Алаңқайдағы саңырауқұлақтарБілім беру саласы
Алаңқайдағы саңырауқұлақтар
Білім беру саласы: Шығармашылық, таным
Бөлімі: мүсіндеу
Мақсаты: күз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру; саңырауқұлақтар туралы білімдерін нақтылау; түстерді ажырата білуді үйрету; тапсырманы шығармашылықпен орындауға тәрбиелеу.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыс: серуенге шыққанда саңырауқұлақтар туралы әңгімелеу
Билингвальді компонент: саңырауқұлақтар – грибы; күз - осень
Сөздік жұмыс: алаңқай
Қажетті құралдар мен көрнекіліктер: қуыршақ, себет, аппликация үлгілері
Мотивациялық - қозғаушы
Ғажайып сәт.
Топқа қолында себеті бар бір қуыршақ Қарақат кіріп келеді.
Әдеп сақтап әмәнда
Әрбір адал адамға
Жасайық бір жақсылық
Ынтымаққа қосыл да
Ар - мақсатың нақ болсын
Ақылыңнан тосылма
Ұйымдастыру іс - әрекеті
- Балалар, мені таныдыңдар ма?
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Иә, дұрыс айтасыңдар, қазір күз мезгілі.
Менің себетімде саңырауқұлақтар бар.
Менің саңырауқұлақтарым аз болып тұр.
- Менімен бірге орманға саяхатқа барасыңдар ма?
Балалар орманға бармас бұрын, саңырауқұлақпен сурет арқылы танысып алайық.
- Саңырауқұлақ неше бөліктен тұрады екен?
Сөздік жұмыс. Алаңқай
- Балалар саңырауқұлақтың екі түрі болады: бірі жеуге жарамды, екіншісі жеуге жарамсыз - улы болып келеді. Саңырауқұлақтың қалпағы мен сабағы болады.
Егін алқабын есептеу құрлымы
Ұлттық спорт түрлеріндегі ойын жаттығуларының маңызы
Қазақтың ұлттық және ашық ойындары
Табиғаттану пәнін оқыту әдістемесінің объектісі, методологиялық негіздері
Ұлттық ойындарға анықтама
Соғыстан кейінгі жылдары очерктерден құрастырылған жинақтар
Ерте жастағы (1 жастан 3 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «Алғашқы қадам» бағдарламасы
Жасөспірімдердің қимыл-қозғалыс дағдыларын қазақтың ұлттық ойындары арқылы дамыту
Ұлттық спорт түрлеріндегі оқу-зерттеу және ғылыми зерттеу жұмыстары
Дене тәрбиесі және спорт
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
XX ғасырда Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау саласының дамуы
Мәдениет, салт-дәстүрлер денсаулық сақтау және білім саласындағы әлеуметтік саясаттың негізгі құраушы факторы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер