Математикалық сандықша ойынына қош келдіңіздер
Тақырыбы: Математикалық сандықша
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың математикадан алған білімдерін нығайту, тереңдету, кеңейту, қолдана алу
Дамытушылық: математикалық ойлау қабілетін, ой - өрісін дамыту, логикалық есептеу дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: ұйымшылдыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу
Көрнекілігі: жұмбақтар, слайдтар
Математикалық сайыстың барысы:
Жүргізуші: Қайырлы күн қадірменді көрермендер!
Математикалық сандықша ойынына қош келдіңіздер.
Сәлеметсіздер ме, оқушылар!
Нақты ғылымдарға қызығушылар.
Естігенін есте тұтып,
Оқығанын миға тоқушылар.
Сәлеметсіздер ме, ұстаздар!
Айтар ойын тұспалдар.
Сіз оқытқан окушылардың,
Сәті келді сыналар.
Есепті түрлі - түрлі шығарамыз,
Арасында ойын ойнап жарысамыз.
Ойға оралымды, қиын сұрақ бәрі де бар.
Әзіл есепті де жүзеге асырамыз.
Бүгінгі ойын топтық сайыс түрінде өтеді.
Математика сырлары,
Қызықтырды біздерді.
Ойынға бірге қатысуға,
Шақырамыз сіздерді, - дей отырып ортаға Алғырлар , Тапқырлар топтарын шақырамыз.
Жүргізуші: Қымбатты білім сүйгіш жас достар! Орыс ғалымы М. Ломоносов Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін – математика, сондықтан да оны оқу керек, - деген. Олай болса, бүгін сендер математиканың жұмбақты да, тартымды әлемімен танысасыңдар. Сендер бұл әлемнің қаншалықты қызықты, әрі сан түрлі екендігіне көз жеткізесіңдер.
Сондықтан сайыс кезінде өте ұқыпты, ойларың жинақталған болуы керек және тәртіп сақталғаны жөн. Енді бүгінгі сайысымыздың жоспарымен танысыңдар:
Сәлемдесу
Сергіту
Сандықша тапсырмалары.
Сары сандықша: жұмбақтар
Жасыл сандықша: логикалық тапсырмалар
Қызыл сандықша: есептеулер
Қорытынды.
Сәлемдесу. Әр топ өздерін таныстырады.
Шақырып жарыстарға сан - салалы,
Алғырлар топ жарғалы жар салады!
Ту етіп достық пенен татулықты
Тапқырлар командасын қарсы алады!
Тапқырлар тобы:
Осындай алғыр достар кез - келгенде,
Жетсін - ау, жарыстарда жеңгенге не?
Қарсылас болғанменен құрбысыңдар,
Тілейміз ізгі тілек сендерге де!
Алғырлар тобының ұраны:
Білікті бірді жығар,
Білімді мыңды жығар.
“Тапқырлар” тобының ұраны:
Тапқырлар биіктерде қалықтасын!
Жеңіспен көк жүзінде шарықтасын.
Сергіту сұрақтары: әр жауапқа бір ұпай.
1. Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты.
Мектепке неше бала барды? ( 5 бала )
2. Екі адам 4 сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? ( 4 сағат)
3. Кім барлық тілде сөйлейді? ( жаңғырық)
4. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен)
5. 4 ұл да неше саусақ бар? ( 80 )
***
1. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш
2. Қай санға бөлуге болмайды? (0)
3. Екі ғасырда неше жыл? (200)
4. Шеңбер сызатын құрал? (циркуль)
5. Сенімен бірге жүреді? (көлеңке)
Сандықша тапсырмалары. Мұның ерекшелігі: әр сандықшаның өз ұпайлары бар. Сары - 2 ұпай, жасыл – 4 ұпай, қызыл – 6 ұпаймен бағаланады.
Жұмбақтар:
1. Өмірің сенің қызық,
Жолында жоқ түзу сызық.
Басы да жоқ аяғы.
Бір айналым баяғы. (дөңгелек)
Жоқ өзінде баста, қаста, мойында.
Ұзындығы жазулы тұр бойында. сызғыш
Шекер жейтін ақ құтан
Бір қазыққа байланды
Аузына тістеп шекерін
Оң қазықты айналды. циркуль .
Логикалық тапсырма:
1. Биіктігі 6 метр бағанмен ұлу өрмелеп шығып келеді. Күндіз ол 4 метр биіктікке көтеріледі, ал түнде ол 3 метр төмен түседі. Ол қанша күнде басына шығады?
1 күн және түн 4 - 3=1 (м)
2 күн 1*2=2
3 күн 2+4=6 (м) ( 3 күнде)
2. Шыны жуушылар бригадиріне мына есепші шығаруға көмектесіңіздер. Егер екі жұмысшы 60 шыныны 7 сағат 20 минутта жуса, екі жұмысшы 30 айнаны жуып шығу үшін қанша уақыт керек. Барлық шынылар мен айналардың мөлшерлері бірдей.
Жауабы: 1сағ. 50 минут, өйткені шынының екі жағын жуу керек, ал айнаның бір жағын.
3. Аңшы орманға келіп, бұтақта қонып тұрған сауысқанды атқан екен, бірақ қарға құлапты. Бұл қалай болғаны?
4. Динараға әжесі 5 кітап сыйлады. 3-уінен басқасын ол оқып шықты. Оған әлі неше кітап оқу керек? (3)
5. 1, 2, 3 цифрлары бір рет ғана кездесетін неше үш таңбалы сан бар? Шешімі: 3! =1*2*3=6
Есептер:
1. 1 - ден 100 - ге дейінгі сандарда 7 саны неше рет кездеседі?
2. Бөлшекті салыстыр:
29 37 және 145 187
3. Теңдеуді шеш:
(48 - х): 7= 5
4. Есептеңдер:
(3 16+ 5 12) - 3 8
5. Көбейтуді орында: 101 5 •10 17
Жанкүйерге: Мақалды тап. Мына дөңгелекке бір мақал жазылған. Оны сағат тілінің бағыты бойынша екі әріптен қалдыра отырып оқысаң, табасың. Сонда қай әріптен бастап оқу керек.? Ол не деген мақал? Жауабы: Мектеп – кеме, білім – теңіз
Сайысымыздың соңғы сәті таяп қалды.
Ал, қазір әділқазылар сөз алады.
Сайысымыздың жеңімпаздарын анықтап,
Мақтау қағаз, сыйлықтарын тапсырады.
Қорытындылау.
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР МЕН ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Бастауыш мектепте математика сабағынан сыныптан тыс жұмыстарда математикалық ойын - есептердің маңыздылығы
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІ МЕН ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ЗЕРТТЕУ
Бастауыш сыныпта математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Математика пәнін оқытудағы оқушылардың танымдық қызығушылықтарын қалыптастырудағы негізгі әдістеме
Оқушылардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту
Математикалық логика
Информатика сабағында "іскерлік" ойындар өткізу әдістемесі
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Бегұлы болыс Көшекұлы - Тама тайпасының Дәулеткелді руынан шыққан белгілі тұлға
Көшпелілер мемлекеттілігінің пайда болуынының маңызы
Бәрі осыған қош депті
Қош келдің досым
Тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер
Сібір жылнамаларындағы Көшім хан деген тарауда Көшімді Қазақ Ордасынан келген Мұртаза ұлы
Қыпшақ Ізбасты би, он жасар күнінде көш үстінде көп адаммен бір түлкі қуысып, бәрінен бұрын жетіп түлкіні соғып алды