Бағалау парағының үлгісі

РАЦИОНАЛ САНДАРДЫ КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ тақырыбынан Алгоритм ойыны

Мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім, іскерлік, дағдыларын дамыту.
Көрнекілік: Тапсырмалар жазылған үлестірмелер, жауап үлгілері, бағалау парақтары.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру (3 мин)
ІІ. Мақсат, міндетін анықтау. (1 - 2 мин)
ІІІ. Алгоритм ойыны.
IV. Қорытынды.
V. Үйге тапсырма беру.
Ойын шарты:
Сынып 4 оқушыдан жеке топтарға бөлінеді. Тапсырмалар жазбаша түрде орындалады. Ойын 5 - кезеңнен тұрады.
1 - кезеңде әрбір ойыншы өз дәптерлеріне аты - жөндерін жазып, бірінші А деңгейінің тапсырмасын орындайды. Тапсырманы орындап болған соң дәптерлерін сағат тілі бағытымен бір қадам алмастырады. (1 - ші ойыншының дәптерін 2 - ші ойыншыға,...., 4 - ші ойыншының дәптері 1 - ші ойыншыға ауыстырылып беріледі).
2 - кезеңде алдыларына ауысып келген дәптерге тағы да аты - жөндерін жазып, екінші В деңдеіндегі тапсырманы орындайды. Тапсырманы орындап болған соң, алдыңғы кезеңдегідей сағат тілі бағытымен ауыстырады.
3 - кезеңде алдыларына ауысып келген дәптерге тағы да аты - жөндерін жазып, екінші С деңдеіндегі тапсырманы орындайды. Тапсырманы орындап болған соң, алдыңғы кезеңдегідей сағат тілі бағытымен ауыстырады.
4 - кезеңде оқушылар мұғалімнің берген жауап эталоны бойынша алдарындағы орындалған 3 тапсырманы жеке - жеке тексеріп, әрқайсысын 5 баллдық жүйемен бағалайды.
5 - кезеңде тапсырманы тексеріп болған соң, дәптерлерін 1 - ші кезеңдегідей сағат тілімен ауыстырады. Осы кезеңде кезеңде оқушылардың өз дәптерлері алдыларына келеді. Олар дәптерлеріне тапсырмалардың қалай орындалғандығын, бағалаууын қарап шығады. Егер қойылған бағаларға келіспесе, онда мұғаліммен келісе отырып түзетеді немесе қосымша тапсырма беріледі. Соңынан бағаларын бағалау парақтарына түсіріледі.

Ойын тапсырмалары:
А деңгейі.
1. Көбейтуді орындаңдар.
5*(- 2)=
- 7*(- 3)=
- 12*(- 4)=
18*(- 3)=
- 9 * (- 11)=
6 * (- 7)=

2. Бөлуді орындаңдар.
- 35: (- 7)=
- 4: (- 4)=
- 80: (- 16)=
- 2: (- 6)=
- 7:(- 14) =
- 5: (- 20)=

В деңгейі.
1. Тиімді тәсілмен есептеңдер.
- 8*(- 1 4) (- 5)=
(- 25)*(- 7)*(- 4)=
(- 5 9)*(- 10) * (- 3 5)=
2. Есептеңдер.
(6 - 15): (7 - 2, 5) =
(2, 8 - 6): (1 - 1, 8)=
С деңгейі.
1. Теңдеуді шешіңдер.
а) (- 7) *(х+1, 4) =0
ә) - 5, 1 *(2х+7) = 0
2. Бөлшектерді тиімді тәсілмен есептеңдер.
((- 6, 5) *1, 8*(- 0, 7)) ((- 4, 5)*2, 8*(- 0, 13)) =

Жауап үлгілері:
А деңгейі.
3. Көбейтуді орындаңдар.
5*(- 2)= - 10
- 7*(- 3)= 21
- 12*(- 4)=48
18*(- 3)= - 54
- 9 * (- 11)= 99
6 * (- 7)=- 42
4. Бөлуді орындаңдар.
- 35: (- 7)= 5
- 4: (- 4)= 1
- 80: (- 16)= 5
- 2: (- 6)= 1 3
- 7:(- 14) =0, 5
- 5: (- 20)= 0, 25

В деңгейі.
1. Тиімді тәсілмен есептеңдер.

- 8*(- 1 4) (- 5)=- 10
(- 25)*(- 7)*(- 4)= - 7
(- 5 9)*(- 10) * (- 3 5)= - 10 3

2. Есептеңдер.
(6 - 15): (7 - 2, 5) = - 9: 4, 5=- 2
(2, 8 - 6): (1 - 1, 8)= - 3, 2: (- 0, 8)=4

С деңгейі.
2. Теңдеуді шешіңдер.
а) (- 7) *(х+1, 4) =0 ә) - 5, 1 *(2х+7) = 0
х+1, 4 =0 2x+7=0
x=- 1. 4 2x=- 7
x = - 3. 5
2. Бөлшектерді тиімді тәсілмен есептеңдер.
((- 6, 5) *1, 8*(- 0, 7)) ((- 4, 5)*2, 8*(- 0, 13)) = 1 2

Бағалау парағының үлгісі.

№ Аты - жөні 1 кезең бағасы 2 кезең бағасы 3 кезең бағасы Қорытынды бағасы
1
2
3

IV. Қорытынды.
V. Үйге тапсырма: § 3. 4,§3. 5 ережелерін жаттау. №591, №594



Ұқсас жұмыстар

Тестілеу уақыты
Шатыр төсеу технологиясы
Практикалық жобалар
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Ұлттық бірыңғай тестілеуді ұйымдастыру және өткізу жөніндегі нұсқаулық
Құжат мәтінінің түрлері
Excel бағдарламасында диаграмма құру
Ұяшықтардың абсалюттік және салыстырмалы адресі
Еттің немесе балықтың фаршы
SpeedButton компоненті
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау
Канаданың үлгісі
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері