,
Білім - кен қанша болса азбайтұғұн.
Қатарың оза шауып бара жатса,
Арқаның аруы не қозбайтұғұн,- деп Тұрмағанбет Ізтілеуов айтқандай, білім сайысына құлшынып тұрған білімді оқушыларды таныстырып өтейін.
1 - топ. Тапқырлар: Білімдінің күні жарық, білімсіздің күні қаріп дегендей, біз өз білімімізді бұл сайыста шыңдаймыз, жеңіске жетуге ұмтыламыз. Барлық сайыскерлерге сәттілік тілейміз!
2 - топ. Ойшылдар: Білікті бірді жығады, білімді мыңды жығады дегендей біз бүгінгі сайыста өз білімімізді көрсетіп, әр уақытта алдыңғы орында болып, биікке шарықтаймыз.
3 - топ. Білгірлер: Қандай сынақ болса - дағы беріспе, Әрқашанда үміткер бол жеңіске ,- деп өз тобыма жеңіс қарсылас топтарға сәттілік тілеймін!
1 - айналым; Кім көп біледі? - деп аталады. Ойын ережесі; 3 - топқа кезек-кезек сұрақтар қойылады. Қойылған сұрақтарға Иә немесе Жоқ деп жауап береді.
1 - топ сұрақтары:
1. Сыйлы адамға берілетін етті сыбаға деп атай ма? ИӘ
2. Тоқтар Әубәкіров Қазақстанда алғаш ғарышқа ұшты ма? ИӘ
3. Үш бақытым М. Әуезовтің өлеңі ме? ЖОҚ
4. 1991жыл16 желтоқсан ҚР - ның тәуелсіздігіме деп жарияланды ма? ИӘ
2 - топ сұрақтары:
1. 1 - мамыр баларды қорғау күніме? ЖОҚ
2. Бекзат Саттархановтың Сидней олимпиадасынан жеңіліспен оралғаны рас па? ЖОҚ
3. Ы. Алтынсарин қазақ даласында мектеп ашқан ұлы ағартушыма? ИӘ
4. Жігіттің бес жұрты барма? ЖОҚ
3 - топ сұрақтары:
1. Палау қазақтың ұлттық тағамы ма? ЖОҚ
2. Аққу киелі құс дегенге келісесіз бе? ИӘ
3. 1992 жыл 30 тамызда Ата Заңымыз қабылданды ма? ЖОҚ
4. 22 наурыз қазақ халқының жаңа жылы дегенге келісесіз бе? ИӘ
2 - Айналым: Әдебиеттік оқу тақтада көрсетілген ұяшықтарды таңдайды, сол ұяшықтың ішіндегі сұраққа жауап береді.
3 - Айналым: Математика тақтаға ілінген шарды жарып берілген тапсырманы тақтаға жазады.
4 - Айналым: Қазақ тілі 2-айналым сияқты ұяшық таңдап жауап береді.
Марапаттау:
Қортынды:
Біз – тәуелсіздіктің бақытты балаларымыз
Жастардың дәстүрлі мәдениетке қатынасы
ЕРІКТІЛЕР ҚОЗҒАЛЫСЫ - АЗАМАТТЫҚ ҰСТАНЫМДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
МӘҢГІЛІК ЕЛ - ҚАЗАҚ ЕЛІНІҢ ЖАЛПЫҰЛТТЫҚ ИДЕЯСЫ
Бастауыш білім деңгейінің 1-4 сынып пәндері бойынша Мәңгілік Ел жалпы ұлттық идеясының құндылықтарының енгізілу жағдайы
Жетісу газеті
Жастар және уақыт «Астана - жастар қаласы»
Діни тәрбие
Қазіргі жағдайда жеткіншектерді азаматтыққа тәрбиелеу
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАСТАРЫНЫҢ ЭТНИКАЛЫҚ АРХЕТИПТЕРІ
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Жастардың әлеуметтік қазіргі жағдайы мен перспективасы
Білімді жастар жарқын болашағымыздың кепілі
Химия кешенінің Қазақстандағы болашағы туралы
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру
ЖАСТАР САЯСАТЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ҚОРҒАУ
Желтоқсанда алаңға,шықты қазақ жастары!!
Жастар – әлеуметтік-демографиялық топ