Тапсырма Жеті атасын білмеген жетесіз - түсініп оқу

Тақырыбы: Текті білу тегін емес

Мақсаты: сыйластық , туыстық адамгершілік құндылықтары туралы
түсініктерін кеңейту
Міндеттері:
- ата тегі, жеті ата туралы түсінік беру;
- ата тегін білуге деген қызығушылықтарын арттыру;
- ата тегін қастерлеуге тәрбиелеу.
-
Көрнекі құралдар: үнтаспа, бәйтерек суреті, оқулық, дәптер.
Музыка Ризамын!
Шаттық шеңбері
Оқушылар мұғаліммен бірге шеңбер құрып тұрады, бір - бірімен сәлемдеседі.
Атадан ақыл аламыз
- Атамыз – біздің панамыз,
- Атамыз - біздің данамыз,
- Атадан ақыл аламыз,
- Атадай адам боламыз.

Мәтінмен жұмыс
Е. Өтетілеуов Текті білу тегін емес - өлеңін түсініп оқу.
Мұғалімнің түсіндіруі:
Қазақ халқында жеті атаға дейін тегін білу тиістігі өнегелі дәстүрге айналған. Бұл дәстүр бойынша әрбір әке өзінің баласына ата тегін таныстырып отырады. Ал бала оны түсініп, біліп қана қоймай, өзі әке болғанда өзінің балаларына таныстырады. Осыны өзінің балаларына жеткізу үшін әрбір бала өз ата тегін жақсы біліп алуға тырысады. Сол себептен ата - бабаларымыздан Жеті атасын білмеген жетесіз деген мақал күні бүгінге дейін жеткен.
Тапсырма
Жеті атасын білмеген жетесіз - түсініп оқу.
- Жеті ата дегенді қалай түсінесіңдер?
Жеті ата: ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене.
Топқа бөліну
І топ – Атаның ғана баласы болма, адамның баласы бол
ІІ топ – Балаларымыз қуаныш әкелсін,
Немерелеріміз жұбаныш әкелсін
ІІІ топ – Қыздарымыз есті болсын,
Ұлдарымыз сесті болсын
Ойлануға 3 минут беріледі. Әр топтан бір немесе екі оқушы жария етуге дайындалып айтады.
Жаңа ақпарат
Сабақта оқушылардың игерген білім - біліктерін бекіту мақсатында оқу ақпараты беріледі.
Ата тегін біліп, олардың тілін, дәстүрін құрметтеп, сақтайтын бала жақсы азамат болып өседі.
Балалар ақпаратпен танысып, ой түйіндейді.
Назар аударыңдар
Жеті ата: ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене.
- Неліктен текті білу қажет деп ойлайсыңдар?
Сергіту сәті
Біз гүлдерше өсеміз.
Жапырағы жайқалған.
Сабақтары салалы
Желге ырғалып жайқалған.
Дәптермен жұмыс
Бәйтерек суретімен жұмыс
І тапсырма - Отбасы мүшелерінің туған күндері мен айларын жазыңдар
ІІ тапсырма – Мерекелердің өту маңызы қандай?
Қорытындылау.
Мұғалімнің сабақ бойынша түйіндемесі:
- Балалар, ата - бабамыз қыздарын ақылды, ұлдарын батыр, ер етіп өсіруді мақсат етті. Ұрпақтары әдепті де ізетті, бәрін ақылға салып шешетін болса, өмірде бақытты болатынына сенді. Баланың бақыты – ата - атаның бақыты, ұрпағының бақыты. Біздің ең түпкі шыққан тегіміз – адам. Атаның ғана ұлы болма, адамның ұлы бол деген осы. Ал Өзіңді танығың келсе, тегіңді біл деген, өзінің тек қана бақытты болуыңды армандаған, сол үшін өзінің қолынан келгенінің барлығын жасаған ата - бабаңды қастерле, оның кім екенін біл, ертең сені де өз ұрпағың қастерлейді дегенді білдіреді. Әрине біз қашанда ата тегімізді білумен қатар, ең түпкі тегіміз адам екенімізді ұмытпағанымыз жөн.
Жүректен жүрекке
Атамекен



Ұқсас жұмыстар

Тұрлаулы мүшелерді оқыту.
Адам генетикасының шежіре әдісі
Бастауыш сыныпта туыстық қатынасты меңгертудің педагогикалық және психологиялық негізі
Жеті атаны білу - ұрпақтың қайта жаңғыруын көздейді
«Қазақстан- 2050» стратегиялық мақсатын есепке ала отырып дамыту
Қазақстандық патриотизмді қалыптастырудағы отбасылық құқықтық ролі
Фараби шығармаларындағы есептердің бастауыш сыныптағы тәрбиелік мәнін анықтау
Қазақ дәстүрі
Тұрлаулы мүшелерді жаңа әдіс-тәсілдер арқылы оқыту жолдары
Димаш атаның бойындағы қасиеттер
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары