Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушыларды бағалау
Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға графикалық ақпаратты жасау туралы түсінік беру, графикалық редактормен жұмыс істеуге үйрету;
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру және алған білімдерін практика жүзінде қолдана білуге;
Тәрбиелік: Оқушыларды эстетикалық талғамын қалыптастыру, істеген жұмысынан қорытынды ала білуге машықтандыру;
Сабақтың түрі: Практикалық жұмыс
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, оқулық, смайлик
Сабақтың жүру барысы:
І. Оқушылардың сабаққа қатысын түгендеу.
ІІ. Оқушылардың құрал – жабдықтарын тексеру.
ІІІ. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
IV. Үй тапсырмасын тексеру. (Өткен тақырыптары бойынша тест )
V. Жаңа сабақты меңгерту, оқу материалдарымен таныстыру.
VI. Тапсырмалар орындау.
VII. Сабақты бекіту.
VIII. Үйге тапсырма.
IX. Оқушыларды бағалау.
Оқушыларға өткен тақырып бойынша пысықтау сұрақтары беріледі:
1. Paint графикалық редакторы дегеніміз не?
А) Мәтіндік редактор
Ә) Графикалық редактор
Б) Электронды кесте
2. Paint графикалық редакторын қалай іске қосамыз?
А) Бастау — Барлық программалар ---- Стандарттық ---- Paint
Ә) Менің құжаттарым --- Менің суреттерім ---- Paint
Б) Бастау ---- Барлық программалар ---- Paint
3. Үзінді дегеніміз не?
А) Объектінің аты
Ә) Суреттің бөлінген бөлігі
Б) Буманың аты
4. Сурет салу құралы қанша?
А) 10
Ә) 4
Б) 16
5. Палитра түсі қанша?
А) 48
Ә) 30
Б) 18
6. Масштаб өзгергенмен суреттің, мәтіннің мөлшері өзгере ме?
А) Иә
Ә) Жоқ
Б) Білмеймін
Жаңа сабақта:
№1 тапсырма
Берілген фигуралардан жұмбақ жауабының суретін құрастырып, Paint терезесінде сал.
Бір көзіңмен кідір дейді,
Бір көзім жүгір дейді.
Бір көзім абайла дейді
Қарап ал маңайға дейді.
№2 тапсырма:
Берілген фигуралардан жұмбақ жауабының суретін құрастырып, Paint терезесінде сал.
Ұзынды - қысқа қос тіл
Он екі цифрмен дос бұл.
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Оқу сабақтарын талдауға жүйелі келістің әдістемесі мен технологиясы
Деңгейлеп оқыту технологиясының ерекшеліктері
Кері байланыстың ықпалы: мұғалімнің оқушыға кері байланысы
Бақылау функциялары
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттырудың жолдары
Дайындық кезеңіндегі математика сабағында оқушылардың іс - әрекетін ұйымдастыру
«Дарвинизм»
Химияны оқыту әдістемесінің міндеттері
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Сақтандыру бағалауы
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Автокөлік құралдарын бағалау