Азайту компоненттерін ата
Санды өрнек (1 сынып)
Оқу мақсаты: 1. 2. 1. 1. Санды өрнектерді (қосынды, айырма) құрастырады, жазады, оқиды және ажыратады; Қосу мен азайту амалдары компоненттерінің атауын өрнектерді оқу мен жазуда қолданады.
Бағалау критерийі: 1. Санды өрнекті құрастырады.
2. Санды өрнекті жазып салыстырады.
3. Қосу мен азайту амалдары компоненттерін атап жазады.
Тірек сөздер: Санды өрнек
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет
Сынып атмосферасын орнату
Білу түсіну
Ширату Маршрут әдісі (өткенге шолу)
№1 аялдама
1онд.+2онд.=? -----
№2 аялдама
Аспазшы түске дейін 5онд тоқаш сатты. Сататын 1онд тоқаш қалды. Аспазшыда неше тоқаш болған еді?
№3 аялдама
10 - 5=? Азайту компоненттерін ата
1. Саябаққа саяхат саябақ есігі құлыптаулы
Құлыптағы + және – бұл арифметикалық амалдар
Ереже: Сандар мен арифметикалық амалдар таңбаларынан құрастырылғын математикалық жазба санды өрнек деп аталады.
Ашқыш тапсырмаларын орндату
Жасырын санды тап әдісі
1. Ең үздік баға (5 жа)
2. Шыққан саннан 2 - ні азайт (3 рай)
3. Оған 5 - ті қос (8 сың)
5 3 8 осы сандарды және арифметикалық амалдарды пайдаланып өрнек құруға бола ма? 5+3=8
Қосу амалына кері амал болатындай өрнек құр
8 - 5=3
8 - 3=5
Дескриптор: 1. Шапшаң есептеп сандарды таба алады.
2. Қосу компоненттерін атайды.
3. Қосу амалына кері амал құрып атайды.
Қолдану
Бірлескен жұп әдісі
жұптасып ағашта қалған жапырақтардың тиісті жауабын тауып өрнекті құрып шешу.
5+?=7
6? 3=3
9 - 6=?
10? 3=7
6+?=8
4+3=?
9 - 2=?
1 - топ: Мәні 7 - ге тең жапырақтағы өрнекті шешу
2 - топ: Мәні 3 - ке тең
3 - топ: Мәні 8 - ге тең
Талдау
Логикалық тапсырманы шешу
1. Серікте 10шар бар еді оның 4 - ін самалға берді. Ал қалған допты Омарға берді. Серікте неше шар қалды?
10 - 4=6 шар қалды Серікте доп жоқ.
2. Бейбіт дүкеннен 3қалам, 4дәптер сатып алды. Ол барлығы неше қалам сатып алды? 3қалам
Тапсырма: 1 - ші тапсырмада шыққан жауап бойынша өрнек құр
10 - 4=6 азайту амалына кері амал ол? +
2 - ші тапсырмадағы сандарға өрнектер құрып көр
3+4=7
4+3=7
4 - 3=1
Жинақтау
Арқан тартыс ойыны
(6 + 3=?)
(9+? =10)
(9 - 4=?)
(7? 4=3)
(9 - 6 =?)
(8 -?=5)
(5 -?=3)
(8 -? = 4)
(6? 4=2)
(6 + 2=?)
(4 +? = 8)
(7+ 2=?)
Мадақтау
Рефлексия
Мұғалімнің есімі: Аметова Гульшат Жаксылыковна
Бейімделген бағдарламалар
Табиғи қорлар және оларды тиімді пайдалану. Бірлестіктер экологиясы және экожүйедегі энергия
Алгебра элементтері
2 – сынып математика пәні мазмұн ерекшеліктері
Табиғи қорлар және оларды тиімді пайдалану
Бастауыш мектеп математикасында құзіреттілікті қалыптастыру.
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері туралы
Математика оқу пәнінің базалық білім мазмұны тарауларына сипаттама
Оқушыларды арифметикалық амалдармен таныстырудың әдістері
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту әдістемесі
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі