Қамбар атаның қараторғайды күтуі
Сабақ тақырыбы: Қараторғай Ж. Аймауытов
Жалпы мақсат: Мәтінді түсініп оқуға, негізгі ойды анықтауға үйрету, өз ойларын толық жеткізе білуге үйрету
Сілтеме: 1. оқулық. суреттер кестелер
Оқу нәтижесі:
Негізгі идеялар: Жұптық, топтық жұмыста шапшаңдыққа үйренуі.
Оқу үдерісінен оқушылардың қалыс қалмауы
Оқыту әдістері: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері. Жаңа тәсілдер. ЖИГСО 1 стратегиясы. Ротация әдісімен тест орындау
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс - әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Топқа бөлу (стикерлер арқылы, топ атаулары жұмбақ жасыру арқылы құс аттарын табу)
Аққу. Көгершін. Қарлығаш топтарын құру Топ басшылары сайланды
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Өткен сабақта берілген эссе жазу берілген
Оқушылар жазған эсселерін оқу
III Жаңа тақырып
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Білу
Түсіну
Қолдану Қызығушылығын ояту
Жұмбақ жасыру
Биікке салған ағаш үй Сол ғой оның мекені Жаздай сайран салып ап Қыста алысқа кетеді
Қараторғай
Автор туралы мағлұмат беру.
Тақырыпқа кіріспе беру. презентация Жигсо - 1 әр топқа әңгімені оқуға беру, Оқушылар жұмбақ шешуін табу арқылы әңгіме тақырыбын табу
Оқушылар өз топтарында оқып талқылайды, баяндаушы баяндап береді
Топпен жұмыс
Мүғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Талдау
1 - топ Құстардың пайдасы туралы 2 - топ Құстардың зиянды жақтары 3 - топ Құстар қауырсыны не үшін қажет?
Постер қорғау
ВЕНН диаграмасын толтыруға беру Сызбанұсқаны аяқтап, өз ойларына түйгендерін ортаға салу
Өзіңді тексер Тест құрастыруға беру Оқушылар тақырып бойынша 6 тест құрастырады, ротация әдісі арқылы әр топта орындайды
Қорытындылау Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Жинақтау
Бір айналым сөйлесу 1. Шығарма не туралы?
2. Тақырыбы қандай?
3. Идеясы қандай?
4. Сюжеті қандай?
5. Кейіпкерлері кім?
6. Қандай айшықты сөз қолданыстары бар?
7. Әңгіме құрылымы қандай?
Қамбар атаның қараторғайды күтуі. Жинақы, Айтар ойы шебер жеткізілген, құстарды қорғау, табиғатқа негізделген Қамбар ата, балалар, Қонағым қол басындай, мінезі қорғасындай
Насихаттық, себебі құстарды қорғауға тәрбиелеу
(Оқушылардың жауаптары)
ІV. Үйге тапсырмасын беру
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Тарау бойынша алған білімдерін жинақтау, қайталау Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
V. Бағалау Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Өлшемді бағалау, формативті бағалау Топ басшысының әр топ мүшесіне және топ жұмысына баға беру
VI. Рефлексия
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу
Төрт түлік
Әдеби жазба ескерткіштері (Орхон, Енисей жазбалары Қорқыт ата кітабы, Оғыз наме )
Қазақтың дәстүрлі мәдениетінде төрт түлік малдың алатын орны
Мәшһүр Жүсіп Көпеевтің өмірі мен өскен ортасы
Фархад-Шырын жыры
Балаларды табиғатпен таныстыра отырып, патриоттық сезімге тәрбиелеу
Қазақ аңыз-әңгімелерінде тұлпар бейнесінің сомдалуы
Зеңгі баба туралы аңыз
Зеңгі баба мифтік кейіпкерінің тілдік портреті
Роза Бағланова
Қошқар демекші, менің ауылым Теке деген атаның ұрпағы
Кәмилә - Шәкерімнің екінші әйелі Айғаншадан туған Ғафурдың қызы, Шәкерім атаның туған немересі
Атаның атын былғаған ақылсыз баланың әке омыртқасынан жаралып, ана құрсағында шырланып тумағаны жақсы
Алдымен Қамбар жайлы
Матаның мықтылығы, қыртыстануы қандай қасиеті
Аяз Атаның сөзі
Матаның шеттерін келтіріп жаю
Қамбар ата командасы
Атаның көңілі балада, Баланың көңілі далада
Қамбар ата ұрпағы, Жылқы малы киелі