Сапарғали Бегалин Бала Шоқан Сабақтың мақсаты

Сабақтың тақырыбы: Сапарғали Бегалин Бала Шоқан
Сабақтың мақсаты: Сапарғали Бегалин Бала Шоқан әңгімесін түсіндіре отырып, оқушылардың адамгершілік қасиеттер туралы түсінігі арқылы өнерге деген қызығушылығын дамыту, өнерді бағалауға үйрету.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сын тұрғысынан ойлау стратегиялары, диалогтық оқыту, АКТ.
Сабақтың көрнекілігі: Шоқан Уалиханов, Сапарғали Бегалиннің портреттері, интерактивті тақта, бейнефильмдер
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Талпын жақсы болуға,
Күндей сәуле шашатын
Білім іздеп, өнер тап,
Түнді күндей ашатын.
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
1. Сен білесің бе? Бейнефильм (Миға шабуыл стратегиясы)
2. Бала Қабанбай өлеңін сұрау.(диалогтық оқыту әдісі)
ІІІ. Жаңа сабақ
Сыныпты топқа бөлу. (Аспан денелерінің суреттері арқылы )
Ойқозғау (АКТ. Бейнефильм: Шоқанның балалық шағы)
Бүгінгі сабақта біз ұлы тұлға Шоқан Уалихановтың балалық шағы жайлы жазылған С. Бегалиннің шығармасымен таныс боламыз.
С. Бегалин (1894 - 1985) Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданындағы Дегелең ауылында дүниеге келген. Шығармалары Сәтжан , Қыран туралы аңыз , Ермектің алмасы
Талдау. 164 - 161. бет. оқу
Оқулықтағы Шоқан мен Мысықтың диалогын оқушыларға оқыту.
- Шоқан Уәлиханов туралы не білдіңдер?
2. Шоқан Мысықпен қай жерде кездесті?
3. Мысық Шоқанның келгеніне неге қуанды?
4. Мысықтың негізгі ермегі не?
5. Мысық жасаған мүсіндерді Шоқан қалай бағалады?
6. Шоқан қандай бала?
7. Шоқан Мысыққа өзінің қандай киімдерін берді?
8. Мысық ненің мүсіндерін жасады?
Сергіту сәті
Кейіпкерлерге мінездеме бер (диалогтық оқыту әдісі)
Тақтамен жұмыс (АКТ )
І топқа: Кейіпкерлерге мінездеме бер І топ: Шоқанның бойындағы асыл қасиеттер ақылдылық, қамқорлық, мейірімділік, уәдеге беріктік,
білімділік, шеберлік, зеректік, мырзалық, жанашырлық, қайырымдылық, жылылық, аяушылық, шынайы достық, суретшілік;
1 Шоқан Қайырымды әділ уәдеге берік
Мысықтың өнеріне қызығады
ІІ топ: Шоқанның мысыққа жасаған жақсылықтары үйіне ертіп барды, тамақ берді, киімін бергізді, уәдесінде тұрды; мысықтың еңбегін бағалады.
ІІІ топқа тапсырма Мысық қандай бала?
2 Мысық Өнерлі
зерек Мүсін жасайды
Көргенін пайымдай алады
Тапсырмаларын қорғау. әр топ
Мүсінді неден жасайды?
Мүсін – бір заттың пішінін металдан, балшықтан, гипстен жасау.
Ойын Сұрақ - жауап
Әр топ мәтін бойынша сұрақтар дайындап, келесі топқа дайындаған сұрақтарын қояды.
V. Сабақты бекіту
ББУ стратегиясы
VІ. Оқушыларды бағалау. Бармақпен, екі жұлдыз бір тілек.
Рефлексия: Тақтадағы күнге өздерің өскенде қандай болғыларың келетінін жазып, күн сәулесіне жапсырыңдар.
VІІ. Үйге тапсырма. 164 - 165бет оқу, ойтолғау



Ұқсас жұмыстар

Қазақ балалар әдебиетінің ақсақалы
Сапарғали Бегалин
Балаларға арналған шығармалардың сипаты
Сапарғали Бегалиннің балалар әдебиетіне қосқан үлесі
Балалар әдебиетінің тәрбиелік мәні
Қазақ балалар әдебиетінің тарихы
Шоқан Уәлихановтың тұлғасын жан- жақты ашу және осының нәтижесінде оның әдебиеттегі көркем шығармаларда сомдалған бейнесін ашу
Балалар әдебиеті және балалар жазушыларының өмірі менi шығармашылығы
МҰХТАР ӘУЕЗОВТІҢ ӘҢГІМЕ ЖАНРЫН ОҚЫТУ
Шоқан Уәлихановтың әдебиеттегі көркем бейнесі
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
УӘЛИХАНОВ ШОҚАН ШЫҢҒЫСҰЛЫ туралы
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру