Қабілет тобы
Сабақ тақырыбы: Туған жерім - тұғырым, өскен елім - өзегім.
Сабақ мақсаты:
Білімділік: Өтілген тақырыптар бойынша тарауды пысықтау. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, тараудан алған білімдерін тиянақтап бекіту.
Дамытушылық: Оқушылар өздігінен жұмыс істеуге, туған жерін, елін сүюге, оны қорғауға тәрбиелеу.
Тәрбиелік: Логикалық ойлау қабілетін және өзін - өзі бақылауды үйрету.
Сабақ әдісі: Сабақ дамытушылық түрде өтіп, ой қозғау, сұрақ - жауап әдістері қолданылады.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі, орыс тілі, ән сабағы, бейнелеу өнері.
Сабақ көрнекілігі: мақал - мәтел, сандық, бақылау картасы, тест, жалаушалар, ғажайып үштік, нақыл сөздер.
Сабақ барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын өзіме аударып, сыныпты үшке бөліп отырғызамын.
1. “Қабілет” тобы
2. “Дарын” тобы
3. “Білім” тобы
(Әр топтың білімділігін, іскерлігін, қабілетін, тапқырлығын алған жалаушалар саны арқылы анықтап отыру)
I. Құрастырма. Берілген әріптерден сөз құрау, оны орыс тіліне аудару.
1 - топ: т, о, н, а Отан - Родина
е, т, к, е, м, п мектеп - школа
2 - топ: й, б, д, и, а бидай - пшено
е, ж, р жер - земля
3 - топ: с, а, н, а, т, а Астана - Астана
к, н, ү күн - солнце
II. Ғажайып үштік.
Үш топ өздерінің қалаған сандарын таңдап алып, берілген сұрақтарға жауап береді.
1 - топ:
1. Қазақтың тұңғыш президенті кім?
2. “Дегелеңдегі жарылыс” әңгімесін кім жазған?
Басты кейіпкері кім?
3. “Отан” өлеңін жатқа айт.
2 - топ:
1. Оңтүстік Қазақтан облысында өсетін жылу сүйгіш өсімдіктерді ата.
2. “Бақшада” әңгімесінің авторы кім? Осы әңгімеде қандай көкөністер туралы айтылады.
3. “Туған жер” өлеңін жатқа айт.
3 - топ:
1. Қазақстан жер көлемі жағынан дүние жүзінде нешінші орында?
2. “Құмырсқалар” әңгімесінің авторы кім?
3. “Аппақ қыс” өлеңін жатқа айт.
III. Бақылау картасы.
№ Сұрақ Жауап
1 Қазақстан Республикасынеының рәміздері. 1. Ақын.
2 Көк бұйра бір бұлақ.
Тіл қатар былдырап,
Тастарды ұлғылап
Ағады құлдырлап.
2. Отан – оттанда ыстық.
3. Жаңылтпаш.
4 Мақал – мәтел.
4. Елтаңба, әнұран, ту.
№ Сұрақ Жауап
1 Жаңылтпаш. 1. Ұлы жазушы.
2 Қарабатыр кімнің әңгімесі. 2. Қазақ, түрік, орыс, неміс, кәріс, қырғыз, украин, татар, тәжік.
3 Шымкент қаласының ұлт өкілдері. 3. Бозда боз ат мінген атам,
Бозда боздап жүрген атам.
4 М. Әуезов кім? 4. Ыбырай Алтынсарин.
№ Сұрақ Жауап
1 Суықторғай. 1. Еңбек етсең ерінбей,
Тояды қарның тіленбей.
2 Ыбырай Алтынсарин кім? 2. Саға Жиенбаев.
3 Мақал – мәтел. 3. Максим Зверев.
4 “Ұшып келем” оның авторы кім? 4. Ағартушы, алғашқы ұстаз.
IV. Сергіту сәті. (ән) Қалдыбай Нұх.
V. Кім жылдам ойыны.
1 - топ. 2 - топ 3 - топ
1. Кітап 1. Мектеп 1. Жылқы
2. Сырдария 2. Сызғыш 2. Қазыбек
3. А. Құнанбаев 3. Аққу 3. Қаңтар
4. Күз 4. Шымкент 4. Ә. Молдағалиев
5. Күшіңе сенбе, 5. Ақ тай ақ па, 5. Үй үстінде алтын тас,
Біліміңе сен. Қара тай ақ па. Алайын десен табылмас.
6. Орындық 6. Текемет 6. Қаламсап
7. Қой 7. Жаңбыр 7. Жел
VI. Оймен жұмыс істеу.
1 - топ:
Шымкент қаласы туралы шағын әңгіме жаз.
2 - топ:
“Қыс” мезгіліне байланысты сурет салу.
3 - топ:
“Туған жер” туралы өлең жаз.
(бір шумақ)
VII. Жұмбақ айт. Сандық ішіндегі заттарды мұғалім сипаттап айтады, оқушы жауап береді. Ол не?
1 - топ:
Табиғат байлығы өзі қатты, түсі қара, жанғыштық қасиеті бар.
2 - топ:
Дәнді дақылдардың бірі, түсі сары, тағам ретінде пайдаланамыз.
3 - топ:
Бөлменің, сыныптың сәні, көмірқышқыл газын өзіне тартып, оттегін бөліп тұрады.
VIII. Тапсырма.
Үш топқа да “Қарлығаш” деген сөз беріледі. Сол сөзден бір минут ішінде бірнеше сөз құрастыру керек.
IX. Ұйқасын тап.
1 - топ:
Шота!
Арам шөпті ота.
2 - топ:
Дина!
Сөз маржанын жина.
3 - топ:
Жұрын!
Қайда оқыдың бұрын?
1 - топ:
Оңдасын!
Көп пе сенің жолдасың?
2 - топ:
Ажар!
Жүрген жерің базар.
3 - топ:
Айбала!
Өкпелеткен қай бала?
X. Қорыту.
Қалдыбай Нұх. (ән)
XI. Үйге тапсырма:
1. Тарау материалдарын қайталау.
2. Өлең жолдарды толықтыру.
3. Суретті аяқтау.
4. Әңгімені жалғастыру.
Балалардың музыканы қабылдай білу қабілеттілігі жөнінде
Мектеп жасына дейінгі балалардың қабылетін дамыту жолдары
Қабілеттің түрлері
Мектептегі қабілетті оқушы балалар
Фирма тауардың бәсеке қабілеттілігін арттыру
Адам бойында кездесетін қабілет ерекшеліктері
Қабілет және нышан
Қабілет мәселесінің психологиялық – педагогикалық мазмұны
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамытудың педагогикалық шарттары
Жасөспірімдерде психологиялық білімдерді қалып-тастыру мәселесі
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Экономиканың бәсекелестік қабілеттілігін қамтамасыз ету
Азаматтардың құқық қабілетгілігі.
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері