Пәнаралық экологиялық білім мен тәрбие берудің теориялық негіздері

І. Пәнаралық экологиялық білім мен тәрбие берудің теориялық негіздері
1. 1 Оқушыларға экологиялық білім берудің мәні

Елбасының Қазақстан халқына 2005 жылғы Жолдауында Қазақстан бүгін Еуропа мен Азия арасындағы коммуникациялар легінің түйіскен жерінде тұр, біздің міндет - осынау бірегей жағдайымызды өз еліміз бен халықаралық қоғамдастықтың мүддесі үшін табиғатты ұтымды пайдалану деген еді. Еліміздің алдына Президент қойған осы міндеттің Қазақстандағы экологияның жағдайына тікелей қатысы бар.

XX ғасырдың екінші жартысындағы қоғам мен табиғаттың өзара қарым - қатынасы негізінде біздің елімізде күрделі табиғат жағдайы қалыптасты. Материалдық өндірістер көбейді, барған сайын шикізатқа сұраныстың өсуінің нәтижесінде жерасты мен үсті қазба байлықтары жеделдетіп игерілді. Ғылыми - техникалық прогрестің нәтижесінде жасалынған табиғатқа әсер, экожүйенің өзгеруі, дауылдар, су тасқындары, жер сілкіністері сияқты табиғи құбылыстармен тепе - тең жағдайға жетті, тіпті олардан асып түсті десе де болады. Олар табиғаттың келеңсіз әсерін шұғыл күшейтіп, биосферадағы табиғи жағдайдағы энергия мен зат алмасуды бұзды. Адамның табиғатты өзгертуі өте қауіпті жағдайға айналды. Бұл құбылыс дүние жүзі бойынша экологиялық сипат алды. Көптеген ғалымдар экология ғылымының мәнін, мағынасын, салдарын әр түрлі түсінеді. Көбі экология ғылымың жаңа ғылымның саласына қосады



Ұқсас жұмыстар

Химия курсын дәстүрлі оқыту технологиясы
Оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру жүйесін негізінде сипаттау
Оқу процесіндегі экологиялық тәрбие
Экологиялық тәрбиенің теориялық мәселелері
Студенттерді табиғат қорғауға даярлау туралы
Оқыту процесінде оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру
Қоршаған ортаны ластанудар қорғау жолдары
Оқушыларға экологиялық білім мен тәрбие берудің педагогикалық негіздері
Экология сабағында жергілікті материалдарды пайдаланудың әдістемелік жүйесі
Биологияны оқыту әдістемесін жүзеге асырудың әдіс - тәсілдерін көрсету
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Балқаштың экологиялық ахуалы
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы