Теңдеудің көмегімен есептеу

Тақырыбы: Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу.
Мақсаты: теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу туралы білімдерін жетілдіру; алған білімдерін таныс және жаңа оқу жағдайларында пайдалана білу; математика бойынша білім - білік жүйелерін игеру деңгейлерін тексеру; логикалық ойлауларын дамыту.
Түрі: аралас сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, ауызша жылдам есептеу.
Көрнекілігі: кестелер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа дайындықты тексереміз. Сабақтың қожайыны – оқулық, оның көмекшілері – дәптер, қалам, сызғыш, қарындаш және белгі карточкалары. Оқушының зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 7, 8. (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру)
ІІІ. Мақсат қою кезеңі: Тақырыбы, мақсатын хабарлау. Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу туралы білімдерін жетілдіру
ІҮ. Жаңа сабақ: Ауызша жұмыс:
1. Математикалық диктант.
- 7 саны 91 – ден неше есе кем? (13)
- 68 шығу үшін 17 - ні неше есе арттыру керек? (4)
- 8 шығу үшін 56 - ны нешеге бөлу керек? (7)
- Азайғыш – 1000, азайтқыш – 450. Айырманың мәнін тап. (550)
- Бөлінгіш – 320. Бөлінді – 4. Бөлгіш нешеге тең? (80)
- Санның төрттен бір бөлігі 60 - қа тең. Сан нешеге тең? (240)
№ 1. Жасырын санды ата.
Қосылғыш 785 135 710 425 808
Қосылғыш 43 125 290 245 92
Қосындының мәні 828 260 1000 670 900

Азайғыш 950 1000 285 400 925
Азайтқыш 190 690 215 201 25
Айырманың мәні 760 310 70 199 900
№ 6. Теңдеулерді шеш. (4 оқушы тақтада)
Ү. Өтілген материал бойынша жұмыс. Түсіндіріп шығару.
1). № 3. Есептерді әр түрлі тәсілмен шығару.
1 тәсіл. Амалдарды немесе өрнек бойынша есептеу.
Торкөз дәптер – 30 дана 70 дана Ш: 70 – 30 = 40 (жолды дәптер)
Жолды дәптер -? дана Ж: 40 жолды дәптер.
2 тәсіл: Теңдеудің көмегімен есептеу. Теңдеу құрамыз:
Торкөз дәптер – 30 дана 30 + х = 70
Жолды дәптер - х дана 70 дана Х = 70 – 30
Х жолды дәптер сатып алдық дейік. Х = 40 (жолды дәптер)
Ж: 40 жолды дәптер
(ә, б тапсырмаларды орындап теңдік, теңсіздік туралы білімдерін қорытындылау.)
2). № 4. (3 топқа бөлініп, І топ – а, ІІ топ – ә, ІІІ топ – б.)
І сөреде – 45 кітап. Ш: 145 – (45 + 45 ∙ 2) = 10
ІІ сөреде -?, 2 есе артық 145 кітап Ж: ІІІ сөреде 10 кітап бар.
ІІІ сөре?
3). Өздік жұмыс: № 5. Кестені пайдаланып, тура теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыр.
165: 5 29 ∙ 4 425 + 230 150 – 117
ҮІ. Сабақтың қорытындысы.
№ 8. Өздік жұмыс. Фигуралардың периметрі мен ауданын тап.
Р = (5 + 3) ∙ 2 = 16 (см) S = 5 ∙ 3 = 15 (см2)
Р = 3 ∙ 4 = 12 (см) S = 3 ∙ 3 = 9 (см2)
№ 9. шығармашылық жұмыс.
ҮІІ. Үйге тапсырма: № 2, 7. 9, 11 бет.
ІХ Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Сызықты жай дифференциалдық теңдеулер
Коэффициенттері тұрақты және айнымалы - ретті сызықты дифференциалдық теңдеулердің шешімін табуға операциялық есептеулерді қолдану
Алгебралық және трансценденттік теңдеулерді шешудің сандық әдістері
Дифференциалдық теңдеулерді сандық әдістермен шығару
Сандық әдістер пәнінен пәнді оқып-үйренуге арналған әдістемелік нұсқау
Oпeратoрлық eсeптeу - мaтeмaтикaлықa тaлдaудың мaңызды бір caласы
Функцияларды енгізу терезесі
Өтпелі процесстерді есептеу
Элементар функция
Сызықтық дифференциалдық теңдеулер
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Жиынтық табысты есептеу тәртібі
АВТОМОБИЛЬДІҢ ТАРТУЫН ЕСЕПТЕУ
Есептеуіш техниканың қысқаша даму тарихы
Желінің бөліктеріндегі қуат ағынын есептеу
Баланың бойын есептеу формуласы
Есептеу бағдарламалық коды
Есептеу техникасының кабинеті
Параллель есептеулер