Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада екенін білдіру

Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: М. Дулатов. Шешенің балаларын сүюі
Мақсаты: Мәтіннің мазмұнының мағынасын ұғындыру;
Ананы құрметтеу, сыйлау, ана сүтін ақтай білу керектігін түсіндіру.
Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада екенін білдіру;

Психологиялық дайындық.
Қуанамыз арайланған ақ таңға,
Қуанамыз жақсылық болып жатқанға.
Қош келіпсіз 4 Б сыныбына,
Сәлем беріп бас иеміз баршаңызға.

Тапсырмалар Үй тапсырмасын қорыту. Тест арқылы
1. Қорқарың бар, қораға кірме деген нақыл сөз кімнің шығармасында кездеседі?
А) Ш. Уәлиханов. Абылай хан Ә) М. Әуезов. Жолда
Б) С. Бегалин. Қырдың жас түлегі.
2. Өңі сұп - сұр, зор денелі, бурыл сақалды деген жолдар қай мәтіннен алынған?
А) С. Көбеев. Орындалған арман. Ә) М. Әуезов. Жолда. Б) Ы. Алтынсарин. Дүниеде жамандық неден?
3. Мәтін бөліктерін тап. А) Кіріспе. Негізгі бөлім. Қорытынды бөлім.
Ә) Басы. Кіріспе. Аяғы. Б) Негізгі бөлім. Тақырып. Соңы.
4. Қаланың қамау көше, тар үйлерін тосырқап, көпке дейін үйрене алмай жүрді сөйлемі қай мәтіннен алынған?
А) Ақкөл ж Стансадан екі пойыз бір мезгілде бір - бірінен қарама - қарсы бағытта екі жаққа жолға шықты. Бірінші пойыздың жылдамдығы 62 км сағ, екіншісінің жылдамдығы 53 км сағ. Пойыздардың арасы неше сағаттан кейін 460км болады? ағасында. Ә) Қырдың жас түлегі. Б) Жолда.
5. Соңғы тарау қалай аталады?
А) Асыл арналар. Ә) Кәусар бұлақ Б) Жарық жұлдыздар
Жауаптары: 1. Б 2. Ә) 3. А) 4. Ә 5. Б
2 - тапсырма. Жұптық жұмыс. Сатылай кешенді талдау .
3 - тапсырма. Шығармашылық тапсырма
4 – тапсырма. Жинақтау. Ана өмір шырағы
Ой дамыту. Айқындық сұрақтар
• Бұл видеороликтен не көріп, өздеріңізге не түйіп отырсыздар?
• Ана бізге не үшін қымбат?
• Бұл видеороликтің бүгінгі сабаққа қатысы қандай деп ойлайсыздар?

Жаңа сабақ Артық болмас білгенің М. Дулатов. Шешенің балаларын сүюі
Оқулықпен жұмыс. Оқушының мәнерлеп оқуы. Рөлдік оқуы.
"Серпілген сауалдар" (ашық және жабық сұрақтар)
1. Өлеңнен ананың баласына деген қандай сезімі, қасиеттері танылады?
2. Ананың бала өмірі үшін қандай маңызы бар екен?
3. Өлең тақырыбының маңызы неде?
4. Еңбегімен, ерлігімен танылған аналардан кімдерді ата аласыздар?
5. Ана сөзінің кілтін табу. А – дамның Н – ағыз А – сылы.
6. Өлең қай үлгіде жазылған?

Сөздікпен жұмыс.
Көз жасын көлдету – қатты жылау Кірпік қақпай – ұйықтамай
Дамылсыз - тынымсыз.
Басбармақ арқылы формативті бағалау
Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.
Басбармақ көлденең = Мен түсінген - деймін.
Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

6 - тапсырма. Ойлан, топтас, талқыла . Шығармашылық шыңы - ізденіс.
1 – топ. Ана туралы 5 жолды өлең
2 - топ. Ана туралы өлең құрастыру.
------------------ данасың,
------------------ панасың.
------------------ баласын
------------------ анашым.

Мұғалім: Ж. Бахитова



Ұқсас жұмыстар

Адамшылық амандасудан басталады
Алдымен сүй, ардақта ата-анаңды
Мектеп пен отбасы ынтымақтығын орнықтырудағы мұғалім ролі
8-наурыз мерекесіне арналған сценарий
Бастауыш сыныптарда халық дәстүрлерін тәрбие құралы ретінде пайдалану жолдары
Мінез-құлқында ауытқуы бар жеткіншектердің өзіндік сана-сезімдерінің ерекшеліктері
Жаңартылған бағдарлама бойынша бастауыш сынып оқушысының өзіне деген сенімділігін арттыру
Бастауыш сыныптарда халық дәстүрлерін тәрбие құралдары ретінде пайдалану жолдары
Байланыстырып сөйлеу жұмыстарының мақсаты
Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына көмек
Баланың мектепке келу мәселесі
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы туралы
Әлеуметтендіру педагогикасындағы ата-ананың тарихи орны
Даладан топырақ үлгiсiн алу
ТАТЬЯНАНЫҢ ОНЕГИНГЕ ЖАЗҒАН ХАТЫ
Қоғамдық сананың басқа формалары
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Рахит Күн сәулесі тимей, күн нұрының қуатты қызуын сезінбеген баланың аяғы қисайып, сүйектері басқадай деформацияға ұшырауы (рахит) мүмкін
Баланың қылмысы, ананың көз жасы