Сергіту сәті. Ауызша тапсырма
Қарағанды қаласы,
№ 6 жалпы білім беретін орта мектептің бастауыш
сынып әдістеме бірлестіктің жетекшісі
Жумажанова Дана Саветовна
Тақырыбы: 6-ға көбейту және бөлу кестесі
Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу: Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын,
Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын.
Ғылымдар патшасы - деп дараланып,
Математика - қызыққа тоймайтұғын.
Оқушыларды түгендеу.
Назарын сабаққа аудару.
Сыныпты екі топқа бөліп, әр топқа ат қоямын. Бірінші топ Алғырлар. , екінші топ Тапқырлар . Екі топ өзара жарысып, орындалған әр бір тапсырма үшін, топ қоржынына өз ұпайлары салынып отырады яғни, асықтар салынады.
2. Үй тапсырмасын сұрау (8 - мысалды тексеру)
Жаңа сабақ.
Қызығушылығын ояту:”Ой толғау” әдісі.
Бұл кезеңде оқушыларға қосу, азайту, көбейту, болу амалдарының компоненттерін айтқызамын.
1. Қосу амалының компоненттерін кім айтып жібереді?
2. Азайту амалының компоненттерін кім айтып жібереді?
3. Көбейту амалының компоненттерін кім айтып жібереді?
4. Бөлу амалының компоненттерін кім айтып жібереді?
5. Көбейткіштердің орындары ауысқанымен не өзгермейді?
6. 1минутта қанша секунд бар?
7. 1 тәулікте қанша сағат бар?
8. 1 ғасырда қанша жыл бар?
Ал, енді бүгінгі жаңа сабағымызды бастайық.
6-ға көбейту және бөлу кестесі.
6*2=12
6+6=12
6*3=18
6+6+6=18
6*4=24
6+6+6+6=24
6*5=30
6+6+6+6+6=30
6 мен 5-тің көбейтіндісі қанша болады? (30)
Ал, 6-ны өзіне өзін 5 рет қосқанда қанша болады?(30) демек бізге қайсысы тиімді екен? Әрине, көбейту амалын қолданған ұтымды болады.
6-ға бөлу кестесі:
36: 6=6 себебі 6*6=36
42: 6=7 себебі 7*6=42
48: 6=8 себебі 8*6=48
54: 6=9 себебі 9*6=54
6-ға көбейту кестесі қалай құрылғанын түсіндір:
7•6=6•7
8•6=6•8 9*6=6•9
Оқулықпен жұмыс.
7 - есеп.
Мектептегі алты кабинеттің әрқайсысына 8 компьютерден және мұғалімдер бөлмесіне 2 компьютер қойылды. Мектепке барлығы неше компьютер қойылды?
Шарты:
6 кабинет 8 компьютер...?
Мұғалім бөлмесі 2 компьютерден
Шешуі: (8*6)+2=50
Жауабы: 50 компьютер қойылды.
8 - мысал.
729+234=963 ---------(48-39)*6 =54 --------1*6=6----------20*6=120
500-264=236 ----------(19+17):6=6-----------6:6=1-----------60:6=10
504+124=628 ----------24:(3*2)=4------------6:1=6-----------360:6=60
9 - теңдеу.
54-х=27 ----------- а+39=156
х=54-27 ----------- а=156-39
х=27 ---------------- а=117
54-27=27 --------- 117+39=156
27=27 -------------- 117=117
Сергіту сәті.
Сергіту сәтінде кішкене ойымызды тынықтырып, сұрақтарға жауап беріп, жұмбақтарды шешейік.
Шығармақ боп кеше есеп,
Жиналғанды бес есек.
Үшеуі ұйықтап отырды,
Ынталысы неше есек.(2)
Мына алты ақ алма,
Нұрбибі мен жанарға
Үш сарысы - Анарға,
Қызыл алма – Манарға.
Қанша сонда бар алма?(10) т. б.
Математикаға байланысты кім қандай мақал - мәтел біледі?
(Оқушылар өздерінің білген мақал - мәтелдерін айтады.)
Топпен жұмыс.
Кім тез ойлайды? ойыны. Ауызша тапсырма.
2*6=12 -----------------*6=30
20*6=120 ------------ 50*6=300
200*6 =1200 -------- 500*6=3000
4*6=24 --------------- 3*6=18
40*6=240------------ 30*6=180
400*6=2400 --------- 300*6=1800
Қызығушылығын ояту. Кубизм ойыны.
(Оқушылардың алдына сандар жазылған кубикті тастаймын, қай сан шықса, сол санды мен айтқан санға көбейтіп, немесе бөліп жауабын жылдам айту қажет).
Сөзжұмбақ.
Көлденеңінен:
1 Аптаның бесінші күні. (жұма)
2 Жыл басы. (тышқан)
Тігінен:
1 Аптадағы күн саны. (жеті)
2 12 жыл. (мүшел)
Сабақты қорыту:
Таратпа кеспе қағаздармен жұмыс жасай отырып, оқушылардың алған білімдерін пысықтау, сұрақ арқылы бекіту.
1. 1жылда қанша күн бар? (365 н е 366 күн.)
2. 1 мүшел қанша жыл? (12 жыл)
3. Математикаға байланысты кім қандай мақал - мәтел біледі? т. б.
Үйге тапсырма: 6-ға бөлу және көбейту кестесі. 112 - бет 11 - мысал.
Бағалау: Әр топты, оқушылардың жинаған ұпай санына қарай
мадақтап бағалау.
Балабақшада бала тілін дамытудың маңызы
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға көмек көрсету алгоритмі
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Мектепке дейінгі балалардың геометриялық түсініктері
Тіл дамыту және оның зерттелуі
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Әліппеден кейінгі кезең
Бастауыш сынып оқушыларының жазбаша көбейту және бөлу дағдыларын қалыптастыру
Кіші мектеп жасыңдағы үлгерімі төмен оқушылардың ойлау ерекшеліктері
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Сәбит Дөнентаев - сатира жанрында айрықша тұлғаланған талант
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Бес әлеуметтік бастама - Елбасының қолдауымен халыққа жолданған нақты тапсырмалары мен оның орындалу мерзімі бар әлеуметтік бағдарлама
Хан атынан Бөгенбай, Қабанбай батырларға тапсырма алып баратын еді дейді көнекөздер
Бағалау критерийі тапсырма
Мыстан кемпірдің тапсырмасы
Есімі тапсырма
1945 жылы 4 ақпанда Чумаев барлаушылар тобымен Одер (Одра) өзенінің батыс жағалауына өтіп, жаудың техникасы мен адам күшін анықтауға тапсырма алды
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР