Жаңа сабақ Мағынаны тану Жай сөйлемдер
Жалпы білім беретін Өркен орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Мағданова Ақсауле
Қазақ тілі 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем
Сілтеме: оқулық
Жалпы мақсаты: Сөйлем мүшелерінен жасалған сөйлемдерді жалаң және жайылма болып жасалуына қарай бөлінетінін үйрету
Күтілетін нәтиже Сөйлем мүшелерін сұрақ қою арқылы жалаң және жайылма сөйлем мүшелері болып бөлінетінін біледі.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Тапсырмалар
Оқыту әдісі Топтасу, сөз жұмбақ шешу.
Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, ой қозғау, топпен жұмыс, БҮҮ стратегиясы, топтастыру, тірек сызбалар, Араласыңыз, қатып қалыңыз, жұптасыңыз , Ойлан, бірік, бөліс , Өз орнын тап! , конверт - сұрақ ,
Сәйкестендір
Сабақтың көрнекілігі: сөз жұмбақ, оқу құралы, тірек сызбалар. слайдтар, флипчарт. маркер, магнит, қарындаштар, стикерлер, бағдаршам, конверт
Мұғалімнің іс - әрекеті
Жарқырап күнде ашылды,
Айналаға нұр шашылды,
Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз.
Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз – білім алу
Міндетіміз – еңбектену
Еңбектену арқылы 5 ке қолды жеткізу
Араласыңыз, қатып қалыңыз, жұптасыңыз
Топқа бөлу: 3 топқа бөледі: стикерге әртүрлі тапсырмалар жазылған сол бойынша бөлінеді.:
1. Тұрлаулы мүшелердің сұрақтары: кім? кімі? кімдер? не? нелер? несі? неғылды? қайтті? не істеді?(6 оқушы)
2. тұрлаусыз мүшелердің сұрақтары:, қандай? Қай? қайда? неше? қалай? нешінші? (7 оқушы)
3. сөйлем мүшелерін ата: бастауыш, баяндауыш, пысықтауыш, толықтауыш. анықтауыш.(6 оқушы)
Топ аттарын таныстыру:
1. топ: сөйлем мүшелері
2. топ: тұрлаулы мүшелер
3. топ: тұрлаусыз мүшелер
Ой қозғау: (өткенді еске түсіру)
Тақтада көрсетіліп тұрады және жауап берген кезде жауаптарын ашылады.
Мұғалім осы кестеге сәйкес толық жауап берген топты бағалайды смайликпен.
Жаңа сабақ
Мағынаны тану
Жай сөйлемдер.
Қыс түсті - жалаң сөйлем
Балалар шаңғы тепті - жайылма сөйлем
- Қандай сұрақтарға жауап береді.
- тұрлаулы мүшелері бар сөздерді ата?
- тұрлаусыз мүшелері бар сөздерді ата? сұрақ қой?
- Ендеше, тұрлаулы мүшелерден жасалған сөйлемдерді жалаң сөйлем дейміз.
- ал, Тұрлаусыз мүшелері бар сөйлемді жайылма сөйлем дейміз:
- Ендеше жаңа тақырыпты қаншалықты түсінгенімізді білу үшін оқулықтағы 97 - жаттығуға қарайық. мұнда сөздер шашыраңқы берілген, содан сөйлем құрап, жалаң және жайылма сөйлемдері бар сөйлемдерді вагонға орналастыру.
Ойлан, бірік, бөліс
Жауабы (тақтада көрсетіледі)
1. Күн бұлттанды.
2. Ұшақ биікке көтерілді.
3. Мұғалім сыныпқа кірді.
4. Түн ұзарды
5. Динара қуанды.
Вагонға орналастырады:
Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқыту
Сөздің дыбыс құрылысы
Сөйлем мен сөз тіркесін оқытудың әдіс-тәсілдері
Тіл білімі сөздігінде мәтін
Сөз таптарын топтастыру
Бастауыш сыныптарда оқушыларға қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту
Шетел тілін оқытуда музыканың ролі және оны қолдану әдістері
Сөз тіркесі және ондағы өзгерістерді үйрету жолдары
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту әдістемесі
Тіл қарым-қатынас құралы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
ҚОҢЫРБАЙҰЛЫ АҒЫБАЙ жайлы жайлы жайлы жайлы
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫ туралы жайлы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама