Сабақтың өту әдісі

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруда қолдану
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың қысқаша көбейту формулаларын бүтін өрнектерді түрлендіруде қолдана білу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру.Көп мүшені көп мүшеге көбейту және көбейткіштерге жіктеу кезінде қолдана алу білімділіктерін қалыптастыру.
2.Пәнге деген қызығушылығын арттыру, ой-өрісін кеңейту, ынтасын арттыру, жауапкершілікке тәрбиелеу.
3.Оқушылардың таңдау, есте сақтау, ойлау қабілеттілігін жетілдіру және білім дағдыларын дамыту.

Сабақтың түрі: Білімдерін талдап қорыту,жүйеге келтіру сабағы.
Сабақтың типі: Қайталау.
Көрнекілігі: Формулалар жазылған плакат,тест есептері, үлестірме материалдар.
Сабақтың өту әдісі: Сұрақ-жауап, проблемалық, оқыта үйрету ойындары.

Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру:
Оқушыларды түгелдеп, екі топқа бөлемін.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырамын.
II.Үй тапсырмасын тексеру:
1)〖(a-b)〗^3 =a^3-〖3a〗^2 b+〖3ab〗^2-b^3 формуласының тұжырымдамасы қандай?
2)〖(a-b)〗^2=a^2-2ab+b^(2 ) формуласы қалай аталады?

III.Негізгі бөлім:
1.Өтілген сабақты еске түсіру мақсатында төмендегі сұрақтар қойылады:
а)a^3+b^3 тұжырымдамасы қандай?
б)a^2-b^2 формуласы қалай аталады?
в(〖a+b)〗^3=a^3+〖3a〗^2 b+〖3ab〗^2+b^(3 ) формуласы қалай аталады?
г)a^3-b^3=(a-b)(a^2+ab+b^2) формуласы қалай аталады?
д)(a-b)^3 формуласының тұжырымдамасы қандай?
ж)(a+b)^2 формуласы неге тең?
з)(a-b)^2 формуласы неге тең?

2. Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып өрнектерді түрлендір:
А.1)x^2-y^2=(x-y)(x+y)
2)25-a^2=(5-a)(5+a)
3)〖(x+4)〗^2=x^2+8x+16

В.1)(〖5a-2b)〗^2=〖25a〗^2-20ab+〖4b〗^2
2)〖62〗^(2-) 62 46+〖23〗^2
3)〖(3x-4)〗^2-36=〖9x〗^2-24x-20

С.1)x^3-64=(x-4)(x^2+4x+16)
2)43a^2 b^2-1=(7ab-1)(7ab+1)
3)25x^2-(5x-y^2-1)=?

3.Оқулықпен жұмыс:
№ 197 (1,2)
1)(〖2+x)〗^3=8+12x+〖6x〗^2+x^3
2)(a-2)^3=a^3-〖6a〗^2+12a-8

№ 204 (1,2)
1) a^3+〖6a〗^2 b+〖12ab〗^2+〖8b〗^3=〖(a+2b)〗^3
2)〖27m〗^3-〖27m〗^2 n+〖9mn〗^2-n^3=〖(3m-n)〗^3
4.Жартысын тап:
a)Көпмүше түріне келтір:
1.(x+4)^2------------------〖4x〗^2-12x+9
2.〖(2x-3)〗^2-------------x^2+8x+16
3.〖(x+7)〗^2--------------x^2-2xy+y^2
4.〖(x-y)〗^2---------------x^2+14x+49

б)Екі мүшенің квадраты түрінде жаз:
1.x^2-6x+9-------------------〖(2x+1)〗^2
2.〖4x〗^2+8x+1-------------〖(x-3)〗^2
3.24mn+n^2+144m^2------------〖(5a+1)〗^2
4.〖25a〗^2+10a+1---------------〖(n+12m)〗^2

в)Екі мүшенің кубы түрінде жаз:
1.a^3+〖6a〗^2 b+〖12ab〗^2+〖8b〗^3 〖(c-3d)〗^3
2.c^3-〖9c〗^2 d+〖27cd〗^2-〖27d〗^3 〖(c+d)〗^3
3.c^3+〖3c〗^2 d+〖3cd〗^2+d^2〖(a+2b)〗^3

5.Қатені тап:
1.〖(2+a)〗^2=〖4+4a-a〗^2
2.〖(b-3)〗^2=b^2-3b+9
3.〖(2m-3n)〗^3=〖8m〗^3+〖36m〗^2 n+〖54mn〗^2-〖27n〗^3
6.Кім жылдам есептейді?
(Әр топқа үш сұрақтан қойылады„логикалық есептер”)
а)〖103〗^2=10609
б)〖99〗^2=9801
в)〖52〗^2=2704

а)〖67〗^2=4489
б)〖89〗^2=7921
в)〖33〗^2=1089

а)〖101〗^2=10201
б)〖48〗^2=2304
в)〖27〗^2=729

IV.Қорытынды:
1.(a+b)^2=a^2+2ab+b^2 формуласы мен
〖(a-b)〗^2=a^2-2ab+b^2 формуласының айырмашылығы қандай?
2.a^3-b^3=(a-b)(a^2+ab+b^3) формуласы қалай аталады?
V.Үйге тапсырма: Тақырыпты қайталау, №198. №205.



Ұқсас жұмыстар

Дәрілік өсімдіктерге жалпы сипаттама
Компьютердің программалық жабдықтары
Болашақ мұғалімдердің педагогикалық пәндерді меңгертудің кәзіргі жағдайы
Педагогикалық практикаға есеп беру
Суретті слайдтың өзінен кірістіру оңай
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың іскерлік қарым-қатынас тілін дамыту
ЖАҢА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ
Талдап оқыту әдістемесі
Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
Туризмнің белсенді түрінің әдісі мен тәсілдерінің негіздері
Бақылаудың негізгі статистикалық әдісі